Добър вечер колеги, нов съм във форума...отскоро притежавам голф 3 ( да ми е честита ) ..Така сега по същество, та значи проблема ми е следния.. колата така ми е направена (смотано),че да се включи газта трябва да прехвърля над 2000 оборота и тогава се включва.. Другото глупаво нещо е факта, че винаги трябва да имам бензин иначе няма палене. и тука идва проблема..... понякога ми отказва копчето (поне аз така си мисля .. на 18г съм... и на тема коли съм мн слаб..) и не мога да си прехвърля на газ,защото остава на бензин..ако някой има представа какво да правя или е имал подобен проблем нека да пише
Благодаря предварително
Копче "Газ-Бензин"
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Копче "Газ-Бензин"
Нищо "смотано" няма в автоматичния ключ бензин-газ
Напротив - много добре е замислено.
Проблем, не е че трябва да имаш постоянно бензин в колата за да запалиш - проблемът е, че ако останеш без бензин, можеш да останеш и без бензинова помпа.
Отказа на системата да прехвърли от бензин на газ може да се дължи на факта, че освен по обороти е възможно да следи и температура на двигателя и докато е още студен да не иска да превключи
Напротив - много добре е замислено.
Проблем, не е че трябва да имаш постоянно бензин в колата за да запалиш - проблемът е, че ако останеш без бензин, можеш да останеш и без бензинова помпа.
Отказа на системата да прехвърли от бензин на газ може да се дължи на факта, че освен по обороти е възможно да следи и температура на двигателя и докато е още студен да не иска да превключи
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Копче "Газ-Бензин"
Здравей и честита ти предобивка. Както каза колегата няма нищо лошо ключа да е с три положение или на кратко полуавтоматично да прехвърля на газ от бензин.Моята кола е също с ключ с 3 положения и може директно да се пали на газ. Лек проблем на повечето газаджии е че не слагат реле да изключва бензиновата помпа и след година две бензиновата помпа си заминава. След като моята си замина се замислих дали искам и новата ми да загине и си сложих реле което да изключва захранването на бензиновата помна когато колата премине на газ. ДО сега да чукна на дърво още си работи и то добре. Релето струва 1.50лв кабелчета букви .. абе не надминава 3-4 лв цялата процедура а помпатами нова е 180 лв. Нека всеки сам си направи сметка кео е по изгодно. До колегата създал темата. Да добре е винаги да имаш бензин независимо дали я караш на бензин или на газ. Така оплатненията на помпата не се напукват... един вид се смазват. Другото нещо е поне на 2 седмици да слагаш по 20-на лв бензин да е нов и да не е чак толкова изветрял.Още един път се повтарям че може да се пали директно на газ колега. АКо ина нещо друго ... тук съфорумците ще помагаме.
Re: Копче "Газ-Бензин"
1во Мерси колега : ) 2ро.. значи според теб да дам 3-4 лева и да си сложа такова реле и аз така ли ?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Копче "Газ-Бензин"
Относно помпата - дали да работи или не има много противоречиви мнения. Примерно моята работи и за сега нямам проблем
Относно ключа - има различни видове. Едните са с две положения - бензин и автоматичнопреминаване на газ, другите са с 3 - бензин, газ и автоматичнопреминаване на газ. При първите има авариен бутон за палене директно на газ, но не е удачно да се използва постоянно.
А за директното палене на газ - не е невъзможно, но в повечето случаи на газ пали малко по-трудно от на бензин, особенно зимата. Съответно спестените пари от бензин заминават за стартер и акумулатор.
Затова не е лошо да се пали на бензин
Относно ключа - има различни видове. Едните са с две положения - бензин и автоматичнопреминаване на газ, другите са с 3 - бензин, газ и автоматичнопреминаване на газ. При първите има авариен бутон за палене директно на газ, но не е удачно да се използва постоянно.
А за директното палене на газ - не е невъзможно, но в повечето случаи на газ пали малко по-трудно от на бензин, особенно зимата. Съответно спестените пари от бензин заминават за стартер и акумулатор.
Затова не е лошо да се пали на бензин
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Копче "Газ-Бензин"
Специално изключването на бензиновата е спорно.
Ако се разровиш из форума, има писано, колкото за за изклячване толкова и против.
Лично според мен файда няма. Да не би тез които карат само на бензин да не им се развалят помпите.
Четири години карах на газ без иключване на помпата, без на всеки няколко месеца да доливам бензин, и накрая помпата спря не щото е изгоряла, а от старост, отвирих я, колектора и беше свършил, а колектора нужда от смаване няма(то не че и бензина много смазва, ама). В момента тая старата ми помпа е позакрепена и ако я позвах сигурно щеше да изкара едно 10к км.
Новата ми е китайка и я експлоатирам по същия начин, до когато изкара, изкара.
Ако се разровиш из форума, беше споменато, че проблемите при изключване на помпата са че като караш повече време на газ, от липсата на бензин се напуква мембраната на регулатора, друг проблем е че се разтичат снадките на маркучите, имаше и други проблеми ама не се сещам.
Разрушкай малко из форума, събери мнения, и сам си реши за помпата, щото разни хора, разни идеали.
Иначе за ключа, има и ключове които намат директно опция газ.
Преди години като карах учебната астра моно, неможеше да пали на газ, просто ключа нямаше тая опция.
Има някой които като оставиш в положение да пали на бенз и авто да минава на газ имат аварийто бутонче което без да чака да запалиш те включва на газ.
Другите които знам са теч със трите положения за които колегите ти казаха.
Не беше лошо да кажеш и какъв е голфа (смисъл обикновенна газова или инжекцион)
понеже до колкото съм чел (намал съм зимане даване с газ инжекцион) докато не достигне някаква зададена температура на водата, не ти позволява да караш на газ.
ПП Winner-а ме изпревари
Ако се разровиш из форума, има писано, колкото за за изклячване толкова и против.
Лично според мен файда няма. Да не би тез които карат само на бензин да не им се развалят помпите.
Четири години карах на газ без иключване на помпата, без на всеки няколко месеца да доливам бензин, и накрая помпата спря не щото е изгоряла, а от старост, отвирих я, колектора и беше свършил, а колектора нужда от смаване няма(то не че и бензина много смазва, ама). В момента тая старата ми помпа е позакрепена и ако я позвах сигурно щеше да изкара едно 10к км.
Новата ми е китайка и я експлоатирам по същия начин, до когато изкара, изкара.
Ако се разровиш из форума, беше споменато, че проблемите при изключване на помпата са че като караш повече време на газ, от липсата на бензин се напуква мембраната на регулатора, друг проблем е че се разтичат снадките на маркучите, имаше и други проблеми ама не се сещам.
Разрушкай малко из форума, събери мнения, и сам си реши за помпата, щото разни хора, разни идеали.
Иначе за ключа, има и ключове които намат директно опция газ.
Преди години като карах учебната астра моно, неможеше да пали на газ, просто ключа нямаше тая опция.
Има някой които като оставиш в положение да пали на бенз и авто да минава на газ имат аварийто бутонче което без да чака да запалиш те включва на газ.
Другите които знам са теч със трите положения за които колегите ти казаха.
Не беше лошо да кажеш и какъв е голфа (смисъл обикновенна газова или инжекцион)
понеже до колкото съм чел (намал съм зимане даване с газ инжекцион) докато не достигне някаква зададена температура на водата, не ти позволява да караш на газ.
ПП Winner-а ме изпревари
Re: Копче "Газ-Бензин"
Мерси и на двама ви за мненията : )
и пак да както спомех в 1вия ми пост на тема коли съм не бос, не хгол, ми незнам и честно казано нищо не разбирам
и пак да както спомех в 1вия ми пост на тема коли съм не бос, не хгол, ми незнам и честно казано нищо не разбирам
Re: Копче "Газ-Бензин"
Ако е моно автомобила ти(непълна инжекция) - за да запаллиш на газ - даваш на котакт, превключваш на бензин и отново връщаш ключа в положение на газ. Въртиш стартера и трябва да запали.
Знам, че доста хора от форума го знаят, но е знам защо не са го писали. Моят автомобил също е с ключ с две положения газ-бензин. Имаше един период, в който карах единствено и само н газ, временно разбира се. По този начин си палих без проблеми.
Знам, че доста хора от форума го знаят, но е знам защо не са го писали. Моят автомобил също е с ключ с две положения газ-бензин. Имаше един период, в който карах единствено и само н газ, временно разбира се. По този начин си палих без проблеми.
Re: Копче "Газ-Бензин"
Незнам,но честно казано мен много ме дразни факта,че паля на бензин..и прехвърлянето на газ става чак на 2000 оборота ...за мен е дразнещо... на баща ми автомобила ( Рено 19 ) няма такива работи авт си прехвърля на газ още когато е на контакт ... и за мен е по добре така... но уви аз са ядосвам с мойто копче и съм решил да си купя друго и да отида при газов техник да направи нещо по въпроса...
Всъщност,може би е по-добре нали да прехвърля на 2000 оборота ...но както споменах...не разбирам нищо
от автомобили..
Всъщност,може би е по-добре нали да прехвърля на 2000 оборота ...но както споменах...не разбирам нищо
от автомобили..
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Копче "Газ-Бензин"
Копчето може да се настрои да прехвърля на по-малко обороти. Моето прехвърля на около 1500, може и на по-малко да се настрои
Re: Копче "Газ-Бензин"
Winner25 написа:Копчето може да се настрои да прехвърля на по-малко обороти. Моето прехвърля на около 1500, може и на по-малко да се настрои
Как ?!
Re: Копче "Газ-Бензин"
Ако е моно няма нужда да се прави каквото и да е, за да пали директно на газ.
Re: Копче "Газ-Бензин"
velinsl написа:Ако е моно няма нужда да се прави каквото и да е, за да пали директно на газ.
Еми моно е.. ама пали на бензин и после прехвърля на газ (след 2000 оборота)
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Копче "Газ-Бензин"
qNkyLow написа:
Как ?!
някъде от страни на ключа или отзад трябва да има отвор. От там с отверка се регулира
Re: Копче "Газ-Бензин"
Winner25 написа:qNkyLow написа:
Как ?!
някъде от страни на ключа или отзад трябва да има отвор. От там с отверка се регулира
Колега удобно ли е и аз да ви попитам нещо ?
Става въпрос отново за това копче . Проблемът е ,че не прехвърля на газ ( метан ) когато аз искам а прехвърля когато то си иска . По принцип е направено да прехвърля след 2000 оборота , така и работеше до скоро . За пример ще дам случката от вчера . Вчера сутринта поработи 1 - 2 минути на бензин след което вдигнах оборотите и прехвърли на газ . След обяда тръгвам отново работи на бензин вдигам оборотите , нищо продължава да работи на бензин . Някъде след 20 минути прехвърли !
Да ме насочите на някъде ? Може ли испарителя да има нещо общо с моят проблем ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта