Мой познат се е загледал в буболечката и най-вече се интересува от двигателя.Моля споделете каквото Ви дойде на ум за колата.Примерен екземпляр http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details .
П.С. Да допълня само, че колата ще се газифицира.
Съвети за Skoda Fabia 1.4 Mpi.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвети за Skoda Fabia 1.4 Mpi.
по спомен,мпи-о не е добре за газ
па може и хтп да беше
п.п.
мпи е чудесна за газифициране
http://www.skoda.cl/BGR/prices/ActualActions/Pages/lpg.aspx
па може и хтп да беше
п.п.
мпи е чудесна за газифициране
http://www.skoda.cl/BGR/prices/ActualActions/Pages/lpg.aspx
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Съвети за Skoda Fabia 1.4 Mpi.
Дано ти помогне освен,ако не си автор на темата.http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 07&start=0
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Съвети за Skoda Fabia 1.4 Mpi.
"HTP" е 1.2л. и 3 цилиндъра,не е подходящ за газифициране,доста хора реват от тоз мотор по една или друга причина.А двигателя 1.4л МПИ 68к.с. е доста непретенциозен двигател.Двигателя е разработен от "Шкода",направени са някои изменения в сравнение с мотора 1.3МПИ 68к.с. на фелиция, а именно - със 100 куб.цм по-голям работен обем и хидравлични повдигачи.Двигателя е с ангренажна верига и на практика е доста евтин за подръжка.Не съм сигурен всмукателните колектори дали са пластмасови,но мисля че не са.Поради тази причина грехота е тоз двигател да не се газифицира.Газифицирането най-добре е да стане с газов инжекцион,въпреки че може и да е без такъв..А динамиката - прилична за такава кубатура и мощност.
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Съвети за Skoda Fabia 1.4 Mpi.
Тъй като и аз ги заглеждах и си говорих с едно момче от сервиза на Шкода. Те са с два двигателя както каза колегата този на Шкода с веригата и другия е 1.4 МПИ на VW. И двата няма проблем да се газифицират а като динамика са приятна за каране, за разлика от 1.2 мотора който на дълъг път след 2500 оборота става доста шумна, но за градско ако не си състезател става.