голф 3 1,9 ТД центровка
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
голф 3 1,9 ТД центровка
Здравейте колеги за пореден път след 3,4 смени на ролка колянов вал този мотор отново загуби центровка(това му е слабото място)и ми писна да давам през 3,4 месеца по 100 лв на сервизите.Та някой може ли да ми даде инфо дали има прескочил зъб или схмека на зацепването на колелата.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Махаш пласмасовата капачка на скоростите и на маховика гледаш белеза да дойде по средата на отвора (белега представлява прорез-цепнатина върху самия маховик)няма да го сбъркаш.На разпределителния вал белега ти е като махнеш капака на клапаните в задния краи на вала (не където е колелото а от другата страна) има прорез по цялата дължина на вала.Този прорез трябва да застане успоредно на ръба на главата най лесно е с планка.На помпата белега ти представлява най-малката дупка от всичките на зъбното колело.Тази дупка трябва да съвпадне с дупката която се намира между зъбното колело и помпата и слагаш един болт за застопоряване и гледаш за белезите .
По просто обяснение от това нз
По просто обяснение от това нз
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Благодаря много за инфото на колегите а коляновия вал има ли белязка?че не я виждам
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
bochogo написа:Благодаря много за инфото на колегите а коляновия вал има ли белязка?че не я виждам
Да колега просто нея намерих на снимка.Белега ти представлява прорез (цепнатина) върxу самия маховик.Преди този прорез има зъб,абе ще го видиш,няма да го cбъркаш,само внимавай че са 2 белега за ГМТ и ДМТ.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
А как се законтря вала при отвиване и завиване на болта?
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Аз сменях коляновия вал един път и тогава ми беше разглобен двигатела и си даржах контра като мехду блока и едната гърбица сложиш кол (дарво) и яко стягане ама яко и задължително нов болт.Оттогава насам не съм имал проблеми да чукна на дърво.Иначе за сглобен двигател не се сещам как може да се xване стабилно контра,някой колега да каже ако знае ?
Последна промяна от martin4o_mom4e на Съб 12 мар 2011 13:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Със щанга или някакво друго желазо,бъркаш в орворите между маховика и притескателния диск на съединителя (през отвора за белега на маховика),и оставяш щангата да се подпре на кожуха на кутията,и стягаш яко.Аз направих така,и нямам проблеми.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Та колеги всички белези отговарят не съм развил още болта да видя дали е изкочила шпонката.Видимо без да се махне този болт вижда ли се??Или на всяка цена трябва да се развие
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Колега няма как да видиш шпонката в какво състояние,ако не свалиш зъбното колело
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
На дизел 1,7-Нисан,съм развивал и стягал болта на коляновия вал,като се включва на 5-та и някой да държи на спирачките.Получи се.На vw,не съм пробал и дано не се наложи.Ако се наложи,бих си направил "контра" по следния начин:или стара демпферна шайба със заварена "дръжка" ,или подходящо изрязан фланец с отвори за болтовете+заварена "дръжка".Държа да отбележа,че при Нисана шпонката..си е Шпонка!..и там такива "дивотии" с превъртане..
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
bochogo написа:Та колеги всички белези отговарят не съм развил още болта да видя дали е изкочила шпонката.Видимо без да се махне този болт вижда ли се??Или на всяка цена трябва да се развие
Мда изкочила е Действай докато не се е скъсала че после хвръкват бая парички...
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Да наистина се е износила шпонката....но дайте съвет как да сложа ремъка има ли ролка която го оптяга???
- manekena
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
колега,слагай колянов вал от TDI+нова агренажна зъбчатка и болт, не се занимаваи повече с този, и без това трябва да го сваляш
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Всичко точно но не иска да запали Но ми се струва че ролката на помпата малко мръдна Възможно ли да е от нея
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта