Колега,минах през това и в момента мога да твърдя,че съм си решил проблема с нивомера в резервоара.Решението при мен е просто-поплавък от голф 4.Конкретно моя е от PD мотор и не съм взел цялата сонда,а само поплавъка с платката (те са на нещо като отделен модул и се откачат).Вече с малко намеса с резачките модулчето си намери място на моята сонда.Нямам снимки от процеса,но за подробности може да разчиташ на мен
.
Не се опитваи да преправяш тройковия поплавък,изгубена кауза е.Аз първо с това почнах,като обърнах посоката(само се осуква телта на поплавъка да рабори в предната част на резервоара,а не както сега в задната).Но се появи проблем-при пълен резервоар(поплавъка вдигнат на ръка догоре) таблото показва малко след средата,решението: запоява се последователно съпротивление от 51 ома на едно от кабелчетата,резултата:показва коректно пълно и празно състояние,но дотам.При оригиналите поплавъци съпротивлението се изменя по различен начин в началото и в края на платката с плъзгача,а при мене понеже е с обърнат ход при 3 литра в резервоара по табло имам около 10-15.Та пак ти казвам каузата е изгубена,свободен си да експериментираш,но дано с тоя си аргумент те спася от мъки
.
Живи и здрави.