Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Колеги моята е 1.8Т и градско ( София ) при нормално каране сам я свалял на 9 Карам ли по-както си трябва ми дава 11-12 ! Но си заслужава
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Честито, в дилемата между 1.4 и 1.6, 1.8Т е правилния избор
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Мерси колега ! наистина много съм доволен
- super-man
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sevlievo
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
моя е 1.6 8v и съм доволен от вървенето и на гас не е толкова зле
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
MK4 написа:Честито, в дилемата между 1.4 и 1.6, 1.8Т е правилния избор
Факт
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
1.8Т верно си е избора! ..... ох що не се разтърсих и почаках преди да си взема моята талига 1.4.....
и те така 2 години .... ама щото имаше газова и горивата рипаха в цените като сметките за парно през зимата и те на
Колега super-man казваш си на Газ ....
Пусни една снимка на отворен капак да погледна..... мойте всички познати са с дизеларки или нямат газ....
Интересно ми е да видя за кво става впр. и при други Г4 с газ..... като ходих по газ-сервизи само цъкат какво изпълнение било моето..... въпреки че не виждам нищо особено..... или реплики ... баси, деба и жабарите к'во са напрайли... леле.... ходих и в BRC там сущо гледаха кат чели е ебаси чудото тва.
жабари им викат на италианците ... пффф ахахх
Като я взех единият газ-инжектор беше дал фира, а струваше комплекта 980лв. на тази марка за 4бр., ако е само един 280/290лв. за предишния модел както е при мен, който не се намирал в БГ.... ако се изнамери втора употреба цена -> около 200лв. ..... баси цените!!! и се принудих да взема оригинални на BRC за 520лв. 4 парчета с 2 год. гаранция.
Тези които си бяха на колата са keihin японски и където и да ходих и питах се учудваха че се е бил развалил на тази марка! били доживотни
Японски ама май са американски
После гледах и други боклуци по магазините за по 40/60 лв. парчето чистак нови представям си ги колко ще карат.
Ето някоя друга снимка на въпросните Японски-Мапонски газинжектори
ПУ нямам снимка как изглеждаха върху двигателя с оригиналните пластини и джаджите с тези старите инжектори като взех колицата.
За България BRC ме разочароваха..... пича махна всичко връчи ми го да го паза че е скъпо и напаснаха новата планка на една пластинка за единия болт на пласкасарийте по двигателя.
Пластинка -> тип детски конструктор "Направи Си Сам" за 6 клас и плесна планката с инжекторите. Иначе съм доволен: поне пари за диагностики на компа за газовата не ми взеха.... слагаха друг комп. сукаха въртяха щото не вярваха че може да е прецакан инжектор от тази марка , имало случай на издухал комп. С новите инжектр. тръгна, за 2 год. няма проблеми , но се надявам да си намеря от някъде един инжектор от този тип / марка (keihin) и да си плесна старите ....
и те така 2 години .... ама щото имаше газова и горивата рипаха в цените като сметките за парно през зимата и те на
Колега super-man казваш си на Газ ....
Пусни една снимка на отворен капак да погледна..... мойте всички познати са с дизеларки или нямат газ....
Интересно ми е да видя за кво става впр. и при други Г4 с газ..... като ходих по газ-сервизи само цъкат какво изпълнение било моето..... въпреки че не виждам нищо особено..... или реплики ... баси, деба и жабарите к'во са напрайли... леле.... ходих и в BRC там сущо гледаха кат чели е ебаси чудото тва.
жабари им викат на италианците ... пффф ахахх
Като я взех единият газ-инжектор беше дал фира, а струваше комплекта 980лв. на тази марка за 4бр., ако е само един 280/290лв. за предишния модел както е при мен, който не се намирал в БГ.... ако се изнамери втора употреба цена -> около 200лв. ..... баси цените!!! и се принудих да взема оригинални на BRC за 520лв. 4 парчета с 2 год. гаранция.
Тези които си бяха на колата са keihin японски и където и да ходих и питах се учудваха че се е бил развалил на тази марка! били доживотни
Японски ама май са американски
После гледах и други боклуци по магазините за по 40/60 лв. парчето чистак нови представям си ги колко ще карат.
Ето някоя друга снимка на въпросните Японски-Мапонски газинжектори
ПУ нямам снимка как изглеждаха върху двигателя с оригиналните пластини и джаджите с тези старите инжектори като взех колицата.
За България BRC ме разочароваха..... пича махна всичко връчи ми го да го паза че е скъпо и напаснаха новата планка на една пластинка за единия болт на пласкасарийте по двигателя.
Пластинка -> тип детски конструктор "Направи Си Сам" за 6 клас и плесна планката с инжекторите. Иначе съм доволен: поне пари за диагностики на компа за газовата не ми взеха.... слагаха друг комп. сукаха въртяха щото не вярваха че може да е прецакан инжектор от тази марка , имало случай на издухал комп. С новите инжектр. тръгна, за 2 год. няма проблеми , но се надявам да си намеря от някъде един инжектор от този тип / марка (keihin) и да си плесна старите ....
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
kat007 написа:Колеги моята е 1.8Т и градско ( София ) при нормално каране сам я свалял на 9 Карам ли по-както си трябва ми дава 11-12 ! Но си заслужава
Опс .... са се загледах!
kat007
.... кат си купил колата преди дни както се казва, как ??? веднага изчисли колко дава разход точно
Ще покараш още малко и ще осетиш действителността в разхода на гориво .... ако гледаш на борда какво пише ???? си поредният заблуден... много се лъжеш за това какво показва.
Споменаваш София , мммм да! още не си усетил "ламята Спаска" дали е 1.4 , 18Т , камо ли нагоре ....
И все пак ... кой къде се разхожда или върши неква работа с автомобила, а не колко кобика е !!
При по големите е повече на харч на час /по задръствания примерно/ градско , а при по малките повече от напиняне на колицата и извънградското с нормална скорост 120/130/ ... 140/150 върчат ама в разхода като драксетери
Като по обикаляш елементарна България "ен" брой пъти с нормално и със зверско каране и София как си требва и да си засечеш колата не за 20лв. гориво и не на 2/3 пати ще рабереш каква е разликата.......
И да кажа нещо... може и да е смешно , но е факт! Един голф (2, 3, 4-ка ) колкото повече му даваш ръчка особено извънградско толко по малко харчи ....... аз съм си правил експеримента София -> Пловдив ....... зверска ръчка по малък разход.....
Нормално "не-нормално" 90/100/105 км. по пловдивската магистрала по-висок разход!!! (в багаж няма разлика...... багаж няма освен жената)
- Outfeed
- Мнения: 204
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 14:34
- Автомобил: VW EOS
- Двигател: TSI
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Здравейте. Ето, че до главата ми дойде същият проблем. Днес ходих да гледам Golf 4 1.4 90Hp. Юни 2001-ва е произведен, значи много запазен - няма ръжди, боята е перфектно състояние, купето и салона са идеални просто. Взех един приятел с мен, който разбира от двигатели, прегледа го покара го и нищо нередно нямаше. Проблемът е, че от тоя месец и нещо през който си търся Golf 4, нито за миг не съм бил на мнение да си взема именно такъе двигател. Вниманието ми беше насочено към 1.9TDI, обаче от огледаните до сега не можах да видя такъв, който да ми допадне като запазен и читав. Ето, този е перфектен нооо както обикновенно се случва - не това което искам точно. http://www.cars.bg/u163194 - това е въпросният. Изчетох коментарите по темата и все още се двуумя. Иначе цената я спазарих - близо 6000лв. Казах на човека, че евентуално утре може д амина да кажа дали ще го вземам. Ще ми се да бях сигурен, но .....
Някое коректно и напътстващо мнение в помощ на дилемата?!
Някое коректно и напътстващо мнение в помощ на дилемата?!
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Golf 4 1.4 90Hp.
НЯМА ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ !!!!
1.4 с 16 клапана е 75 коня !!
Прави си сметка колко са читави продавачите,щом ти казват че колата е 90 коня..
- Outfeed
- Мнения: 204
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 14:34
- Автомобил: VW EOS
- Двигател: TSI
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Да, проверих и аз двигателите и наистина си прав. Няма 90 коня при тая кубатура. В самото начало се обърках мислех, че след 2000г. явно да са ги променили в производството, но не. Мерси за пояснението.
Е, явно ще пренебрегна факта, че е запазен и ще се откажа. Просто нямам нужда от 1.4 за да не се получи после ситуацуята -
Е, явно ще пренебрегна факта, че е запазен и ще се откажа. Просто нямам нужда от 1.4 за да не се получи после ситуацуята -
Последна промяна от Outfeed на Пет 18 юни 2010 17:24, променено общо 1 път.
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
И аз навремето търсех с месеци 1.9ТДИ,но всичките бяха издухани и с проблеми-дизелите са затова,взимат се да се карат ужасно много и читав няма да намериш в БГ,хубавите ги грабва Полша.Нaмерих си обаче супер запазен Г4-ка 1.4 като този и съм много доволен от избора.Ако е много запазен както твърдиш,цената от 6к си заслужава за тази кола.Успех
1.9 TDI е 90hp
1.9 TDI е 90hp
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
Скоро покарах Ауди А2 с 1.4 75 коня и точно както очаквах под 3000 оборота мотора е пълен мъртвец, след което вече набира добре. Това за да се изпреварва и да набира добре трябват много обороти......при които разхода съвсем няма да е това което пише по книгите и по темите за хвалба кой колко му харчи. А голфа е с поне 200кг отгоре.
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
A2 1.4 75hp -> Въртящ момент (Нм/Обороти)126/3800Нм/Оборота.Максимална скорост 173 км/ч.Време от 0-100км/ч 12cek
G4 1.4 75hp -> Въртящ момент (Нм/Обороти)126/3800Нм/Оборота.Максимална скорост 171 км/ч.Време от 0-100км/ч 13cek
Не съм карал А2,но разлика не виждам.До 2500-2700 си дърпа екстра,за града е идеалка.
G4 1.4 75hp -> Въртящ момент (Нм/Обороти)126/3800Нм/Оборота.Максимална скорост 171 км/ч.Време от 0-100км/ч 13cek
Не съм карал А2,но разлика не виждам.До 2500-2700 си дърпа екстра,за града е идеалка.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
мен също много ми хареса колата на снимките.Ако си склонен на компромис с мощността-взимай я.Че скоро ще пристигат тировете с наводнените коли от Полша и Франция.
Re: Голф 4 - 1.4 16v или 1,6 8v ?
...... човече недей 1.4 верно на снимките е добре, по добре да ти продам моята която е същата с газова и подаржана и подобре изглеждаша на снимки ако ще я гласа за продажба..... прегледана под лупа и т.н. .....
Не си слагай таралеж в гаките с тва 1.4.
Не слушай, че това е градска кола или, ако не даржиш да е момощна е идеална.
Или -> ако си ммлад шофьор че ти е идеална ...пфффф
Всеки си фали кошниците като чели са най добрите.... не е така.
Аз имам такава (1.4 16v /75 магарета/) в перфектно състояние за 2 год. нищо не сам правил по нея освен смяна на консумативи (накладки, ремак, чистачки, филтри...... някой от които нямаше и смисъл от смяна!) и си върви екстра, но въпреки това че колата се оказа запазена и здрава има други неща които куцат щото на тея кила с ДВГ 1.4 ще те дразнят докато не я продадеш и вземеш нормална стандартна кубатура според килцата.
Моята колкото и да ме дразни не бих я продал, но няма кинти за същата Г4 нова с други параметри на двигателя. -> имам в предвид бензин!
1.9 ТДИ .... които са на пазара .... повечето са издухали печки с които ходиш по майстори.
Този ДВГ 1.9 ТДИ е много здрав, но тук в БГ купуваме боклуците на европа. Всички коли преди да дойдат при нас са дупени, газени от секви пумияри, но НЕ! лекари и бабички както ти казват от автокъщите.
И все пак на ква гробница сполучиш при покупката, но знай че отиваш по майсторите с нея на 70-90% щото дали е от Италия, Германия, Австрия и т.н. всичко е карано до последно преди да дойде до България
И все пак,
ако си късметлия и сполучиш на покупка на авт. който няма да дава сериозни проблеми свързани от финансова страна е добре.
Въпрос на късмет
Не си слагай таралеж в гаките с тва 1.4.
Не слушай, че това е градска кола или, ако не даржиш да е момощна е идеална.
Или -> ако си ммлад шофьор че ти е идеална ...пфффф
Всеки си фали кошниците като чели са най добрите.... не е така.
Аз имам такава (1.4 16v /75 магарета/) в перфектно състояние за 2 год. нищо не сам правил по нея освен смяна на консумативи (накладки, ремак, чистачки, филтри...... някой от които нямаше и смисъл от смяна!) и си върви екстра, но въпреки това че колата се оказа запазена и здрава има други неща които куцат щото на тея кила с ДВГ 1.4 ще те дразнят докато не я продадеш и вземеш нормална стандартна кубатура според килцата.
Моята колкото и да ме дразни не бих я продал, но няма кинти за същата Г4 нова с други параметри на двигателя. -> имам в предвид бензин!
1.9 ТДИ .... които са на пазара .... повечето са издухали печки с които ходиш по майстори.
Този ДВГ 1.9 ТДИ е много здрав, но тук в БГ купуваме боклуците на европа. Всички коли преди да дойдат при нас са дупени, газени от секви пумияри, но НЕ! лекари и бабички както ти казват от автокъщите.
И все пак на ква гробница сполучиш при покупката, но знай че отиваш по майсторите с нея на 70-90% щото дали е от Италия, Германия, Австрия и т.н. всичко е карано до последно преди да дойде до България
И все пак,
ако си късметлия и сполучиш на покупка на авт. който няма да дава сериозни проблеми свързани от финансова страна е добре.
Въпрос на късмет
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта