Аз карам от известно време пежо, не е 207, но е 206 на 3 годинки, точно 1.4 HDI, както си се огледал. Трябва да ти кажа че като за нова кола, си е екстра (понеже и знам много много добре историята и си има сервизна книжка, и все аз съм го карал за обслужване и така, на 62000 е 100% реални) Трябва да ти кажа че не съм много очарован от таз кола. Най-убавото и е че не гори нищо, но то и тойотата ще е така. Нямам преки впечатления от тойотата, но това е точно модела който откровено ме дразни. Такаче за себе си бих поставил нещата така - тойотата според мен като качествео е на много високо ниво, бих предпочел винаги тойота пред пежо като марка. Но от тез двата модела бих взел пежото. И пак ти казвам че най важното е че колата ще е нова и с гаранция.
А би ли споделил каква е разликата в цените, че едно време беше доста голяма - тойотата беше доста по скъпа (преди три години като вземахме пежото ги гледахме и яриса)
П.С. Лъвчето е страшно, днеска го изпънах за първи път на дълго, дигнах му 170 на магистралата за ябланица точно пред омв, в байрчето можеше и повече
А и забравих - пежото много кофти видимост от вътре. Разход 5 градско. Пак оточнявам че това за 206, за 207 не знам но мисля че може да се ползва като база
Toyota Yaris или Peugeot 207
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много не ми харесва тоя Ярис, не съм карал, но влезнах вътре и не ми хареса интериора, говоря по специално за скоростен лост, арматурно табло и конзолата с приборите. Седалки също.
Иначе отвънка особено отпред количката е много красива.
Интересно ми е къде се прави новия Ярис, стария го правеха във Франция, и ако не тайна да споделиш колко горе долу излиза като цена и какво се включва в най-ниското ниво на оборудване оборудване.
Харесвам тойота, но имам мнение и съм предубеден към тези модели дето не са сглобявани в Япония.
Лично мое мнение, е че трябва да погледнеш и други марки, защо точно тойота Ярис и Пежо 207.
Има доста читави немски коли: новата Опел Корса, ФВ Поло, новото Рено Клио, Нисан Микра, всичко друго но не и тойота ярис и пежо.
Дори бих предпочел Фиат Гранде Пунто пред тези двете които ти си споменал.
СФА имат най-скапания сервиз, пък за надежността на новите пежа се вижда от повечето сървей, че последното място им е винаги запазено заедно с някоя друга италианска марка.
Иначе отвънка особено отпред количката е много красива.
Интересно ми е къде се прави новия Ярис, стария го правеха във Франция, и ако не тайна да споделиш колко горе долу излиза като цена и какво се включва в най-ниското ниво на оборудване оборудване.
Харесвам тойота, но имам мнение и съм предубеден към тези модели дето не са сглобявани в Япония.
Лично мое мнение, е че трябва да погледнеш и други марки, защо точно тойота Ярис и Пежо 207.
Има доста читави немски коли: новата Опел Корса, ФВ Поло, новото Рено Клио, Нисан Микра, всичко друго но не и тойота ярис и пежо.
Дори бих предпочел Фиат Гранде Пунто пред тези двете които ти си споменал.
СФА имат най-скапания сервиз, пък за надежността на новите пежа се вижда от повечето сървей, че последното място им е винаги запазено заедно с някоя друга италианска марка.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
landwarrior написа:неква статистика бях чел че яриса е на първо място в класацията за здравина на коли от среден клас
Maй си чел за стария, новия излезе скоро, но предполагам, че тойота отново са се представили на ниво, въпреки, че съм чел и кофти неща за новия и стария авензис, но това е валидно за почти всички марки автомобили.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
да да верно за стария бешеniikoo_1 написа:landwarrior написа:неква статистика бях чел че яриса е на първо място в класацията за здравина на коли от среден клас
Maй си чел за стария, новия излезе скоро, но предполагам, че тойота отново са се представили на ниво, въпреки, че съм чел и кофти неща за новия и стария авензис, но това е валидно за почти всички марки автомобили.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
аз пък съм за 207.
Карал съм и двете доста екстремно при това .. Ще бъда кратък, дано съм от полза.
Toyota Yaris 1.3VVTi
добри страни (според мен):
външен вид, удобна позиция на водача, относително добри спирачки, здрав автомобил, но не чак толкова, колкото гласят рекламите
лоши страни (пак според мен)
не ми харесва уредите да са по средата и да гледам празно табло, доста голяма част от теглото е на предния мост и значителна склонност към занасяне на задницата при резки маневри, ефтина изработка, особено духалките на парното са от една бяла пластмаса не много приятна за гледане, малък избор от двигатели
Peugeot 207 1.4
добри страни
отново добро управление, в стил Peugeot от едно време, за разлика от 206 тази кола се управлява точно и приятно, добра скоростна кутия с хубави предавателни числа, добри спирачки, балансирано шаси, много удобна позиция на водача, прегледно табло, комфорт, добър външен вид, широк набор от мотори
лоши страни
ефтина пластамаса, същата, която присъства в 407 Coupe (кола за 90 000лв), повечето хубави неща са опции и калкулацията излиза малко солена за този клас автомобил, под въпрос е здравината .. Peugeot не се славят с едни от най-здравите автомобили.
Карал съм и двете доста екстремно при това .. Ще бъда кратък, дано съм от полза.
Toyota Yaris 1.3VVTi
добри страни (според мен):
външен вид, удобна позиция на водача, относително добри спирачки, здрав автомобил, но не чак толкова, колкото гласят рекламите
лоши страни (пак според мен)
не ми харесва уредите да са по средата и да гледам празно табло, доста голяма част от теглото е на предния мост и значителна склонност към занасяне на задницата при резки маневри, ефтина изработка, особено духалките на парното са от една бяла пластмаса не много приятна за гледане, малък избор от двигатели
Peugeot 207 1.4
добри страни
отново добро управление, в стил Peugeot от едно време, за разлика от 206 тази кола се управлява точно и приятно, добра скоростна кутия с хубави предавателни числа, добри спирачки, балансирано шаси, много удобна позиция на водача, прегледно табло, комфорт, добър външен вид, широк набор от мотори
лоши страни
ефтина пластамаса, същата, която присъства в 407 Coupe (кола за 90 000лв), повечето хубави неща са опции и калкулацията излиза малко солена за този клас автомобил, под въпрос е здравината .. Peugeot не се славят с едни от най-здравите автомобили.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
виж класацията на АутоБилд.. /колкото и да е скалъпена/
Яриса там беше лидер...
Но 207 ми идва да е по-голям клас кола..
всъщност нови ли ще взимаш.. или втора злоупотреба?
ако ще са нови, замисли се и за корса, и за клио..
по отношение на двигателя, спирачките и цената новото клио отнася всичко в класа си
този 1.4 тди.. не е най хубавото нещо което можеш да улучиш от VW.. за това не ти препоръчвам поло.. да не говорим, че е скъпо, и после поддръжката му в официалният сервиз ще те разплаче...
то е със самостоятелен "брояч" кога да ходиш за масло.. а ти гарантирам, че го измисля на не повече от 10-11 хиляди да светне...
Яриса там беше лидер...
Но 207 ми идва да е по-голям клас кола..
всъщност нови ли ще взимаш.. или втора злоупотреба?
ако ще са нови, замисли се и за корса, и за клио..
по отношение на двигателя, спирачките и цената новото клио отнася всичко в класа си
този 1.4 тди.. не е най хубавото нещо което можеш да улучиш от VW.. за това не ти препоръчвам поло.. да не говорим, че е скъпо, и после поддръжката му в официалният сервиз ще те разплаче...
то е със самостоятелен "брояч" кога да ходиш за масло.. а ти гарантирам, че го измисля на не повече от 10-11 хиляди да светне...
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
wili98 написа:ако ще са нови, замисли се и за корса, и за клио..
по отношение на двигателя, спирачките и цената новото клио отнася всичко в класа си
новата Corsa е много много добра!
Clio-то откровено казано е лееко по-добре оборудвано от Dacia Logan. Има отвратително поведение на пътя, скоклесто е и с този лекия волан, окровено може да се врътнеш през таван, ако при 120км/ч ти излезе някоя лисица на пътя. Не бих го препоръчал на никого ..
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Олееии много мнения, благодаря ви. Ами значи разликата в цената на 2 -те коли е 200лв, мисля че в полза на пежото, ама не съм сигурен. А след толкова много мнения, съвцем се раздвоих и не мога да се фокусирам .... Не знам , пежо или тойота или обратно ( избора трябва да е само между тези марки и тези модели, не ми се обяснява защо) Обаче имам лични впечатления от 307 1,6Hdi и Corolla 2,0 D4D, а ко ме питат коя ше си избереш ще ми е трудно да го сторя, обаче като се замисля ще кажа тойотата. При Яриса май най не ми харесва това че приборите са по средата, ма си има и елемент на гъзария в това де..... като има нова кола ще се похваля, аз пък искам БМВ 5, обаче няма кой да ми обърне внимание, само на жените им се отваря парашута хихи
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта