Колеги може ли някой да обясни защо механикът промени положението на зъбното колело?
www.youtube.com
Timing belt change for 1.9PDTDI engines (Hungarian language)
смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Последна промяна от gareto_ на Вто 24 яну 2012 21:40, променено общо 2 пъти.
- zazolin4o
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 20:39
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AAM 1993
- Местоположение: Варна
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Как работи колата след промяната ?
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Незнам,просто попаднах на един клип в Ю ТУБ и искам да знам защо променя положението зъбното колело
- zazolin4o
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 20:39
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AAM 1993
- Местоположение: Варна
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Еми сигурно прави центровка за това незнам ако беше твой проблем да се мъчим да го разрешим.
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Колега нищо не си направил с линка към Youtube но мисля,че става въпрос за зъбното на разпределителния вал ,мести го за да направи синхронизация на валовете.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
Копираш под линка и го поставяш в търсене
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
При абсолютно всяко TDI е задължително след смяна на ангренажен ремък да се настрои аванса на горивната помпа... Timing-a се проверява всеки път, даже е хубаво да се прави проверка и след като видиш, че ремъка се е поотпуснал. Толеранса е много малък и трябва да е точно в границите, за да пали лесно и да си върви нормално.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
StanchoA написа:При абсолютно всяко TDI е задължително след смяна на ангренажен ремък да се настрои аванса на горивната помпа... Timing-a се проверява всеки път, даже е хубаво да се прави проверка и след като видиш, че ремъка се е поотпуснал. Толеранса е много малък и трябва да е точно в границите, за да пали лесно и да си върви нормално.[/quot
Нали се законтря помпата с щифт да не мърда,какъв аванс ще и се настройва?
Клипа в Ю ТУБ е за ПД.Не се отнася за помпа а за зъбното колело на рапр.валgareto_ написа:Колеги може ли някой да обясни защо механикът промени положението на зъбното колело?
http://www.youtube.com
поставяш в търсене. Timing belt change for 1.9PDTDI engines (Hungarian language)
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
за да можеже да се обере торбата на ремъка за да остане към ролката хлабината на ремъка
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна на ангренажен ремък за 1.9 TDI PD - ASZ
joro^ написа:Колега нищо не си направил с линка към Youtube но мисля,че става въпрос за зъбното на разпределителния вал ,мести го за да направи синхронизация на валовете.
Е те това е....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Dpop и 163 госта