mitrax написа:бе верно конденза съм го пропуснал лесно ли се добавя на сложено табло ? дай някой жокер
Еми то по принцип е една тръбичка, която има и капаче (за да не влиза прахоляк и мръсотия сигурно). Е аз тази тръбичка я намах и затова сложих обикновено маркуче. Маркучето го вкарах в термосвиваем шлаух, за да не се напука след време. Долния край на маркучето го вържи така, че да сочи към задните гуми и гледай да не опира в колектор/ауспух, ако има нещо горещо. Относно дупката, помня, че се гъзурчих отвътре и пробивах с дрелката. Понеже нямаше как да изправя дрелката, дупката излезе малко, така да се каже на "кестерме" Идеята е, дупката да е по-ниско, спрямо щуцера на изпарителя, за да може да изтича водата от гравитацията.
mitrax написа:инсталацията я подредих леко .. смених жичката към компресора , че беше почерняла - явно тъничка за тока който минава през нея .. Дано да нямам ядове с инсталацията , въпреки че с тоя модул колкото схеми отворих всички имат по малко разлика и сега схемата ми е някакъв хибрид между поло и сеат
Какво правиш, какво мажиш, като свършиш гледай:
1. При изключен вентилатор за парното, компресора и той да спира
2. С тръгването на компресора, да тръгва първа степен на перките
3. При вдигане на налягането, да сработи втора степен
4. Отделно от климатика, перките си сработват и от температурата на двигателя, за да охлаждат