Моя е абсолютно същия до колкото видях на сайта на wahler кутията е същата, а за термостата.....
http://www.wahler.de/27.0.html?&L=2
Термостат - къде се намира и как се сменя.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
dendini написа:Моя е абсолютно същия до колкото видях на сайта на wahler кутията е същата, а за термостата.....
http://www.wahler.de/27.0.html?&L=2
А бе този от сайта изглежда доста "по-лъскав" от моя....
http://www.wahler.de/54.0.html?&L=2
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Li4o написа:Днес си купих - Wahler - 17лв - ама дали е истински - изобщо не знам
На него пише Made in Germany и че отваря на 87 градуса...
П.С. Защо има два гумени уплътнителя...кой се слага...
Li4o, къде ти се намира термостата? В помпата ли?
Аз като си сменях водната помпа (термостата на 2Е е вътре в нея) си ми трябваха и двете уплътнения. Едно за термостата и друго за помпата към.. е а, де! Забравих за къде, ама трябваше за нещо! Баси обяснението, дето дадох, майнаааа...
- dendini
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
- Контакти:
А бе този от сайта изглежда доста "по-лъскав" от моя.... Wink
http://www.wahler.de/54.0.html?&L=2
Те за симката са сложили най-лъскавия който произвеждат
а може и да са сменили дизайна, на моя пише месец/година на произв. 09/2004.
А някой ще обади ли за температурата при EZ 85 или 87 ..?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
kaloyan22 написа:В кутията слагат О пръстени и гарнитури за различните двигатели-
какъвто свалиш такъв слагаш, другите изхвърлих.
87 са си градусите! Имало 82 и 95 за други географски пояси.
За гарнитурите си прав - нито една от комплекта не беше като тази, която свалих - затова си я почистих и пак си сложих старата
В интерес на истината - стария термостат беше оригинален Wahler - качеството на изработка е съвсем различно от това на новия...
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз се реших да си сменя термостата, че много бавно загряваше и отговаряше на условията за развален термостат, спадане на температурата при по висока скорост или баир надолу и т.н. Явно беше заседнал в полуотворено полужение ама пак карък. При опит за отвъртане на двата болта на основата на водната помпа се скъсаха, майстора ги скъса без особени усилия, явно бяха доста клеясали и ръждясали и се наложи нова водна помпа.
И така сега с нова водна помпа, термостат и антифриз. Термостата беше някакъв френски с "в" започваше ама не си спомням - Валео, Вален или нещо подобно. Пишеше че отваря на 87 градуса - 15лв. Засега съм долу горе доволен. За 7-8 км градско вдига около 87 градуса и ги държи. Ще видим като стане -15 градуса как ще се държи. Дано да нямам проблеми че ми писна да се занимавам с тая охладителна система по колата.
Ако някой се сети за марката на термостата да пише да се поразровя в нета да дам повече информация за него като натрупам и впечатления.
И така сега с нова водна помпа, термостат и антифриз. Термостата беше някакъв френски с "в" започваше ама не си спомням - Валео, Вален или нещо подобно. Пишеше че отваря на 87 градуса - 15лв. Засега съм долу горе доволен. За 7-8 км градско вдига около 87 градуса и ги държи. Ще видим като стане -15 градуса как ще се държи. Дано да нямам проблеми че ми писна да се занимавам с тая охладителна система по колата.
Ако някой се сети за марката на термостата да пише да се поразровя в нета да дам повече информация за него като натрупам и впечатления.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Валео.
www.valeo.com
www.valeo.com
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Li4o написа:kaloyan22 написа:В кутията слагат О пръстени и гарнитури за различните двигатели-
какъвто свалиш такъв слагаш, другите изхвърлих.
87 са си градусите! Имало 82 и 95 за други географски пояси.
За гарнитурите си прав - нито една от комплекта не беше като тази, която свалих - затова си я почистих и пак си сложих старата
quote]
Новия ми е Бер и с различни гарнитури от тези на снимката по-горе.Освен това на кутията пише че е за VW, Opel, Audi ?!
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля, че беше Вернет по-скоро.
http://www.vernet.fr/page.aspx?pa=218
Надявам се да се държи прилично.
http://www.vernet.fr/page.aspx?pa=218
Надявам се да се държи прилично.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Вчера реших да си проверя стария -орогинален термостат.При -3 градуса антифриза не можеше да стигне 70градуса!
Сложих го в една форма за крем -карамел налях вода и почнах да го загрявам на газовия котолон. 3-4 пъти го загрявах и охлаждах-отваряше и затваряше плавно и постепенно.Не мога да си обясня защо не е искал да се затвори на мястото си-просто никой не пречи на клапана да се движи. Възможно ли е с времето да почне да отваря много рано-(във вода около 50-60градуса леко се отваряше)
Сложих го в една форма за крем -карамел налях вода и почнах да го загрявам на газовия котолон. 3-4 пъти го загрявах и охлаждах-отваряше и затваряше плавно и постепенно.Не мога да си обясня защо не е искал да се затвори на мястото си-просто никой не пречи на клапана да се движи. Възможно ли е с времето да почне да отваря много рано-(във вода около 50-60градуса леко се отваряше)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта