Здравейте, колеги. Повдигам темата с оглед на факта, че чувайки комбинацията 1.8Т и ГИ, повечето хора реагират крайно скептично, излагат аргументи и привеждат примери за хиляди проблеми, възникнали вследствие "газифицирането" на този мотор. Последните са от най-различно естество. Като започнем от намаляването на мощността, преминем през прекъсване при ускорение и завършим с опасност за турбото и самия двигател. Дори самите майстори също свиват вежди и съвсем плахо уверяват, че уж всичко щяло да бъде наред, но след извършването на монтажа, автомобилът има коренно различно поведение от обещаното.
Тъй като аз също карам 1.8Т и все повече обмислям решението, касаещо поставянето на ГИ, бих желал да попитам наистина ли е толкова трудно и проблемно настройването му и неминуемо ли влече като последица гореописаните проблеми? Защо наличието на турбо утежнява оптималната синхронизация на ГИ? Как описаният проблем може да бъде заобиколен, без да настъпят отрицателни последици?
Забелязвам, че тук във форума пишат представители на различни сервизи. Ето например "eurogas " споделят, че мога да очаквам същия вървеж и съответно да не настъпят никакви проблеми след монтирането и правилното настройване на ГИ по надлежния ред, от техен представител. Има ли начин това смело твърдение да бъде потвърдено от реални настоящи и бивши клиенти на фирмата?
И накрая в обобщен вариант - какво да очаквам след като поставя ГИ на 1.8Т (освен прираст във финансов аспект)
Кой сервиз бихте ми препоръчали?
Кои са подводните камъни и позитивите на тази операция?
Какво още би следвало да знам, преди да се реша окончателно на тази стъпка?
Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Пази се от слаби майстори и всичко ще бъде наред, настройките са подробности които няма смисъл да изучаваш, за вървежа ще останеш доволен, при добра настройка 1.8Т на газ може да върви повече от бензин.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Има ли някакво развитие по темата? И аз вече сериозно обмислям да газифицирам голфа. Но преди това искам да се чипне. Ще има ли някакъв проблем. И как е по добре газовата да се настройва от двигателя (чипа) или чипа да се настройва по ГИ. Смисал коя "придобивка" да сложа първо. Благодаря
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
първо чипа,трябва де се има в предвидmarchq написа:Има ли някакво развитие по темата? И аз вече сериозно обмислям да газифицирам голфа. Но преди това искам да се чипне. Ще има ли някакъв проблем. И как е по добре газовата да се настройва от двигателя (чипа) или чипа да се настройва по ГИ. Смисал коя "придобивка" да сложа първо. Благодаря
реалната мощност на колата за да се съобразят компонентите на газовата според мощността
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Почти никой в БГ не си знае мощността след чипосване, никой не пробва на диностенд колко коне е повишил, идват и казват че колата станала 200 коня, или така е казал човека дето е взел пари за чип, монтираме огромен изпарител, настройваме и установяваме че не върви като за 200 коня, а по-скоро като за 150, или нищо не са направили и ефекта е нулев, така че това с "реалната" мощност е малко фалфиво у нас, всеки си въобразява някакви числа и гордо ги коментира.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Има различни мапери, но аз съм на принципа като е гарда да е роШава. И ще слагам чип където има дино стенд и се вижда черно на бяло. Колко и какъв е ефтекта за тези 400-500лв
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
marchq написа:Има различни мапери, но аз съм на принципа като е гарда да е роШава. И ще слагам чип където има дино стенд и се вижда черно на бяло. Колко и какъв е ефтекта за тези 400-500лв
Да кажем 600-700лв....
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
аз съм газифициран от eurogas и съм доволен
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Аз съм със Фобос и съм много доволен, вече пета година и около 80к км.
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
И Аз съм с 1.8т доработен и изкарах 270 коня на газ така че става номера
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
onty написа:И Аз съм с 1.8т доработен и изкарах 270 коня на газ така че става номера
Колега какво си и правил на колата. И на какво налягане работи турбото и имаш ли проблем с газчицата в фулл буст и високи обороти ?
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Проекта ми го има в силов тунинг.На газ я карам на 1.2бара,а изпарителя е на 1.6 бара.Проблеми нямам никакви настроена е добре
- tranceaddict
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 08 юли 2012 19:00
- Автомобил: VW Passat 1.8T
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Pernik
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
onty написа:Проекта ми го има в силов тунинг.На газ я карам на 1.2бара,а изпарителя е на 1.6 бара.Проблеми нямам никакви настроена е добре
:да:
Колега дай инфо за газовата че в проекта ти не видях каква е газовата( компютър, рейка , изпарител.) че аз се филмирах с моята за сега съм с Романо до 240 коня и рейката е Раил 1 ом , но изглежда компа Тамона ми е слаб и не е за силови изпълнения . КОйто не пита така прави - сменя после всичко. Ако искаш за да не разводняваме темата може и на лични съобщения но все пак ще е интересно и за други ентусиасти да имат инфо какво си направил за да постигнеш такава мощност и то на газ. При мен няма хардуер само ремап - докарахме някъде към 170 коня на колелата и 250 нютон/метра. и то на газ . НО нещо не ниски обороти тамоната издъхва и за това мисля за я сменям . Благодаря ти предварително!
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
Уредбата ми е италянска Мg motorgaz изпарителя сьщо техен до 190 киловата го дават но храни и 220кв лятото,много корав излезе/,инжектори бях с матрикс/най бьрзите електрони/,но изгоряха бобинките/не стават за бьлгарска газ/ в момента сьм с река рейл хоризон става и с нея.Сонда Томасето 8мм и 4.5мм на най тясното място вьтрешно,термопластична трьба сьщо на 8мм/6мм вьтре,компа си е техен с вьзможност за настройка по обороти и процентно.Друго не се сещам,а и най важното зайграване от ДОБЬР МАЙСТОР с НАСТРОЙКИТЕ НА ГАЗ.В резултат на което перфекто вьрвене на газ до 7к
В момента колата се кара на 1бар на газ на икономичен режим и вьрви много''мазно''и гори 13-14л газ при леко спорто каране и 1.5бара на бензин за пауьр.Според мен това е оптималното налягане за този сетьп и на газ с оглед подбраните компоненти хладния вьздух постьпващ в мотора и по висиката температура на горене на газта,Смеси на газ перфектни 11.2 на 7к вьрвене перфекно, мощност на газ около 250кс на двигател.Мерено с г-тек НА ГАЗ 0-100 6.7 сек и 15 сек на 400м,НА БЕНЗИН 6.2 сек 0-100 и 14,3 на 400м.Чакам си бирата
В момента колата се кара на 1бар на газ на икономичен режим и вьрви много''мазно''и гори 13-14л газ при леко спорто каране и 1.5бара на бензин за пауьр.Според мен това е оптималното налягане за този сетьп и на газ с оглед подбраните компоненти хладния вьздух постьпващ в мотора и по висиката температура на горене на газта,Смеси на газ перфектни 11.2 на 7к вьрвене перфекно, мощност на газ около 250кс на двигател.Мерено с г-тек НА ГАЗ 0-100 6.7 сек и 15 сек на 400м,НА БЕНЗИН 6.2 сек 0-100 и 14,3 на 400м.Чакам си бирата
Последна промяна от onty на Чет 02 окт 2014 22:29, променено общо 1 път.
- tranceaddict
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 08 юли 2012 19:00
- Автомобил: VW Passat 1.8T
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Pernik
Re: Специфики при настройването на ГИ за 1.8Т
onty написа:Уредбата ми е италянска Мg motorgaz изпарителя сьщо техен до 190 киловата го дават но храни и 220кв/много корав излезе/,инжектори бях с матрикс/най бьрзите електрони/,но игоряха бобинките в момента сьм с река рейл хоризон става и с нея.Трьбичкат от бутилката 8мм от тези новите тефлонова,компа си е техен с вьзможност за настройка по обороти.Друго не се сещам,а и най важното зайграване от ДОБЬР МАЙСТОР с НАСТРОЙКИТЕ НА ГАЗ.В резултат на което перфекто вьрвене на газ дори сьм я карал и 300 коня на ГАЗ http://vbox7.com/play:c444d49c55
В момента колата се кара на 1бар на газ на икономичен режим и вьрви много''мазно''и гори 13-14л газ при леко спорто каране и 1.5бара на бензин за пауьр.Стигнах до този извод от сьображения да не натоварвам мембраната на изпарителя,газовите инжектори и по висиката температура на горене на газта,Смеси на газ перфектни 11.2 на 7000к вьрвене перфекно, мощност на газ около 250кс на двигател.Мерено с г-тек НА ГАЗ 0-100 6.7 сек и 15 сек на 400м,НА БЕНЗИН 6.2 сек 0-100 и 14,3 на 400м.Чакам си бирата
Колега много мерси за инфото, ще се огледам и за тази рейка ,но мисля първо да изчакам да се скапе тази която имам в момента. За бирата я имаш , като идваш в София или аз в Пловдив , няма да те подмина , все пак сме фенове на една за мен много авангардна колица. (да не омазвам темата сложих и темпомат онзи ден и сега се кефя яко ). Ще видя дали ще мине калибровката на газ след като и вдигна малко диференциалното на 1,5-1,6 бара , че сега е на 1,3-1,4 бара и мисля че на високите обороти май стига макс и някак ми заглъхва .Иначе с тия отвори на дюзите ще пробвам. Че с по малки някак бързо вдигам времената на газ и до към 5000 и почва да тресе здраво . Минах по този път и сега мисля как да вдигна малко още мощността но трябва да си сменям рейката :. Благодаря още веднъж! и .......като се видим....
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта