Дилема за Т4
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Дилема за Т4
По добрият вариант е двигателя с турбо,все пак е бус ,тежи и особено ако качиш 8 човека и багаж,бензина не вярвам да ти гори малко и да върви колкото печката с турбо.Зар разхода на Т4 2.5 102кс всеки спори ,че гори 6,5 7.0.Аз сам се убедих в това но видях как се постига и ми стана скучно в колата
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Дилема за Т4
С моя бус съм минал само 25000км от как го имам,но капака го отварям само когато сменям масло и мия мотора.Сменил съм незначителни неща,като свещ на печката или гарнитурки на картера и капака на клапаните.Разхода е 7.4/8л на 100 извън градско и 9/10л. градско.Зимата пада с литър надолу.Бензина на газ не знам как е,но като отидеш няколко пъти на диагностика и настроики на ГИ ще видиш как си" чукат клиентите" Като и да е избора си е твои,аз лично бих избрал "Мултиван".Колегата добре го каза: VW бус струва пари,има за какво и гори все пак е 2м. висок и челното съпротивление,не е като на лек автомобил.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: Дилема за Т4
Eххх....скоро не съм трупнал някое мнение,но да кажа и аз:
1.Сашко моя бус държи 180....без чип..
2.Бензин или дизел има значение ...всеки си има мнение,но важно то да е от човек който го е изпитал на собствен гръб,празни приказки от не компетентни и не грамотни хора са безмислени .Визирам хора които си нямат представа от бусове ...не говорим за голф или други подобни..."НЕ ПИТАЙ СТАРИЛО ,А ПИТАЙ ПАТИЛО" стара поговорка.
3.Темата се превръща в спор- бензин или дизел...Та дизела харчи от 6.5 до 10 на 100 2.5 TDI.ACV ,подръжката не му е евтина от към ангренаж и само това.Смени на бензиновия кабели и свещи и ще говорим тогава ...настройките на газовата уредба,всеки ден обороти не държи ,в баир го няма и разход /има теми в раздела 15 и нагоре на 100/
4.Имах 2.4 ААВ беше на един милион километри ,и се държеше напълно добре ,не ме е оставил никъде ,просто го изяде ръждата ,разход под 9 в града /София)
4.Хора без една тема ,а са много вещи
5.На пазара в София има мултиван бензинов 2.5 1997г. 12 000 лв.
6 За моя бус няма какво да пиша ..има теми писано е доста ,претърпя ремонти щото е бил при шофери които са му ,но след мойта намеса е добре ,30 000 само нафта наливам.
7.На околовръстното в София/имам поглед/ минават много турски граждани само ТДИ -ТА карат..живеят и пътуват до турция от цяла европа .
8.За замръзване на горивото не коментирам...Никога не ми е мръзнал нито един от бусовете,а съм имал 3 на брой от Т-3 1.7 Д....до ........днешния ....теглех бензинови коли да запалят
Успех с начинанието ....
1.Сашко моя бус държи 180....без чип..
2.Бензин или дизел има значение ...всеки си има мнение,но важно то да е от човек който го е изпитал на собствен гръб,празни приказки от не компетентни и не грамотни хора са безмислени .Визирам хора които си нямат представа от бусове ...не говорим за голф или други подобни..."НЕ ПИТАЙ СТАРИЛО ,А ПИТАЙ ПАТИЛО" стара поговорка.
3.Темата се превръща в спор- бензин или дизел...Та дизела харчи от 6.5 до 10 на 100 2.5 TDI.ACV ,подръжката не му е евтина от към ангренаж и само това.Смени на бензиновия кабели и свещи и ще говорим тогава ...настройките на газовата уредба,всеки ден обороти не държи ,в баир го няма и разход /има теми в раздела 15 и нагоре на 100/
4.Имах 2.4 ААВ беше на един милион километри ,и се държеше напълно добре ,не ме е оставил никъде ,просто го изяде ръждата ,разход под 9 в града /София)
4.Хора без една тема ,а са много вещи
5.На пазара в София има мултиван бензинов 2.5 1997г. 12 000 лв.
6 За моя бус няма какво да пиша ..има теми писано е доста ,претърпя ремонти щото е бил при шофери които са му ,но след мойта намеса е добре ,30 000 само нафта наливам.
7.На околовръстното в София/имам поглед/ минават много турски граждани само ТДИ -ТА карат..живеят и пътуват до турция от цяла европа .
8.За замръзване на горивото не коментирам...Никога не ми е мръзнал нито един от бусовете,а съм имал 3 на брой от Т-3 1.7 Д....до ........днешния ....теглех бензинови коли да запалят
Успех с начинанието ....
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Дилема за Т4
Пепи той и моя бус вдигаше 180 преди чипа,но въпроса е за колко време ги вдига,а и сега вдига 200,но това е една друга тема.Най малкото можете да си направите сметка,че ако TDI-то не беше по добър вариант от бензина цената на дизеловите щеше да е по ниска,а то е обратното!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
Ми накачорен с е още илядо чаркълъци, дето на зебина не му и требат - прахосмукачка, интеркулер, ГНП, вакуумпомпа, подгряващи свещи, демпферен маховик, по-голям мукулуматур и стартер. По-чести смени на масла и консумативи. Сам си направи сметката. Паданего на агренажния ремък при зебина не води до основен ремонт, а само до смяната на самия ремък и ролките му, и пак на двойно порядко отколкото при дизела. А колегата от Елхово за пореден път сменя движока, ама той нали си е майстор та да не губи форма
В крайна сметка колегата питаше за бензинов Т4 2,5 ако не се лъжа, вие с печките какво го накачорихте не знам
В крайна сметка колегата питаше за бензинов Т4 2,5 ако не се лъжа, вие с печките какво го накачорихте не знам
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: Дилема за Т4
Така е ,но бензиновите Т-4 във форума са май по малко от колкото дизеловите....
Дизеларките са по скъпи, като покупка и поддръжка,но се карат повече...
Саше внимавай с тези 200 км.в час,че има много гадни камери ....
Дизеларките са по скъпи, като покупка и поддръжка,но се карат повече...
Саше внимавай с тези 200 км.в час,че има много гадни камери ....
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
pepi74 Съгласен съм, всеки има предимства и недостатъци. Все пак имай предвид че по данни на производителя са произведени около четири пъти повече дизелови модификации на Т4, отколкото бензинови...
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Дилема за Т4
KingoftheROAD написа:pepi74 Съгласен съм, всеки има предимства и недостатъци. Все пак имай предвид че по данни на производителя са произведени около четири пъти повече дизелови модификации на Т4, отколкото бензинови...
Е това трябва да те навежда на мисълта,че бензиновият няма как да тегли като дизеловият.А за за смяната на мойте мотори-като минаваш моите километри тогава ще говорим
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
ахам, ще го имам предвид, само едно не можах да удена, ти откъде знаеш колко километри минавам аз ? Ке ти дам 5 кинта. И естествено след твоята кУмпитентна намеса темата пак се отклонява, и пак в неправилната посока. Не съм казал, но пак повтарям колегата питаше за Т4 2,5 зебин, не дизел. А пък всичките дизелаци така го налазихте , че не смее даже и да се обади
- iliminator
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 апр 2012 6:58
- Автомобил: VW Caravelle VR6
- Двигател: 1997
- Местоположение: sofia
Re: Дилема за Т4
здравейте на всички
вие сте уникални наистина тука е много хубаво и вие всички сте номер едно
аз наистина направих своя избор ще се спра на мултиван т4 2.5 бензин (нищо против дизелите)
даже намерих един за около 3000 евро и мисля да се пробвам да си го докарам
много ще се радвам и аз да мога ниакой ден да мога и аз да сам ви полезен аз се занимавам с вътрешен туниг на коли и др.
ето малко мои снимки на циганиите които сам сатворил: http://iliminator.snimka.bg/tuning/ivo.700146
вие сте уникални наистина тука е много хубаво и вие всички сте номер едно
аз наистина направих своя избор ще се спра на мултиван т4 2.5 бензин (нищо против дизелите)
даже намерих един за около 3000 евро и мисля да се пробвам да си го докарам
много ще се радвам и аз да мога ниакой ден да мога и аз да сам ви полезен аз се занимавам с вътрешен туниг на коли и др.
ето малко мои снимки на циганиите които сам сатворил: http://iliminator.snimka.bg/tuning/ivo.700146
Последна промяна от iliminator на Вто 11 сеп 2012 13:41, променено общо 1 път.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
успех и късмет
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Дилема за Т4
Честито колега и успех,дано се видим на някое съборче. То газифицирани там не идват щот е много ефтино,само с гадни дизелаци ходим
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дилема за Т4
Успех и от мен ,колега Стискам палци и аз да си намериш хубаво рейсче И после снимки да видим убавицата !
- shoko_boy
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - разхождам музиката
Re: Дилема за Т4
имал съм възможност да драгаста много от тия бусове но имат по добър съперник за мене и това е ВИТО дизел с турбо скорос 90-140км 350км 18лт нафта резервара го напълних пълен след 350км отбих и пак го напълних равно 18 литра точно и останах приятно учарован
а като товар мах 300 кг
а като товар мах 300 кг
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дилема за Т4
Вито 2 или Вито 1 , щото второто не е стока (по–стария модел) Виж второ поколение там –да .Добро е .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта