Дилема за Т4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дилема за Т4

Мнениеот boqn92 » Нед 09 сеп 2012 13:18


По добрият вариант е двигателя с турбо,все пак е бус ,тежи и особено ако качиш 8 човека и багаж,бензина не вярвам да ти гори малко и да върви колкото печката с турбо.Зар разхода на Т4 2.5 102кс всеки спори ,че гори 6,5 7.0.Аз сам се убедих в това но видях как се постига и ми стана скучно в колата :mrgreen:




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Дилема за Т4

Мнениеот DA@KA » Нед 09 сеп 2012 21:13


С моя бус съм минал само 25000км от как го имам,но капака го отварям само когато сменям масло и мия мотора.Сменил съм незначителни неща,като свещ на печката или гарнитурки на картера и капака на клапаните.Разхода е 7.4/8л на 100 извън градско и 9/10л. градско.Зимата пада с литър надолу.Бензина на газ не знам как е,но като отидеш няколко пъти на диагностика и настроики на ГИ ще видиш как си" чукат клиентите" mhihi Като и да е избора си е твои,аз лично бих избрал "Мултиван".Колегата добре го каза: VW бус струва пари,има за какво и гори все пак е 2м. висок и челното съпротивление,не е като на лек автомобил.


Потребителски аватар
pepi74
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
Автомобил: Мултиван Т-4
Двигател: ACV - 2000 година
Местоположение: софия

Re: Дилема за Т4

Мнениеот pepi74 » Нед 09 сеп 2012 22:11


Eххх....скоро не съм трупнал някое мнение,но да кажа и аз:
1.Сашко моя бус държи 180....без чип..
2.Бензин или дизел има значение ...всеки си има мнение,но важно то да е от човек който го е изпитал на собствен гръб,празни приказки от не компетентни и не грамотни хора са безмислени .Визирам хора които си нямат представа от бусове ...не говорим за голф или други подобни..."НЕ ПИТАЙ СТАРИЛО ,А ПИТАЙ ПАТИЛО" стара поговорка.
3.Темата се превръща в спор- бензин или дизел...Та дизела харчи от 6.5 до 10 на 100 2.5 TDI.ACV ,подръжката не му е евтина от към ангренаж и само това.Смени на бензиновия кабели и свещи и ще говорим тогава ...настройките на газовата уредба,всеки ден обороти не държи ,в баир го няма и разход /има теми в раздела 15 и нагоре на 100/
4.Имах 2.4 ААВ беше на един милион километри ,и се държеше напълно добре ,не ме е оставил никъде ,просто го изяде ръждата ,разход под 9 в града /София)
4.Хора без една тема ,а са много вещи facepalm
5.На пазара в София има мултиван бензинов 2.5 1997г. 12 000 лв.
6 За моя бус няма какво да пиша ..има теми писано е доста ,претърпя ремонти щото е бил при шофери :dummy: които са му :banghead: ,но след мойта намеса е добре ,30 000 само нафта наливам.
7.На околовръстното в София/имам поглед/ минават много турски граждани само ТДИ -ТА карат..живеят и пътуват до турция от цяла европа :screwy .
8.За замръзване на горивото не коментирам...Никога не ми е мръзнал нито един от бусовете,а съм имал 3 на брой от Т-3 1.7 Д....до ........днешния ....теглех бензинови коли да запалят :да:
Успех с начинанието ....


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Дилема за Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Пон 10 сеп 2012 1:40


Пепи той и моя бус вдигаше 180 преди чипа,но въпроса е за колко време ги вдига,а и сега вдига 200,но това е една друга тема.Най малкото можете да си направите сметка,че ако TDI-то не беше по добър вариант от бензина цената на дизеловите щеше да е по ниска,а то е обратното!


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 10 сеп 2012 8:07


Ми накачорен с е още илядо чаркълъци, дето на зебина не му и требат - прахосмукачка, интеркулер, ГНП, вакуумпомпа, подгряващи свещи, демпферен маховик, по-голям мукулуматур и стартер. По-чести смени на масла и консумативи. Сам си направи сметката. Паданего на агренажния ремък при зебина не води до основен ремонт, а само до смяната на самия ремък и ролките му, и пак на двойно порядко отколкото при дизела. А колегата от Елхово за пореден път сменя движока, ама той нали си е майстор та да не губи форма :beer

В крайна сметка колегата питаше за бензинов Т4 2,5 ако не се лъжа, вие с печките какво го накачорихте не знам :screwy


Потребителски аватар
pepi74
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
Автомобил: Мултиван Т-4
Двигател: ACV - 2000 година
Местоположение: софия

Re: Дилема за Т4

Мнениеот pepi74 » Пон 10 сеп 2012 9:26


Така е ,но бензиновите Т-4 във форума са май по малко от колкото дизеловите.... :screwy
Дизеларките са по скъпи, като покупка и поддръжка,но се карат повече...


Саше внимавай с тези 200 км.в час,че има много гадни камери .... death


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 10 сеп 2012 9:41


pepi74 Съгласен съм, всеки има предимства и недостатъци. Все пак имай предвид че по данни на производителя са произведени около четири пъти повече дизелови модификации на Т4, отколкото бензинови...


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Дилема за Т4

Мнениеот avtohit77 » Пон 10 сеп 2012 18:12


KingoftheROAD написа:pepi74 Съгласен съм, всеки има предимства и недостатъци. Все пак имай предвид че по данни на производителя са произведени около четири пъти повече дизелови модификации на Т4, отколкото бензинови...

Е това трябва да те навежда на мисълта,че бензиновият няма как да тегли като дизеловият.А за за смяната на мойте мотори-като минаваш моите километри тогава ще говорим :screwy


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 10 сеп 2012 22:26


:ahoy ахам, ще го имам предвид, само едно не можах да удена, ти откъде знаеш колко километри минавам аз ? Ке ти дам 5 кинта. И естествено след твоята кУмпитентна намеса темата пак се отклонява, и пак в неправилната посока. :beat_butt2 Не съм казал, но пак повтарям колегата питаше за Т4 2,5 зебин, не дизел. :012: А пък всичките дизелаци така го налазихте :dummy: , че не смее даже и да се обади :обичам ви


Потребителски аватар
iliminator
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 26 апр 2012 6:58
Автомобил: VW Caravelle VR6
Двигател: 1997
Местоположение: sofia

Re: Дилема за Т4

Мнениеот iliminator » Пон 10 сеп 2012 23:05


здравейте на всички
вие сте уникални наистина тука е много хубаво и вие всички сте номер едно
аз наистина направих своя избор ще се спра на мултиван т4 2.5 бензин (нищо против дизелите)
даже намерих един за около 3000 евро и мисля да се пробвам да си го докарам
много ще се радвам и аз да мога ниакой ден да мога и аз да сам ви полезен аз се занимавам с вътрешен туниг на коли и др.
ето малко мои снимки на циганиите които сам сатворил: http://iliminator.snimka.bg/tuning/ivo.700146

Последна промяна от iliminator на Вто 11 сеп 2012 13:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 10 сеп 2012 23:10


:да: :beer успех и късмет :welcome_to_group


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Дилема за Т4

Мнениеот DA@KA » Вто 11 сеп 2012 20:09


Честито колега и успех,дано се видим на някое съборче. :да: То газифицирани там не идват щот е много ефтино,само с гадни дизелаци ходим mhihi :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дилема за Т4

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 сеп 2012 20:17


Успех и от мен ,колега :beer Стискам палци и аз да си намериш хубаво рейсче :) И после снимки да видим убавицата !


Потребителски аватар
shoko_boy
Мнения: 163
Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - разхождам музиката

Re: Дилема за Т4

Мнениеот shoko_boy » Вто 11 сеп 2012 20:26


имал съм възможност да драгаста много от тия бусове но имат по добър съперник за мене и това е ВИТО дизел с турбо :bowdown скорос 90-140км 350км 18лт нафта резервара го напълних пълен след 350км отбих и пак го напълних равно 18 литра точно и останах приятно учарован

а като товар мах 300 кг :да: :drive :yeaha:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дилема за Т4

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 сеп 2012 20:57


Вито 2 или Вито 1 , щото второто не е стока (по–стария модел) :banghead: Виж второ поколение :bowdown там –да .Добро е .



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта