изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
- billy_bg
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
голф 3 ABF 2.0 кубика 150 коня с климатик.Колеги може ли да се сложи по къс ремък като на модел без климатик и джигателя чрез широкия ремък да върти само динамото.Мерси
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
Колега мисля че няма как да стане докато компресора си е там...ако го махнеш предполагам може да сложиш някакъв ремък,стига да намериш толкова къс де
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
Ако проблема на компресора е само в лагера на шайбата на съединителя ,по-добре си смени лагера и си оправи компресора.Ако целия е блокирал,пак сменяш лагера на шайбата,маха му се съединителя и компресора си остава една доста непотребна ролка за ремъка.
- v.valchinov
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 16 ное 2011 17:59
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
Колега аз имах един Опел и като го взех му бяха сложили по къс ремък който не минава през компресора на климатика.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
Може.. сменяш и ролката на водната помпа (по спомен) и си намираш подходящ, като размер ремък..
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
Здравейте колеги, въпроса ми е относно пак същата тема дали мога да карам моя фокс без пистовия ремък да минава през ролката на климатика? Интересното е че новия по-къс ремък пасна идеално ?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: изолиране чрез по къс ремък на блокирал климатик
За ремъкът не е учудващо, защото при тези години на производство, повечето автомобили са серийно оборудвани с клим. с-ма и липсата на такава, е по-скоро изключение от масовото производство. Заради това, конструкторите са предвидили да се направи така, че когато автомобилът няма да има климатик, да се използват същите компоненти (конзола, алтернатор, обтегач и шайби) и реално само не монтират компресор и слагат по-къс ремък.
За колата не е проблем да се кара така безкрайно дълго време, тъй като при този модел, компресора отговаря единствено и само за охлаждането на купето лятото и няма други последици от изолирането му. За клим. с-ма като цяло е вредно да не работи по-дълго време, така че ако смятате някога да се възстановява, колкото повече го отлагате, толкова по-лошо ще става състоянието и.
За колата не е проблем да се кара така безкрайно дълго време, тъй като при този модел, компресора отговаря единствено и само за охлаждането на купето лятото и няма други последици от изолирането му. За клим. с-ма като цяло е вредно да не работи по-дълго време, така че ако смятате някога да се възстановява, колкото повече го отлагате, толкова по-лошо ще става състоянието и.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Irnik и 47 госта