Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за сега)
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за сега)
Значи ситуацията е следната с малко предистория, на Узана ми изгърмя датчика на коляновия вал, тогава ми донесоха евтин датчик колко да се прибера до Добрич колата и палеше и вървеше. седмица след като се прибрах започнаха и мизериите: както си карам колата гасне в движение и 5 10 15 мин няма палене нито на газ нито на бензин, след това си пали и си тръгва до след ден два или след 20 30 мин. после забелязах и че датчика кара колата да работи на предварение (на 5000 оборота удря "прекъсвач" вместо на 6500) при положение че центровката на ремъка и делкото ми е на белези. закачих колата с ваг-ком и си изписа грешка в датчика на коляновия вал. смених го с друг пак нов на VDO и ефекта с предварението и прекъсвача на 5000 оборота изчезна. за мое съжаление гасненето остава както на бензин така и на газ и в повечето случаи при топъл двигател.
почвам да изклювам вариянтите в които съм сигурен че са наред:
свещи
кабели
капачка
палец
температурен датчик
датчик колянов вал
имобилайзер
бензинова помпа и релета
аларма
несъм гледал бубина и комутатор, е ли възможно да е от тях?
Вие сте на ред :)
пп: извинявам се ако има грешки но пиша с една ръка
почвам да изклювам вариянтите в които съм сигурен че са наред:
свещи
кабели
капачка
палец
температурен датчик
датчик колянов вал
имобилайзер
бензинова помпа и релета
аларма
несъм гледал бубина и комутатор, е ли възможно да е от тях?
Вие сте на ред :)
пп: извинявам се ако има грешки но пиша с една ръка
Последна промяна от ShoGo_GTI на Нед 29 сеп 2013 14:06, променено общо 1 път.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Питане - за какво служи детонационния датчик и каква роля играе той при паленето и работата на двигателя
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Не е от него
Както си личи и по името му - служи да 'улови' наличието на детонации в мотора.
Хване ли, че има детонации в някой от цилиндрите - дърпа предварението му с 8*. Ако пак има детонации - с още 8*.
Ако детонациите не престанат - почва да дърпа напред предварението на всички цилиндри с по 6* докато детонациите не изчезнат.
Изчезнат ли - връща предварението в нормалните си му параметри.
Аз имах грижи на 2Е-то с този датчик.
Усещането е че просто колата е спъната. Палеше и вървеше нормално - само няма ряз.
Когато ти е гаснела колата - имало ли е искра на свещите?
И чувал ли си дали дюзите щракат (отварят) ?
Както си личи и по името му - служи да 'улови' наличието на детонации в мотора.
Хване ли, че има детонации в някой от цилиндрите - дърпа предварението му с 8*. Ако пак има детонации - с още 8*.
Ако детонациите не престанат - почва да дърпа напред предварението на всички цилиндри с по 6* докато детонациите не изчезнат.
Изчезнат ли - връща предварението в нормалните си му параметри.
Аз имах грижи на 2Е-то с този датчик.
Усещането е че просто колата е спъната. Палеше и вървеше нормално - само няма ряз.
Когато ти е гаснела колата - имало ли е искра на свещите?
И чувал ли си дали дюзите щракат (отварят) ?
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Я виж главното реле на компютъра . Не го знам наизуст само за да кажа кое е.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
radotom написа:Когато ти е гаснела колата - имало ли е искра на свещите?
И чувал ли си дали дюзите щракат (отварят) ?
във интервала от време в който неска да запали ако задържа ключа да я повъртя повече не захапва, ако го чукна за 1 2 секунди припалва на 400 оборота някъде за 5 5 секунди с голямо тресене на двигателя и пак гасне
merckx1990 написа:Я виж главното реле на компютъра . Не го знам наизуст само за да кажа кое е.
ровя се из ауто дата-та ама немога да го видя кое е релето
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
след малко ровене с търсачката релето е номер 30, свалих го преди малко и му махнах капачето отгоре и видимо има 2 спукани спойки утре ако остане време ще ги припоя или ще го сменя да видя дали има резултат
все пак очаквам други предложения
все пак очаквам други предложения
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Или пак е датчика на коляновия вал или бобината е взела да свършва.
Датчика да не е менте ВДО уж?
Най-лесно покарай малко с друга бобина и виж дали пак ще гасне.
На моя АГГ като беше свален двигателя,реших да си прехвърля датчика от АЕК-то с който не съм имал проблеми и понеже беше оригинален мислех с него да карам.Да ама не.При АЕК-то работи,при АГГ-то не.А уж са еднакви и с еднакъв принцип на работа.Върнах му неговия,който на скоро бил сменян и запали.
Датчика да не е менте ВДО уж?
Най-лесно покарай малко с друга бобина и виж дали пак ще гасне.
На моя АГГ като беше свален двигателя,реших да си прехвърля датчика от АЕК-то с който не съм имал проблеми и понеже беше оригинален мислех с него да карам.Да ама не.При АЕК-то работи,при АГГ-то не.А уж са еднакви и с еднакъв принцип на работа.Върнах му неговия,който на скоро бил сменян и запали.
- ПАЧО-80
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: AVG TDI 2000
- Местоположение: Добрич Passat B5 AVG
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Май датчик на Хол ши да е.Аз имам същия проблем в момента,както карах на бензин около 110-120км/ч изгасна в движение.Ни на газ ни на бензин запали.Бензин и газ има,припалва и гасне,от два дена няма палене. Утре ще ходя за делко от Врачанци само да сваля моето,ще ти кажа като го сменя какво се случва/пасат 2Е 115кс/
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Bai Sando написа:Или пак е датчика на коляновия вал или бобината е взела да свършва.
Датчика да не е менте ВДО уж?
Най-лесно покарай малко с друга бобина и виж дали пак ще гасне.
На моя АГГ като беше свален двигателя,реших да си прехвърля датчика от АЕК-то с който не съм имал проблеми и понеже беше оригинален мислех с него да карам.Да ама не.При АЕК-то работи,при АГГ-то не.А уж са еднакви и с еднакъв принцип на работа.Върнах му неговия,който на скоро бил сменян и запали.
работя в магазин за авточасти, датчика съм си го вадил по vin на колта и си дойде в запечатана кутия със холограма след седмица чакане, сигурен съм в него.
утре ще сложа тва реле на абф-а на авера да кара с него няколко дни да видим какъв ще е ефекта, че аз в момента немога да карам кола изобщо
ПАЧО-80 написа:Май датчик на Хол ши да е.Аз имам същия проблем в момента,както карах на бензин около 110-120км/ч изгасна в движение.Ни на газ ни на бензин запали.Бензин и газ има,припалва и гасне,от два дена няма палене. Утре ще ходя за делко от Врачанци само да сваля моето,ще ти кажа като го сменя какво се случва/пасат 2Е 115кс/
не е от него, мога да го откача от буксата му и колата пак ще запали
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
Lov4o написа:... мога да го откача от буксата му и колата пак ще запали
Така е! При теб ще запали (но ще е в 'аварен режим'). При колегата няма да запали - при 2Е е различно. Няма втори Хол-датчик на коляновия вал.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска
такаа след двудневен тест на реле номер 30 на друга кола нямаше никакви проблеми, днес сутринта върнахме релето и сложихме моята бубина на другата кола и в първите 5км нямаше никакви проблеми, след това започна да прекъсва в движение и накрая изгасна и няма палене. върнахме старата бубина и всичко се оправи.
така, че проблемното звено е ясно - бубина-комутатор за сега ще стои 2 седмици така понеже и без това немога да карам и после ще си търся друга бубина 2ра къка докато събера пари за нова и скъпа бубина
благодаря на колегите, които писаха по темата
така, че проблемното звено е ясно - бубина-комутатор за сега ще стои 2 седмици така понеже и без това немога да карам и после ще си търся друга бубина 2ра къка докато събера пари за нова и скъпа бубина
благодаря на колегите, които писаха по темата
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се
гледай да е с дебела алуминиева основа охладител.Има 2 варианта бобини с тънък 4мм и дебел около 7-8 мм охладител.Ако пък набараш някой дърт Телефункен оъ 1995-96г сам ще се очудиш колко много тежи.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се
Да ъпна малко темата
От няколко дни забелязвам,че след гасене на двигателя и да речем след 5 минути пали много трудно и с натиснат до край педал на газта.И на двете горива е така.
Днес запалих и минах около километър и слязох за две минути,след това се качвам да паля,и пак така с много въртене запали,понеже ме ядоса гадта гадна я изрезах яко и както си набираше изведнъж изгуби мощност и взе да гърми в гърнетата.Усетих,че ще стане беля и я прехвърлих на бензин където продължи да работи на 2 цилиндъра.Дръпнах буксата на дебитомера понеже ми се видя,че е извадена,но не беше и колата изгасна.Влезнах и я запалих отново и все едно нищо не беше се случвало Работеше си перфектно.Нарочно я палих няколко пъти и вече нямаше проблеми.
От какво може да е според вас?Единственото старо по запал.система е палеца на делкото,изглеждаше ми здрав,но дали може да е от него проблема или бобина?Мотора е 2.0 AGG
От няколко дни забелязвам,че след гасене на двигателя и да речем след 5 минути пали много трудно и с натиснат до край педал на газта.И на двете горива е така.
Днес запалих и минах около километър и слязох за две минути,след това се качвам да паля,и пак така с много въртене запали,понеже ме ядоса гадта гадна я изрезах яко и както си набираше изведнъж изгуби мощност и взе да гърми в гърнетата.Усетих,че ще стане беля и я прехвърлих на бензин където продължи да работи на 2 цилиндъра.Дръпнах буксата на дебитомера понеже ми се видя,че е извадена,но не беше и колата изгасна.Влезнах и я запалих отново и все едно нищо не беше се случвало Работеше си перфектно.Нарочно я палих няколко пъти и вече нямаше проблеми.
От какво може да е според вас?Единственото старо по запал.система е палеца на делкото,изглеждаше ми здрав,но дали може да е от него проблема или бобина?Мотора е 2.0 AGG
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се
колега, това което обесняваш при мен беше от бубина. ако имаш от къде да вземеш за проба смени я за няколко дни и виж как ще е.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се
Имам си още оригиналната бобина,която пазя за резерва в багажника.Тя има пукнатини и я пазя ако стане нещо на другата.
Иначе сменям вече 3-та бобина и все карат по 1-2 месеца.
А ако е от нея защо ще работи само на 2-3 цилъндъра?Не би ли трябвало въобще да не иска да запали?
Ще пробвам с нов палец,че само той остана да не е сменян.Ако продължи отново ще закача и старата бобина да видя дали ще има ефект
Иначе сменям вече 3-та бобина и все карат по 1-2 месеца.
А ако е от нея защо ще работи само на 2-3 цилъндъра?Не би ли трябвало въобще да не иска да запали?
Ще пробвам с нов палец,че само той остана да не е сменян.Ако продължи отново ще закача и старата бобина да видя дали ще има ефект
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта