Ходих при един газаджия, че бях си играл с изпарителя и не искаше да запали на газ, а на газ съм палил и в най -студените дни / до -25 градуса/. Казах си добре, може така да го е направил. Паля на бензин и веднага обръщам на газ. Никакъв проблем. Но оня ден докато се прибирах на село и реших да оставя колата на свободна, някъде към 100-120км/ч, и оборотите драстично паднаха, за миг колата изгасна, и оборотите не се покачваха много бързо се покачваха до към 700 и пак падаха до към 200.
Изпарителя ми е като на снимката, само това 3 не се сещам дали го имаше. Това според мен е бедна смес на ПХ, кое от тези на снимката е за ПХ. При скорост към 50-60 на свободна не играят оборотите така.
Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Колега, потърси някъде тук из форума има методика за настройка на изпарител ловато, устройството и настройките са му сходни като на твоя. Иначе бронзовият винт трябва да е затегнат, сместа се настройва от пласмасовият, долният винт е капачка -дренаж.
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Затегнах бронзовият винт имаше около оборот и половина, два, отвъртян. Колата запали на газ, ама баща ми я беше карал. След малко тръгвам на път и ще пиша по - късно, дали проблема се е решил със затягането на бронзовият винт.
Edit:
Промяна няма след като го затегнах. Възможно ли е да е от тройника? И да кажа, че на моя изпарител няма такова дето е оградено с 3 на картинката. Само това 1 и 2 ги има при мен.
Edit:
Промяна няма след като го затегнах. Възможно ли е да е от тройника? И да кажа, че на моя изпарител няма такова дето е оградено с 3 на картинката. Само това 1 и 2 ги има при мен.
- sstambo
- Мнения: 231
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 16:20
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: BVK 2007
- Местоположение: София
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
sextom написа:Затегнах бронзовият винт имаше около оборот и половина, два, отвъртян. Колата запали на газ, ама баща ми я беше карал. След малко тръгвам на път и ще пиша по - късно, дали проблема се е решил със затягането на бронзовият винт.
Edit:
Промяна няма след като го затегнах. Възможно ли е да е от тройника? И да кажа, че на моя изпарител няма такова дето е оградено с 3 на картинката. Само това 1 и 2 ги има при мен.
Я огледай по добре за винт 3 ,трябва да го имаш.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Падането на оборотите се получава защото във филтърната кутия принудително влиза въздух и сместа обеднява. Проблема се решава като се ограничи по някакъв начин насрещния въздух да не влиза във филтърната кутия директно
Бронзовия винт регулира постоянно подаваното количество газ. Реално може да си решиш проблема като пуснеш повече газ, без значение от кой винт но това ще окаже влияние и на други фактори като вървеж, разход...
Бронзовия винт регулира постоянно подаваното количество газ. Реално може да си решиш проблема като пуснеш повече газ, без значение от кой винт но това ще окаже влияние и на други фактори като вървеж, разход...
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
За винт 3 ще погледна утре, че сега е тъмно навънка.
Сега да дойдем на странното. Днес докато пътувах на 2 пъти спирах да отвъртя веднъж бронзовият винт, но оборотите пак падаха. След това отвъртях/или затегнах, не си спомням/ малко единият тройник, и нещата леко се подобриха, но не беше кой знае каква разликата, а сега когато въртях из града /не ми казвайте, че съм идиот да карам с така скорост в града, знам правила за движение и ги спазвам/ с 80км/ч пуснах колата на свободна и оборотите не паднаха под 900. Вървежа и е идеален. Ускорява си много добре. Възможно ли е това да е от този развит или натегнат винт на тройника? Бронзовият винт е натегнат.
Сега да дойдем на странното. Днес докато пътувах на 2 пъти спирах да отвъртя веднъж бронзовият винт, но оборотите пак падаха. След това отвъртях/или затегнах, не си спомням/ малко единият тройник, и нещата леко се подобриха, но не беше кой знае каква разликата, а сега когато въртях из града /не ми казвайте, че съм идиот да карам с така скорост в града, знам правила за движение и ги спазвам/ с 80км/ч пуснах колата на свободна и оборотите не паднаха под 900. Вървежа и е идеален. Ускорява си много добре. Възможно ли е това да е от този развит или натегнат винт на тройника? Бронзовият винт е натегнат.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Възможно е, но е възможно и да почне да ти гори повече. Пробвай, ако ти харесва вървежа и разхода
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Само внимавай с ''натягането''на бронзовия винт,защото е тънък в долния си край и му се чупи върхът ,заклинва се в дупчицата и няма вадене.
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Затегнал съм го с ръка, няма как да съм го счупил. Не съм го затягал толкова силно.
Edit:
Днеска и с 40км/ч пак играеха оборотите. Възможно ли е защото има вятър и така да постъпва повече въздух във филтърната кутия? Видях някой беше писал, че слагал капачка от буркан или някаква такава капачка. За да мога да огранича въздуха.
Edit:
Днеска и с 40км/ч пак играеха оборотите. Възможно ли е защото има вятър и така да постъпва повече въздух във филтърната кутия? Видях някой беше писал, че слагал капачка от буркан или някаква такава капачка. За да мога да огранича въздуха.
- undisput
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
- Автомобил: VW Golf 1.6 GL
- Двигател: PN 1991
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Ако ти е нова газовата, с нов изпарител на по-малко от 1000 километра правиш следното, Навиваш до половина двата винта на тройника.
Навиваш винта 1 до край, след това на ръка навиваш и винт 2, онова 3 ти е за боклуците пробка.
След това развинтваш 1/4 оборот от винт 1 и 2 и половина оборота на винт 2.
След това си пали колата и си настройвай оборотите от винт 2. пробвай вървежа и тогава барай от тройника за съответната клапа каква смес да пусне!
Навиваш винта 1 до край, след това на ръка навиваш и винт 2, онова 3 ти е за боклуците пробка.
След това развинтваш 1/4 оборот от винт 1 и 2 и половина оборота на винт 2.
След това си пали колата и си настройвай оборотите от винт 2. пробвай вървежа и тогава барай от тройника за съответната клапа каква смес да пусне!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
ако ти е дърт изпаритела - вкочанена мембрана на 2 -ра степен/тънката/.Много си и помогналс палене на газ при минусови температури
- undisput
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
- Автомобил: VW Golf 1.6 GL
- Двигател: PN 1991
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ
Зимно време даваш малко повече аванс на винт 1 и завинтваш винт 2, да не ти харчи много. Винт 1 ти е байпас, който ти осигурява постоянен проток на газ. Иначе в много студено време, ако ти е стар изпарителя, мембраните се спичат и стават бетон, та е добре с малко вряла водичка преди това да го поолееш. да ги поразмекнеш и ще си палиш на -20 на четвърт оборот!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта