Ей полудях тия дни с тия термостати След ето това http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=28605
Си купих термостат Behr който работи добре около 2-3 седмици и след това почна пак да ми качва температурата след средата. Ядосах се и отидох в Унитрейд и си купих оригинален термостат за 41 лв. Всичко ок, слагам го, колата спи, държи 90 градуса, абе готина работа. ДА ама не, това беше допреди студовете от тези дни Сега колата ми едвам дига 70 градуса в движение, на място си прави 90 но тръгна ли и пусна ли парното веднага охлажда. Просто изглежда са ми набутали "летен" термостат я за Италия, я за Гърция правен Сега чакам понеделник да си отрежа главата за трети път, този път ще зимам Wahler, и дано случа на добър термостат, пожелайте ми успех
Термостат - къде се намира и как се сменя.
Uneek написа:Ей полудях тия дни с тия термостати След ето това http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=28605
Си купих термостат Behr който работи добре около 2-3 седмици и след това почна пак да ми качва температурата след средата. Ядосах се и отидох в Унитрейд и си купих оригинален термостат за 41 лв. Всичко ок, слагам го, колата спи, държи 90 градуса, абе готина работа. ДА ама не, това беше допреди студовете от тези дни Сега колата ми едвам дига 70 градуса в движение, на място си прави 90 но тръгна ли и пусна ли парното веднага охлажда. Просто изглежда са ми набутали "летен" термостат я за Италия, я за Гърция правен Сега чакам понеделник да си отрежа главата за трети път, този път ще зимам Wahler, и дано случа на добър термостат, пожелайте ми успех
че къв ти е проблема бе,аз моя таралясник си го карам точно така вече половин година и нямам никви грижи беше ми малко странно в началото "абе на тая кола колко са и градусите в нормален работен режим бе?!70 или 90?",ама в крайна сметка нали работи,номера е да не става повече от 90 пък и да стане-джамовете долу,парното на мах и продължавам да си шпора
лайномета написа:номера е да не става повече от 90 пък и да стане-джамовете долу,парното на мах и продължавам да си шпора
Не е точно така.
Оптималната работна температура на двигателя е 90 градуса.Тогава износването е най-малко.Номера е да се стигне възможно най-бързо до тази температура и тя да се запази постоянна след това.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
kaloyan22 написа:И аз съм с нов термостат.И стария и новия са с температура на отваряне 87градуса.Процедурата отне 1 час на професионалист който повдигна цялата кола с хидравличен повдигач.Лично аз не бих се захванал с тази работа.
[color=darkblue]Сваля се първо пластмасов предпазител, после ремъка, после хидравличната помпа трябва да увисне на маркучите ,после една планка-конзола и чак тогава термостата (който е на 2 болта и един гумен О-пръстен) се маха.След това всичко по обратен път![/color].
На моят Пасат Б4 е абсолютно невъзможно да се извади термостата без помпата да увисне!!!(има конструктивни различия)
С новия термостат температурните колебания са в рамките на(+/-)5 градуса, при градско или извън градско-след като загрее колата температурата е около 95 градуса!!!Това е истината
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Колкото и да е смешно - пак ще се слага нещо пред радиатора Като си спомня колко соц возила си имаха специално разкроени и направени "кожухчета"wili98 написа:малките двигатели, имат склонността да не загряват дори при затворил термостат у студа... особенно с газова и парното на макс..
в движение, почти мисията невъзможна при температури под 3-5 градуса минусови..
Кво да правиш съдба...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Със свито сърце бих искал да попитам дали някой е сменял термостат на AFT със хидравлика и компресор на климатроник ?Трябва ли да се сваля някоя от помпите за да се достигне до гадта (нямам канал в гаража,иначе до сега да съм разбрал n-пъти).Иначе принципно го знам къде се крие ,разглеждах ръководство за ремонт(руски вариант) на 16V двигател със същите компоненти,но никъде не пише дали трябва да се свали нещо,за да се достигне до малката гад.Ако някой има ръководство за AFT....ша черпим.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
andro_v написа:Със свито сърце бих искал да попитам дали някой е сменял термостат на AFT със хидравлика и компресор на климатроник ?Трябва ли да се сваля някоя от помпите за да се достигне до гадта (нямам канал в гаража,иначе до сега да съм разбрал n-пъти).Иначе принципно го знам къде се крие ,разглеждах ръководство за ремонт(руски вариант) на 16V двигател със същите компоненти,но никъде не пише дали трябва да се свали нещо,за да се достигне до малката гад.Ако някой има ръководство за AFT....ша черпим.
При мен (ABS ) мотор: сваля се хидравлична помпа, компресора на климатика (аз нямам та си спестих таз процедура ) трябва да се отместят внимателно настрани или под двигателя.Над водната помпа има една алуминиева планка - и тя се маха.Чак тогава се отвива пластмасовия накрайник под помпата (под който се намира и термостата.
ПП: моя го сменявах миналата година - януари.И аз нямам канал и беше мъка.Сетих се обаче да сваля предна дясна гума и пластмасата към двигателния отсег та малко се облекчи работата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта