тап.настройка ,проблеми
Re: тап.настройка ,проблеми
Преди да сложа ТАП-а колата беше на 8* статично от делкото, разход около 6.8- 7 извън града като рядко съм засичал 8, Свищов -Варна.А твоите числа от 9-10-11 са направо убийствени.Друг е въпроса ако не гониш икономия а динамика,целта ми е да колата да ме заведе от т.А до т. Б за възможно най-икономично.
Re: тап.настройка ,проблеми
До колкото разбрах ТАП дава по добра динамика без да покачва разхода,може ли да ми препоръчате някои добър.
Четох че има недоволни от http://runel-tech.com
Четох че има недоволни от http://runel-tech.com
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: тап.настройка ,проблеми
На какво ще го слагаш?
Re: тап.настройка ,проблеми
Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тап.настройка ,проблеми
terek написа:Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.
На пазара има много варианти - от български, през италиански, виждал съм и американски даже, но не зная дали могат да се поръчат през интернет. За АБУ мисля, че голяма част от тапчетата ще станат (понеже има коли с 2 и 4 бобини, при които е по-сложно малко).
Re: тап.настройка ,проблеми
stefan4o написа:terek написа:Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.
На пазара има много варианти - от български, през италиански, виждал съм и американски даже, но не зная дали могат да се поръчат през интернет. За АБУ мисля, че голяма част от тапчетата ще станат (понеже има коли с 2 и 4 бобини, при които е по-сложно малко).
Бях решил да си поръчам ТАП от http://runel-tech.com но ми казаха че имат проблем с частите и след месец,но прочетох че си недоволен от тях и се разколебах.Затова питам ако може да ме насочите към някои добър които да ми върши работа.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тап.настройка ,проблеми
Недоволен не е точната дума. Ако си чел правилно предишните ми мнения в тази тема - бях малко пообъркал настройката на градусите. Иначе съм недоволен от съпорта им. До ден-днешен нямам отговор на писмото, което им пратих с въпроса си относно техния продукт. На мен това не ми говори добре за самата фирма
Re: тап.настройка ,проблеми
Да точно така каза че не са ти пратили отговор,но каза че в момента си с друг тап и затова останах с такова впечатление.
И при мен така пратих едно запитване не ми отговориха,след това пратих второ и тогава ми отговориха не знам защо така.
И при мен така пратих едно запитване не ми отговориха,след това пратих второ и тогава ми отговориха не знам защо така.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тап.настройка ,проблеми
Все още карам с техния ТАП, но иначе чакам един колега от рено-форума да ми подготви тапчето и да ми го прати скоро. Ще имам и интерфейс към компир и ще мога да настройвам ТАП през компа Разликата със заводското предварение и с монтиран тап с набити 8гр. предварение над заводското е доста очевадна при мен, но когато се вдигат градусите на аванса се настройва наново изпарителя и тройника понеже нещата стават доста по-различни
Re: тап.настройка ,проблеми
Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тап.настройка ,проблеми
Всичко опира до правилна настройка. На теория - да, може да стане Но ако не е настроена като хората и 5 тапа да сложиш пак няма да върви и ще гори много
Re: тап.настройка ,проблеми
terek написа:Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?
Ако разхода ти сега е 12 градско и 10 извън -да може да запазиш разхода , но ако е 8 на 10 едва ли .И аз съм с ТАП на рунел, но ефект особен не усещам, единствено по лесното палене .
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: тап.настройка ,проблеми
vladtod® написа:terek написа:Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?
Ако разхода ти сега е 12 градско и 10 извън -да може да запазиш разхода , но ако е 8 на 10 едва ли .И аз съм с ТАП на рунел, но ефект особен не усещам, единствено по лесното палене .
А като го монтира прави ли нови настройки на газовата? Щото ако не си правил, разлика със сигурност няма да усетиш
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: тап.настройка ,проблеми
С ТАП ще получиш по-добра динамика поради по-доброто изгаряне на горивото, икономия - по-скоро не
В твоя случай и този на Рунел ще ти свърши работа, ако и се дават пари - вземи си на ДЕК, около 150 лв са. Но и в двата случая трябва да си поиграеш с градусите докато докараш оптимален вървеж
В твоя случай и този на Рунел ще ти свърши работа, ако и се дават пари - вземи си на ДЕК, около 150 лв са. Но и в двата случая трябва да си поиграеш с градусите докато докараш оптимален вървеж
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paci3 и 22 госта