Golf MK5 1.6 FSI 04г. BAG - грешка P0016 Correlation
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
- Автомобил: VW
- Двигател: -
- Местоположение: Варна
Golf MK5 1.6 FSI 04г. BAG - грешка P0016 Correlation
Здравейте,
Преди 2 месеца си взех от Германия Голф 5, доста добра машина е.
След като я обслужих - масла, ремък и филтри (двигателя за инфо е с ангренажна верига), 1 седмица по-късно ми светна чек лампа. Проверихме я на компютъра и даде грешка:
P0016 Correlation - което се обяснява с нарушен синхрон между коляновия и разпределителния вал, поради следната предполагаема причина - разтеглена верига или повреден обтегач. Няма нарушение видимо и осезаемо в работата на двигателя, но не искам и да се стига до такова.
Въпросът ми е дали някой е имал същия или подобен проблем? Как е бил разрешен и евентуално колко би струвало подмяна на веригата и обтегачите? Препоръка на сервиз във Варна? И разбира се мнение как да се процедира в този казус..
Благодаря предварително!
Преди 2 месеца си взех от Германия Голф 5, доста добра машина е.
След като я обслужих - масла, ремък и филтри (двигателя за инфо е с ангренажна верига), 1 седмица по-късно ми светна чек лампа. Проверихме я на компютъра и даде грешка:
P0016 Correlation - което се обяснява с нарушен синхрон между коляновия и разпределителния вал, поради следната предполагаема причина - разтеглена верига или повреден обтегач. Няма нарушение видимо и осезаемо в работата на двигателя, но не искам и да се стига до такова.
Въпросът ми е дали някой е имал същия или подобен проблем? Как е бил разрешен и евентуално колко би струвало подмяна на веригата и обтегачите? Препоръка на сервиз във Варна? И разбира се мнение как да се процедира в този казус..
Благодаря предварително!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Според мен трябва да рекламираш там където са ти я обслужили! Нещо не е сложено както трябва! Все пак си дал пари за това, а щетите от подобен проблем вероятно сам се сещаш какви биха могли да са...
Карай я обратно където са я обслужили!
Карай я обратно където са я обслужили!
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Колегата от първия пост е писал че са му сменили масло филтри и ремък.Но защо при обслужването не са погледнали веригата?Дали е за смяна или не?Или слушате търговците които викат тя е с верига-двигателя е вечен.Няма такива работи-всички части се износват макар по различен начин.Така че сменяй веригата и обтегача че да не останеш без двигател!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Според мен е било разкачено нещо, което после не е върната на мястото по правилния начин! Ако колата е дошла на собствен ход от Германия е странно да не реагира 2000км на проблем, а непосредствено след обслужване
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
- Автомобил: VW
- Двигател: -
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Здравейте, не бях на линия известно време. Прочетох мненията и говорих със сервиза, който ми сменя маслата - ще погледнат проблема.
Преди смяната на маслата един мой познат ми сложи аларма за застрахователите, още тогава ми каза, че е забелязал някаква грешка на компютъра, но не беше сигурен каква е точно, за жалост не я записах и аз - може да е била същата.
Наистина е странно след смяната на маслата да ми излезе това предупреждение. Момчето от сервиза ми каза, че би трябвало при разтеглена верига колата доста да тресе и да не върви добре, да пропуска зъбчета, а реално колата върви нормално, единствено изключена от скорост съвсем леко се усеща вибрация в купето от двигателя.
Може да е сензор, може да е обтегач, а може и нещо да не са сложили както трябва. Ще ви държа в течение.
Знаете ли добър форумен сервиз във Варна?
Преди смяната на маслата един мой познат ми сложи аларма за застрахователите, още тогава ми каза, че е забелязал някаква грешка на компютъра, но не беше сигурен каква е точно, за жалост не я записах и аз - може да е била същата.
Наистина е странно след смяната на маслата да ми излезе това предупреждение. Момчето от сервиза ми каза, че би трябвало при разтеглена верига колата доста да тресе и да не върви добре, да пропуска зъбчета, а реално колата върви нормално, единствено изключена от скорост съвсем леко се усеща вибрация в купето от двигателя.
Може да е сензор, може да е обтегач, а може и нещо да не са сложили както трябва. Ще ви държа в течение.
Знаете ли добър форумен сервиз във Варна?
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
za men e stranno verigata da e za smqna pri polojenie che az karam GTI 5 i sam hodil v serviz na VW kato mi kazaha che kolata e na remak i se smenq na 180 000 km. estestvenno nqma da chakam tezi kilometri, no misalta mi e che ot VW ako davat 180 000 km. na remak kakvo ostava za veriga? Neshto ne sa ti napravili kakto trqbva
Последна промяна от Vlad777 на Съб 16 фев 2013 12:57, променено общо 1 път.
Причина: Писането на кирилица е задължително!
Причина: Писането на кирилица е задължително!
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Дефектна верига+дефектна маслена помпа.Същият проблем го имам и аз.Този проблем засяга много коли с вериги между 2003 и 2005г.Веригите са на фирма Sachs,сменят се с марка Iwis
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
- Автомобил: VW
- Двигател: -
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
GALIANO написа:Дефектна верига+дефектна маслена помпа.Същият проблем го имам и аз.Този проблем засяга много коли с вериги между 2003 и 2005г.Веригите са на фирма Sachs,сменят се с марка Iwis :
Това е добро решение от твоя страна. Може ли да ми кажеш колко би излязла подобна смяна верига и обтегачи + труд?
Апропо, има и друго предположение. Когато сервиза ми смениха маслото ми казаха, че старото ми масло е било доста гъсто, навярно с добавки. Замериха градуси или нещо такова 10 оборота има разлика по датчик колянов към разпределителен вал. Момчетата предполагат, че навярно обтегача е изтървал и са добавили масло с добавки, за да спрат теча на масло и за това обтегача си е стоял на мястото. Сега като сложихме 5W40 без добавки и се е размърдал - не знам дали е добър довод, но нещо такова би било.
Поражда се въпроса дали да сменям верига и обтегачи, или мога да карам така без да я силя колата - реално не усещам разлика във возията, но чек-а свети постоянно.. И КОЛКО БИ МИ ИЗЛЯЗЛО ТОВА УДОВОЛСТВИЕ, АКО НЯКОЙ Е СМЕНЯЛ ВЕЧЕ?
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Аз ще решавам този проблем на лято.Нормите на датчика трябва да са до макс. -8 щом при теб е 10 значи си за смяна. Сменят се всички обтегачи и веригите и маслената помпа,марката на веригите трябва да е iwis,намери ми кат. номера на частите и мога да ги поръчам от тук,ще излезе по- евтино а и ще са орг. :)Трябва да караш с масло Addinol
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
- Автомобил: VW
- Двигател: -
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
ОК ще проверя, забравих да напиша двете грешки, както следва:
1) 17748 P1340 Camshaft sporadic position sensor - G40/Engine speed sensor - G28: Incorrect allocation
2) 17415 P1007 Torque Difference cylinder 4: limiting value exceeded
Първата я коментирахме, а втората е нещо с работата на 4-ти цилиндър. Нещо по втория въпрос да ми кажете?
1) 17748 P1340 Camshaft sporadic position sensor - G40/Engine speed sensor - G28: Incorrect allocation
2) 17415 P1007 Torque Difference cylinder 4: limiting value exceeded
Първата я коментирахме, а втората е нещо с работата на 4-ти цилиндър. Нещо по втория въпрос да ми кажете?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 0:23
- Автомобил: VW
- Двигател: -
- Местоположение: Варна
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Нека споделя решението на проблема си още преди месец и половина:
Смяна на верига и 1 семеринга (която нямаше касателство просто е била за смяна и така и така е била разколачена колата я смениха и нея) = 860 лв Автотрейд и 1 седмица с поръчката на части.
Факт, момчетата се справиха перфектно, за разлика от всичките гаражни майстори, при които ходих - без да се обиждате светила на голфовете из Варна ми отказаха ремонт (евала за откровенния отговор, защото имаше и некоректни майстори).
Оказа се, след чек в системата на WV, че колата е купена от Германия и е с превъртян километраж с около 100 000 км надолу.
Влизала е в сервиз в Ессен само за мерене на компресия, заради разтегнатата верига е давало проблем. Сипвали са добавка за подобряване и са я карали така.
В края на крайщата колата се отпуши, върви добре и нямам проблеми. Мерси на Автотрейд Варна, бяха коректни и точни, а ремонта и в гаражен сервиз не би излязъл по-малко. Понякога оторизираният сервиз си е най-добре има и гаранция 2 години.
ПС: Оказа се, че маслото си е ок и бензиновите двигатели не са толкова претенциозни - маслена помпа е ОК.
Смяна на верига и 1 семеринга (която нямаше касателство просто е била за смяна и така и така е била разколачена колата я смениха и нея) = 860 лв Автотрейд и 1 седмица с поръчката на части.
Факт, момчетата се справиха перфектно, за разлика от всичките гаражни майстори, при които ходих - без да се обиждате светила на голфовете из Варна ми отказаха ремонт (евала за откровенния отговор, защото имаше и некоректни майстори).
Оказа се, след чек в системата на WV, че колата е купена от Германия и е с превъртян километраж с около 100 000 км надолу.
Влизала е в сервиз в Ессен само за мерене на компресия, заради разтегнатата верига е давало проблем. Сипвали са добавка за подобряване и са я карали така.
В края на крайщата колата се отпуши, върви добре и нямам проблеми. Мерси на Автотрейд Варна, бяха коректни и точни, а ремонта и в гаражен сервиз не би излязъл по-малко. Понякога оторизираният сервиз си е най-добре има и гаранция 2 години.
ПС: Оказа се, че маслото си е ок и бензиновите двигатели не са толкова претенциозни - маслена помпа е ОК.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 02 ное 2014 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5, 1.6 FSI 2004 BAG - грешка P0016 Correlation
Колега, също имам проблем с верига на Golf5 1.5 FSI само, че е 2005 BLF. Би ли споделил всички части които са ти сменили (в смисъл ролки някакви или обтегачи) и каква е цената на труда, която са взели в Автотрейд.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Golf MK5 1.6 FSI 04г. BAG - грешка P0016 Correlation
Аз съм със същия двигател и код...
1. Ангренажната верига се сменя на около 150000 км или на около 10 год, както колегата ти каза, няма безсмъртни части.
2. Ангренажния комплек струва около 450 всички части на SWAG ... а ангренажната верика е +- 150 лв а семеринг около 25лв. Ти прецени дали са те обрали в Автотрейд.
Аз смених всичко и ми излезе 550 лв....
П.С.
Хората, които не са виждали такъв двигател дават само грешни съвети. Обслужването си го правя сам, защото е супер лесно. Масления филтър е на видимо място над ролките и не е нужно нищо да се сваля. Въздушния филтър е в кората на двигателя, за купето е под жабката и горивния е по-сложен тъй като е под резервоара, така че нямат никаква интервенция с ангренажа
1. Ангренажната верига се сменя на около 150000 км или на около 10 год, както колегата ти каза, няма безсмъртни части.
2. Ангренажния комплек струва около 450 всички части на SWAG ... а ангренажната верика е +- 150 лв а семеринг около 25лв. Ти прецени дали са те обрали в Автотрейд.
Аз смених всичко и ми излезе 550 лв....
П.С.
Хората, които не са виждали такъв двигател дават само грешни съвети. Обслужването си го правя сам, защото е супер лесно. Масления филтър е на видимо място над ролките и не е нужно нищо да се сваля. Въздушния филтър е в кората на двигателя, за купето е под жабката и горивния е по-сложен тъй като е под резервоара, така че нямат никаква интервенция с ангренажа
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 02 ное 2014 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK5 1.6 FSI 04г. BAG - грешка P0016 Correlation
Мерси, колега. Преди около седмица колата загуби мощност и започна да трака като стар дизел. Викам си айде отидЕ верига, клапани, бутала ...
Отивам в сервиза (Varna Mobil) разглобиха я и казаха, че проблемът е в някакво клапанче (CONTROL VALVE CAMSHAFT). Щели да почистят дросел клапа и ще видим дали ще се оправи.
За верига нищо не са казали още дали е за смяна та да видим. След седмица ще пристигне клапанчето, та ще пиша как е и ще постна грешките...
Отивам в сервиза (Varna Mobil) разглобиха я и казаха, че проблемът е в някакво клапанче (CONTROL VALVE CAMSHAFT). Щели да почистят дросел клапа и ще видим дали ще се оправи.
За верига нищо не са казали още дали е за смяна та да видим. След седмица ще пристигне клапанчето, та ще пиша как е и ще постна грешките...
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 02 ное 2014 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK5 1.6 FSI 04г. BAG - грешка P0016 Correlation
Ето и развитието при мен накратко (накратко казвам, но 2 седмици без кола си беше ):
Диагностиката: 24 лв.
Гореспоменатото клапанче: 178,85лв. + труд 48 лв.
Почистване на дроселова клапа: 24 лв.
Смяна на верига, водачи, обтегач, уплътнение, о-пръстен и 1 семеринг: 378,85лв. + труд 300лв
====
Всичко: 929,70 лв.
Казаха и че водната помпа "сълзи" та да си следя антифриза.
Грешките са следните:
Address 01: Engine Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Part No SW: 03C 906 056 DP HW: Hardware No
Component: MED9.5.10 G00 9970
Revision: --H01--- Serial number: VWZ7Z0E2273376
Coding: 0000072
Shop #: WSC 01542 264 88107
VCID: 74EC6BBA176C39BE9BD
2 Faults Found
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P0016 - 001 - Incorrect Correlation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 95616 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:44:29
Freeze Frame:
RPM: 680 /min
Load: 19.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 65.0°C
012408 - Throttle Control
P3078 - 002 - Airflow at Idle too Low
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 95617 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:56:05
Freeze Frame:
RPM: 680 /min
Load: 20.0 %
Speed: 50.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Readiness: 0000 0000
Диагностиката: 24 лв.
Гореспоменатото клапанче: 178,85лв. + труд 48 лв.
Почистване на дроселова клапа: 24 лв.
Смяна на верига, водачи, обтегач, уплътнение, о-пръстен и 1 семеринг: 378,85лв. + труд 300лв
====
Всичко: 929,70 лв.
Казаха и че водната помпа "сълзи" та да си следя антифриза.
Грешките са следните:
Address 01: Engine Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Part No SW: 03C 906 056 DP HW: Hardware No
Component: MED9.5.10 G00 9970
Revision: --H01--- Serial number: VWZ7Z0E2273376
Coding: 0000072
Shop #: WSC 01542 264 88107
VCID: 74EC6BBA176C39BE9BD
2 Faults Found
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P0016 - 001 - Incorrect Correlation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 95616 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:44:29
Freeze Frame:
RPM: 680 /min
Load: 19.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 65.0°C
012408 - Throttle Control
P3078 - 002 - Airflow at Idle too Low
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 95617 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:56:05
Freeze Frame:
RPM: 680 /min
Load: 20.0 %
Speed: 50.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Readiness: 0000 0000
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта