1-во въпросът:
Трябва ли да затворя врътките за притока на газ, които се намират на ботилката преди да започна със смяната на оплътненията на изпарителя?
2-ро приблемът:
Въпросната газова инсталация е Ловато след запалване (на колата разбира се) на бензин не винаги като изфорсирам преминава на газ, а остава на междинно положени (тоест свети средния диод). След като се пооспокои малко и изфорсирам си минава на газ. Но този номер ми го прави и в движение; от газ минава на междинно положение и ако не подавам лекко газ, за да поеме при превключването - гасне ?!
МПС-то е:
Голф 3 ; 1,4 ; 75 магарета ; моно инжекция
Въпрос и проблем :)
Re: Въпрос и проблем :)
Съжалявам колеги, че може би задавам разисквани въпроси, но цял ден четох и рових из форума.
Ако някои има спомен да е срещал нещо по постовете приемам и -ове
Ако някои има спомен да е срещал нещо по постовете приемам и -ове
- chirenski
- Мнения: 256
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос и проблем :)
1 - по добре ги завий, нищо не губиш/рискуваш така
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос и проблем :)
По първия вупрос - ако не махаш клапана на газта - може и да не ги затваряш. Но е желателно да му почистиш или направо смениш филтъра
Ако сваляш клапана - задължително спираш крановете, като може да оставиш колата да работи докато угасне сама, за да изпусне минимално количество газ
По втория въпрос - има още двама колеги с подобен проблем които писаха скоро, но никой не е писал за решение
Ако кабела който е увит около високоволтовия кабел между бубината и делкото е добре намотан и няма хлабави връзки по буксата на клщча - може би проблема е в ключа.
Ако сваляш клапана - задължително спираш крановете, като може да оставиш колата да работи докато угасне сама, за да изпусне минимално количество газ
По втория въпрос - има още двама колеги с подобен проблем които писаха скоро, но никой не е писал за решение
Ако кабела който е увит около високоволтовия кабел между бубината и делкото е добре намотан и няма хлабави връзки по буксата на клщча - може би проблема е в ключа.
Re: Въпрос и проблем :)
И аз така смятам, маркирам врътките, броя оборотите и си записвам като първокласник. Паля "звяра", изразходвам газта в системата, запретвам ръкави и се захавщам. Като отворя предния капак предполагам, че мътилката ще се види. Задното оплътнение го смених преди месец понеже протече вода (вътре беше приятно кафеникакво)
Кабела е наред, но имам и друг и утре сутрин ще го сложа него
Кабела е наред, но имам и друг и утре сутрин ще го сложа него
Re: Въпрос и проблем :)
Здравейте,
в събота спрях притока на газ към системата (което се оказа задължително ) и я подхванах:
Започнах с филтъра, има огромна разлика между оригинално филтърче Ловато и тези, които ги продават за 2 кинта дори в момента се чудя дали да си върна стария, който от вътрешната страна има метална мембрана ?! Вътре в самото филтърче има магнит и едно гумено уплътнение, което не видях от къде изпадна и го нахлузих на остта в средата (пасна идеално ).Магнита си го върнах вътре във филтъра понеже забелязах, че обира частиците, за които всъшност май е поставен въпросния филтър.
За моя голема радост след като отворих изпарителя, беше сравнително чист салед 55 000 км. юркане на газ, но колеги останаха доста уплътнения от комплекта, на които така и наможах да им намеря мястото и смених само мембраните и едната гумичка на палеца в средата на газовата камера. Предполагам че малките уплътнения са за врътките, които излизат отвън, но оригиналните (старите) ми вдъхнаха повече доверие
Сега се чудя дали ще трябва да повторя процедурата ?! Ако имате някакви забележки ЩЕ СЕ ПОВТОРИ !!!
Съвсем изключих за снимков материал, за което моля да бъда извинен, но съм си взел бележка и ще се постарая да не се повтори.
Поздрави на всички !!!
в събота спрях притока на газ към системата (което се оказа задължително ) и я подхванах:
Започнах с филтъра, има огромна разлика между оригинално филтърче Ловато и тези, които ги продават за 2 кинта дори в момента се чудя дали да си върна стария, който от вътрешната страна има метална мембрана ?! Вътре в самото филтърче има магнит и едно гумено уплътнение, което не видях от къде изпадна и го нахлузих на остта в средата (пасна идеално ).Магнита си го върнах вътре във филтъра понеже забелязах, че обира частиците, за които всъшност май е поставен въпросния филтър.
За моя голема радост след като отворих изпарителя, беше сравнително чист салед 55 000 км. юркане на газ, но колеги останаха доста уплътнения от комплекта, на които така и наможах да им намеря мястото и смених само мембраните и едната гумичка на палеца в средата на газовата камера. Предполагам че малките уплътнения са за врътките, които излизат отвън, но оригиналните (старите) ми вдъхнаха повече доверие
Сега се чудя дали ще трябва да повторя процедурата ?! Ако имате някакви забележки ЩЕ СЕ ПОВТОРИ !!!
Съвсем изключих за снимков материал, за което моля да бъда извинен, но съм си взел бележка и ще се постарая да не се повтори.
Поздрави на всички !!!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта