Здравейте,
от скоро си мисля за преминаване към 280 мм. Интересува ме някой има ли опит с въпросните двубутални апарати Гирлинг 60. Какво трябва да направя за да ги монтирам. Трябва ли да имам съпорт от Ауди или съпорт от г60 ще ми свърши работа? Променя ли се ЕТ, както е при голф 4?
Поздрави!
HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Последна промяна от PabloEscobar на Вто 18 яну 2011 17:22, променено общо 2 пъти.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Преминаване от 256 към 280 мм спирачки - Girling 60
Всичко си пасва 1:1. Вземат се апарати гирлинг 60 + съпортите им и се монтират. Маркучите се напасват. Използва се диск 280 мм или 276 мм. Накладките струват 120 лв Textar и 200 лв ATE. Мисля, че ЕТ-то НЕ СЕ променя, но не съм 100% сигурен из немските форуми никъде не намерих информация за това.
Последна промяна от PabloEscobar на Пон 17 яну 2011 13:31, променено общо 1 път.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Преминаване от 256 към 280 мм спирачки - Girling 60 /решено/
Интересни факти. Има два модела апарати Гирлинг 60
При S2/80 връзките са долу на апарата, а при Ауди 100/200 са горе. По-лесни за изпълнение са тези от Ауди 100/200. За накладки се използват нормалните накладки за ауди, а дискове 280x22 мм. Лошото е че се получава разлика от 4 мм /стандартни ауди са 276x25 мм/ За връзки може да се използват нормални стоманени гъвкави връзки. (май така се наричаха )
Ето и още нещо интересно от България
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 526#p13526
И една много добре описана тема на немски
http://www.motor-talk.de/forum/s2-brems ... 18988.html
Стъпка по стъпка: упътване не немски /със снимки/
http://www.speedyshare.com/files/263354 ... en_de_.pdf
Всичко това позволява да карате 15" и да спира добре
Може да ме допълните/поправите ако съм сгрешил нещо.
При S2/80 връзките са долу на апарата, а при Ауди 100/200 са горе. По-лесни за изпълнение са тези от Ауди 100/200. За накладки се използват нормалните накладки за ауди, а дискове 280x22 мм. Лошото е че се получава разлика от 4 мм /стандартни ауди са 276x25 мм/ За връзки може да се използват нормални стоманени гъвкави връзки. (май така се наричаха )
Ето и още нещо интересно от България
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 526#p13526
И една много добре описана тема на немски
http://www.motor-talk.de/forum/s2-brems ... 18988.html
Стъпка по стъпка: упътване не немски /със снимки/
http://www.speedyshare.com/files/263354 ... en_de_.pdf
Всичко това позволява да карате 15" и да спира добре
Може да ме допълните/поправите ако съм сгрешил нещо.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Доколкото четох шенкелите от г60 си пасват на тези апарати без проблеми. А преминаването от 256 към 280 мм при голф 3 си е единствено чрез смяна на съпорта /при апарати с делящ съпорт/ В този ред на мисли смятам, че няма да има проблеми със съпортите.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Понеже колата ти е със същите спирачки като тези, с които беше моята....., заповядай Георги...
viewtopic.php?f=5&t=180639&hilit=+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0
viewtopic.php?f=5&t=180639&hilit=+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
yoan4o допълни пъзела В такъв случай се надявам на пролет да пиша отново тук, но този път с прикачен снимков материал и монтирани двубутални апарати
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
PabloEscobar написа:yoan4o допълни пъзела В такъв случай се надявам на пролет да пиша отново тук, но този път с прикачен снимков материал и монтирани двубутални апарати
Успех, но имай в предвид, че за да са напълно ефективни двубуталните не е зле по-нататък да смениш помпата с 25,2мм. от ЛТ.
Когато ъпгрейдвах моите също можех да взема Гирлинг60, но не ми се занимаваше със смяна на помпата и го реших по- безболезнено.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
а ето и разликата в накладките
и съпортите
Ако говорим за големина не мога да се съглася с теб
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Габарит ОК.
Говоря за ефекта в спирането 54 не може да завлачи 15 или 16 гума даже мисля че и 15" слик влачи
Говоря за ефекта в спирането 54 не може да завлачи 15 или 16 гума даже мисля че и 15" слик влачи
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Ако ефекта е "същият", щяха ли да ги слагат на S2 се питам аз... или по-скоро на S2 54ка?!
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Namesata написа:До колкото съм запознат разликата между 54 VW и двубуталния 60 на audi e "0"
Не всъщност има разлика в цената на консумативите почти двоина.
Абсолютно НЕвярно! Триещата повърхност на накладките е почти двойна, теоретично и триенето е почти 2 пъти по-голямо. Това е от голямо значение за първите няколко секунди на спирането от висока скорост.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
само като се видят накладките и мисля че става ясно има ли смисъл или няма.
доколкото знам недостатък на двубуталните е огромното тегло. Лично за мен най-оптималния вариант за стокови спирачки (макар че гирлинг 60... ) са 288-ците..
п.п виждам някакво лъскаво вайтече
доколкото знам недостатък на двубуталните е огромното тегло. Лично за мен най-оптималния вариант за стокови спирачки (макар че гирлинг 60... ) са 288-ците..
п.п виждам някакво лъскаво вайтече
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: HowTo: Преминаване от 256 към 280 мм - Girling 60 /Audi S2/
Само Гирлинг 60 са отвратително тежки, повечето други многобутални апарати са алуминиеви или от други леки сплави и не тежат толкова.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 152 госта