Как да си повдигна колата без смяна на пружини
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Повдигат, в лада магазин са по 2.50/бр.
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
lrlmodo написа:Повдигат, в лада магазин са по 2.50/бр.
Колко са високи (дебели)?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Ето как седи, повдига с едно 4-5мм поне
Това е на спортна пружина на снимката.
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
добре бе колеги... аз не съм спец някакъв по тампони не ги знам подробностите, който знае той да пише, ама ми се струва ,че искате с 5 лева да решите проблема...еми няма как да стане ! ако ви са изпуснали аморт. и искате да вдигнете колата си купете нови аморт., тампона най-отгоре на макферсона, ако са ви омекнали пружините си купете нови и така нататък ! окачването не е играчка .... ако пък искате още по-висока да стане си купете окачване от кънтри дедазнам или нещо такова... няма как с едни тампони било то гумени да свършите работата на ново окачване!
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Има подоложки,които се поставят над пружините! От 2 до 5см и ги има в авточастите.... Толкова ли е трудно да отидете в някой магазин и да попитате???? По 3лв парчето са... Свалят се тампоните,които са на аморт. поставят се в/у пружинтата,след това капачката накрая тампона и сичко на колата .... Тва е! Колкото се повдигне толкова... Който иска повече да купува по дълги амортисьори да си прее*е предницата и накрая да си купи Лада Нива
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
за задницата е лесно- подлага се втулка под чашката на амортисора, елементарно е. За предницата нещата са доста по-сложни, по добре да се сложат по-твърди пружини. Това с тампоните между навивките е лоша идея.
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
pe6kata написа:за задницата е лесно- подлага се втулка под чашката на амортисора, елементарно е. За предницата нещата са доста по-сложни, по добре да се сложат по-твърди пружини. Това с тампоните между навивките е лоша идея.
Аз сложих на двойката подсилени от тройка комби, вдигна се нали нормално застана колата ама се иска още...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Колеги, не рискувайте с тези гумени тампони между пружините. Аз лично си изпатих от тях, като ми се изкривиха пружините и започнаха да опират в купето. Проблема го реших с две втулки с размер: вътрешен диаметър - 40мм. и височина 25мм.Втулката се подлага под чашката на пружина и си решаваш проблема. Вече второ година карам така и нямам никакви проблеми.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 02 ное 2010 19:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Колега аз реших проблема с пружини от Пасат 2 седан но ги отрязах по една витка
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
mk1gti написа:mupk0 написа:Тея тампони не повдигат,а просто пречат на пружината да се сгъне,толкова колкото без тях...
Подложки подложки ме интересуват от какво могат да се направят.... или да се купят, замислил съм се върху варянта гумена подложка слага се горната част на пружината от някои Опел.... Корсите имат такива...
от транспортна лента
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Да споделя и аз нещо от опит относно повдигането на задницата на Г3 GT - лятото карах с 195/50/15 и тъй като явно е нормално за 16г. задните пружини да са поомекнали (такова впечатление имам, не твърдя със точност) си купих такива гребенчести тампони по 1.50 парчето и сложих по 2 на пружина. Наистина с тях колата с 3ма души отзад спря да "кляка", т.е. да ми жули външния офсет на гумата (там дето са надписите) в калобраната. Но пък след 4 месеца каране (10 000 км) така, задницата ми се разклопа ужасно и гледам че 1ния задeн амортисьор, който купих преди 3г. (заводския от другата страна беше наред) сега пак се е омаслил и явно е изпуснал, щото задницата ми заиграва така на завой и вече бие на твърдо и от двете страни. Смисъл не мисля че тия гребенчестите тампони могат да повдигнат колата, а може би временно донякъде да предотвратят клякането на задницата, и не са решение при хора като мен които не слизат от колата и навъртат няколко хиляди км. месечно. Ама аз си го знаех това, де.
Сега съм решил да слагам нови амортисьори отзад (и ако пружините наистина са зле, да ги подменя с други) и да повдигна само малко задницата по евтиния начин, просто защото ще слагам по-големи летни гуми (които ми изпаднаха подарък) на 15ките джанти. От немотия, не от келешлък. След като прочетох хилядинайсе линкове и теми където с недомлъвки е писано как се вдига задницата, реших че най-удачно е да пробвам с тия метални втулки или подложки, които се слагат под чашката на пружината - гледам хората дават добри отзиви за тях, а и логично е пружината да не се натоварва неравномерно, както е с гребенчестите гумени тампони. Колегата горе е дал вътрешен диаметър - 40 мм и дебелина на втулката - 25мм, същата дебелина я говорят и в други теми.
Все пак има някои неясноти за мене, преди да ида на стругар:
1) За моето ГТ сега да си взема ли стандартни за модела задни амортисьори или да търся други? (хода знам че няма как да се удължи на амортисьора).
2) Ако пружините ми са омекнали вече, да търся ли такива от Пасат? (хората пишат че са рязали от тях, което мен не ме кефи особено)
3) Възможно ли е такива втулки да се продават в магазин, вместо да се занимавам да правя на стругар? (знам че всеки ще каже "иди в нагазин за авточасти и питай", но напоследък повечето продавачи в тия магазини знаят по-малко от мен за частите, а и те обожават да вдигат рамене и да ти кажат "нямаме").
Мерси предварително ако получа точни отговори.
Сега съм решил да слагам нови амортисьори отзад (и ако пружините наистина са зле, да ги подменя с други) и да повдигна само малко задницата по евтиния начин, просто защото ще слагам по-големи летни гуми (които ми изпаднаха подарък) на 15ките джанти. От немотия, не от келешлък. След като прочетох хилядинайсе линкове и теми където с недомлъвки е писано как се вдига задницата, реших че най-удачно е да пробвам с тия метални втулки или подложки, които се слагат под чашката на пружината - гледам хората дават добри отзиви за тях, а и логично е пружината да не се натоварва неравномерно, както е с гребенчестите гумени тампони. Колегата горе е дал вътрешен диаметър - 40 мм и дебелина на втулката - 25мм, същата дебелина я говорят и в други теми.
Все пак има някои неясноти за мене, преди да ида на стругар:
1) За моето ГТ сега да си взема ли стандартни за модела задни амортисьори или да търся други? (хода знам че няма как да се удължи на амортисьора).
2) Ако пружините ми са омекнали вече, да търся ли такива от Пасат? (хората пишат че са рязали от тях, което мен не ме кефи особено)
3) Възможно ли е такива втулки да се продават в магазин, вместо да се занимавам да правя на стругар? (знам че всеки ще каже "иди в нагазин за авточасти и питай", но напоследък повечето продавачи в тия магазини знаят по-малко от мен за частите, а и те обожават да вдигат рамене и да ти кажат "нямаме").
Мерси предварително ако получа точни отговори.
- kle4kata
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
прават се втулки за подлагане на амортисьорите и се подлагат под прожините , с което се компресира омекотяването на пружините, чертейи за подложки на пассат и за венто, които иска да пише
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Така и така има дискусия...тези тампони вършат ли работа за предницата?Тоест искам да стане по-твърда временно?Изключваме купуваето на нови части,защото идеята е да дискутираме този въпрос.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Така, нека и аз да се включа с практическа информация. На моя Б3 бяха започнали да опират предните гуми в калниците; когато правя завой и случайно се появи неравност по пътя. Сложих от тези тампони, продавани в магазин за Лада - 9 лв. комплекта. Монтирах ги на най-долната витка на пружините през около 120 градуса. Колата осезаемо се повдигна и вече го няма този проблем. Ако на някой му е интересно мога да сложа снимки от преди и след повдигането. Не знам колко ще издържат пружините преди да омекнат още повече или да се счупят, но в момента колата е супер и вече не ми опира, когато ходя на вилата по черния път :)
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Как да си повдигна колата без смяна на пружини
Аз карам с пружини от Пасат седан даже с цялото окачване колата се повдигна но вози меко а и катеря бордюри
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта