Първо здравейте на всички Сравнително нова съм във форума, въпреки че го чета от доста време. Допреди няколко дни (че и още) карах едно бензиново поло, нооооооо вече си имам ново тракторче - Поло 1,9D, 1999г., 64кс.
Потърсих из форума, но не намерих (а хич не ми се ще и за това да си тормозя майстора): как точно се наглася часовника на полото? Смених акумулатора и той естествено се занули. Пробвах с малко по-силно натискане - ма явно не става. Видях из темите как се маха надписа Insp, но не видях да има за часовника (предполагам, че е доста по-тривиално). Та приемам идеи по въпроса.
Още нещо - виждам, че по принцип има датчик за това, че не е сложен колана, но когато запаля двигателя - няма някакви индикации да работи. Може ли да е изключен просто (и как да се активира пак)?
Разни такива - извинявам се ако са много тъпи въпросите, просто досега съм карала доооста по-обикновена количка с повечко механика.
Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компресор
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компресор
Последна промяна от MyPa_TpuO на Пон 26 мар 2012 11:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: Въпросчета разни - основно за табло
Здравей колежке , относно часовника, пробвай с завъртане и задържане на самото копченце, наляво се сменят часовете, а надясно минутите, поне на голф 4 е така. Успех!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Въпросчета разни - основно за табло
При контакт
- balrog
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AFT 1998
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
Датчика по-скоро ти е за аербега..и по-точно ако свети значи има проблем с него(предполагам говориш за това което наподобява копче от дясно на волана). Поне на моето поло 97' година е така. И добре дошла и много безаварийни колежке!
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
balrog написа:Датчика по-скоро ти е за аербега..и по-точно ако свети значи има проблем с него(предполагам говориш за това което наподобява копче от дясно на волана). Поне на моето поло 97' година е така. И добре дошла и много безаварийни колежке!
Не, имам си предвид типичната сигнализация за предпазен колан:
Тази просто я намерих в нета.
Нали като се даде на контакт - в общи линии на първо четене светват всички индикации. И ако има проблем - остава да свети някоя от тях. Просто забелязах, че има индикатор и за предпазния колан (прилича на на картинката-ма в типичното жълто). Но като е запален двигателя и не е сложен колана, не го чувам да писка или да свети Та се чудех дали не е изключен от предишен собственик - или просто го няма като цяло.
Оправих се с часовника, явно понеже не е карана количката доста време и голяма част от нещата просто са заяли от стоенето. Успях да го настроя.
Благодаря за посрещането
ПП. Изобщо има ли някъде по-подробна информация за това кое какво значи на таблото - и разни обяснения кое как се наглася, за да не питам такива подробности, а да си ги изчета направо?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
Това е лампата за Airbag-a! След 3 секунди се изключва след даване на контакт-за това време се тества системата,ако има проблем-свети постоянно!
- balrog
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AFT 1998
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
Колегата lion_heart002 го е казал точно! Има доста теми в форума и за индикации по таблото и за каквото се сетиш, просто трябва малко работа с търсачката!
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
Благодаря много! Загледах се, че действително по-скоро мяза да е като на еърбег, а не на колан лампичката
Малко съм като индианец с лимузина в момента Ма й свиквам постепенно.
Малко съм като индианец с лимузина в момента Ма й свиквам постепенно.
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросчета разни - основно за табло Поло 1999 г.
Здравейте,
имам следния странен проблем.. След като ми сложиха алармата за колата - по едно време централното тотално умря. Тъй като предположих, че ще е най-удачно да я върна при същите майстори (те си знаят къде точно са бърникали по схемите), първоначално ми заявиха, че имало късо съединение в компресора на централното - и са го оправили. НОоо като тръгвах да взимам колата, централното пак не работеше. И ми заявиха, че е за нов компресор. Както и да е - разходихме се по моргите, взех друго. Известно време работеше - и в един момент почна да работи като 'тука има-тука нема'. Демек понякога работеше, понякога не. С един приятел го разръчкахме отзад - и в общи линии установихме, че работи само като е в хоризонтално положение (самия компресор), но във вертикално изобщо не зацепва.
Та чуденката ми сега е: възможно ли е да има някакъв проблем по ел.свързването - и от там да дава драми с компресора - или просто съм голЕм карък и втори път попадам на дефектен компресор? Моят майстор не е жичкаджия и не може да ми съдейства за това, а при тези младежи с алармата нещо хич не искам пак да я карам.
Ще съм много благодарна за идеи по въпроса..
имам следния странен проблем.. След като ми сложиха алармата за колата - по едно време централното тотално умря. Тъй като предположих, че ще е най-удачно да я върна при същите майстори (те си знаят къде точно са бърникали по схемите), първоначално ми заявиха, че имало късо съединение в компресора на централното - и са го оправили. НОоо като тръгвах да взимам колата, централното пак не работеше. И ми заявиха, че е за нов компресор. Както и да е - разходихме се по моргите, взех друго. Известно време работеше - и в един момент почна да работи като 'тука има-тука нема'. Демек понякога работеше, понякога не. С един приятел го разръчкахме отзад - и в общи линии установихме, че работи само като е в хоризонтално положение (самия компресор), но във вертикално изобщо не зацепва.
Та чуденката ми сега е: възможно ли е да има някакъв проблем по ел.свързването - и от там да дава драми с компресора - или просто съм голЕм карък и втори път попадам на дефектен компресор? Моят майстор не е жичкаджия и не може да ми съдейства за това, а при тези младежи с алармата нещо хич не искам пак да я карам.
Ще съм много благодарна за идеи по въпроса..
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпросчета разни - основно за компресор
Колежке лично аз бих ти предложил да извадиш компресорчето, да го отвориш, след това да напръскаш платката с WD да позачистиш ръждичката която предполагам я има, да изчакаш да изсъхне и накрая да го върнеш на мястото му. Поне при мен като го правеше този номер с ту го има ту го няма така го реших, имаше доста ръжда по платката, течове при мен няма, но явно с годините малко по малко си хваща ръжда! Дори и проблема да не е в ръжда по платката като го отвориш ще видиш дали има нещо нередно. По спомен мисля че не беше голяма работа отварянето на кутията на компресора, единственото неприятно беше маркучето което прави вакум, аз го отрязах и след това при слагането му обратно трябваше да нагрея и разширя малко маркучето за да влезе отново където му е мястото. Сподели после дали си се справила и дали е проработило както трябва.
Успех и Поздрави от мен
Успех и Поздрави от мен
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросчета разни - основно за компресор
zografski написа:Колежке лично аз бих ти предложил да извадиш компресорчето, да го отвориш, след това да напръскаш платката с WD да позачистиш ръждичката която предполагам я има, да изчакаш да изсъхне и накрая да го върнеш на мястото му. Поне при мен като го правеше този номер с ту го има ту го няма така го реших, имаше доста ръжда по платката, течове при мен няма, но явно с годините малко по малко си хваща ръжда! Дори и проблема да не е в ръжда по платката като го отвориш ще видиш дали има нещо нередно. По спомен мисля че не беше голяма работа отварянето на кутията на компресора, единственото неприятно беше маркучето което прави вакум, аз го отрязах и след това при слагането му обратно трябваше да нагрея и разширя малко маркучето за да влезе отново където му е мястото. Сподели после дали си се справила и дали е проработило както трябва.
Успех и Поздрави от мен
Благодаря много за идеята! Засега свърши работа прекрасно - но то и миналият път ме подлъга. Та.. Ако има промяна - ще ъпдейтна. Иначе спреят свърши страхотна работа.
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросчета разни - основно за компресор
Пак съм аз - и пак със същия проблем.. Само че този път WD не помогна.
Водих го на жичкаджия (не знам колко читав), както и на моя майстор, но той като цяло ел.неща не прави. Както и да е - заключението на двамата е, че не работи релето. Изобщо не ми се дават пак 50-60лв. за втора ръка компресор (за 3-ти път), който да устиска няколко месеца. Та приемам всякакви идеи и коментари по въпроса: как мога да подменя релето, има ли откъде да се купи, толкова ли е скъпо/трудно и т.н.?
Водих го на жичкаджия (не знам колко читав), както и на моя майстор, но той като цяло ел.неща не прави. Както и да е - заключението на двамата е, че не работи релето. Изобщо не ми се дават пак 50-60лв. за втора ръка компресор (за 3-ти път), който да устиска няколко месеца. Та приемам всякакви идеи и коментари по въпроса: как мога да подменя релето, има ли откъде да се купи, толкова ли е скъпо/трудно и т.н.?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 1,9D 1999г. 64 Въпросчета разни основно за компрес
Проблем са спойките на релето командавюо компресора. Това е от ЕГН то =напукани спойки. Занесиго на някой, който може да запоява. И без лупа ясно се виждат пукнатините в спойките на изводите на релето.Aко е текло и вода вътре , може да има зеленясала диря на външен вид а медта на дирята вече да я няма.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта