Решил съм да сменям Голфа с нещо друго и най-добре ми се стори Поло. И понеже искам да е по-нова, но все пак не много скъпа кола се спрях на 9Н модела ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 5-door.JPG ).
По-точно на такова Поло, 1.9 тди със 101 коня. Може ли да се намери читав екземпляр за до 12 000 лв. в Германия примерно? Освен тва, сравнено с Голф 3, много по-тясно ли е или не е някакъв особен проблем? Как е самият модел на Полото, има ли някакви грандиозни дефекти, за които трябва да се знае, стабилно ли е на дълъг път и ако се сетите за нещо важно.
малко въпроси за Поло 9N
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: малко въпроси за Поло 9N
Поло-сектата би ти отговорила най-добре.
Местя в раздела
Местя в раздела
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: малко въпроси за Поло 9N
за 6 000 евро може и голф 4 с 1,9 дизел 90 коня , може и 1,6 101 коня бензин, може и някакъв пасат пак с тези мотори обаче 99-00 година от германия. За полото , ок , ама ако ти е нужна малка кола , не че голфа е много по голям, ама малката кола си е просто малка !
Търси голфче , най добре пасат!
Търси голфче , най добре пасат!
Re: малко въпроси за Поло 9N
Ами за голф мислех също, но така и така не му ползвам пълния капацитет на моя, закво ми е по-голяма кола. Карам главно в София, ако си купя дизел ше ходя повече и извън града. А за цените, мислех че са паднали доста напоследък, поне така чувам и голфовете, четворките дори се изненадвам, че са толкова пари. Пасат няма да си взема, щото съм още млад и нямам семейство, а и не планирам да имам скоро, така че само ше му возя ламарините напред-назад. Освен тва ми се иска по-нова кола като години, та ако някой има впечатления за тоя половер, нека сподели.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: малко въпроси за Поло 9N
в такъв случай си направи една вноска за поло (новичко) мисля имаше от 19 000 лева нагоре или там някъде , и аи го изплати , все пак 12 000 са си доста парички , но пък новата кола е съвсем друго нещо, пък била тя и най базовата версия!
Ако ли не, скачай към германия, поло ще намериш на 1-2 години за тия пари , че и ще ти останат!
Ако ли не, скачай към германия, поло ще намериш на 1-2 години за тия пари , че и ще ти останат!
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: малко въпроси за Поло 9N
Човека иска дизел 1.9 - 101кс. новите започват от 26 100 при ниво трендлайн, като му сложиш още някоя екстра отиваш още нагоре...
а за 12 000 в Германия (и където и да било другаде)забрави да си вземеш на 1-2 години, особенно с този двигател!
За тези пари 2002-2003-2004 с доста търсене и много внимание!
Хубавото е, че предстои смяна на модела и евентуално цените на употребяваните може да намалеят след време...
Успех!
а за 12 000 в Германия (и където и да било другаде)забрави да си вземеш на 1-2 години, особенно с този двигател!
За тези пари 2002-2003-2004 с доста търсене и много внимание!
Хубавото е, че предстои смяна на модела и евентуално цените на употребяваните може да намалеят след време...
Успех!
Re: малко въпроси за Поло 9N
Аз и нямам илюзии, че ше си зема последния модел, още по-малко на 1-2 години за тия пари. И на 2002 съм доволен стига да е добро, иначе гледах в мобиле.бг има си и тука на хартия добри за 10 000 лева, ама винаги ме притеснява, че квото взема от България има доста по-голям риск да се окаже пълен кенеф.
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко въпроси за Поло 9N
Можеш да си вземеш и Фабия само купетата са им различни.ceza написа:Аз и нямам илюзии, че ше си зема последния модел, още по-малко на 1-2 години за тия пари. И на 2002 съм доволен стига да е добро, иначе гледах в мобиле.бг има си и тука на хартия добри за 10 000 лева, ама винаги ме притеснява, че квото взема от България има доста по-голям риск да се окаже пълен кенеф.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: малко въпроси за Поло 9N
Като цяло полото е по-тясно от голфа, но не е прекалено мъничко - освен ако не си над 1.85 де
Дано намериш с тоя мотор, масово са 1.2 бенз и 1.4тди
Дано намериш с тоя мотор, масово са 1.2 бенз и 1.4тди
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: малко въпроси за Поло 9N
аз лично също търсех такова поло но 1.4 бензин....не успях да намеря подходящо, но пък попаднах на такава Фабия...така, че огледай и братовчедите-ибиза и фабия, шанса да намериш нещо подходящо за по-малко пари е по-голям, за съизмерима техника.
Re: малко въпроси за Поло 9N
Може би ще помисля за Ибиза, че те се намират доста по-често от Полотата. А освен тва да питам тоя двигател с 6 скорости ли е?
- stefko1992
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 12:56
- Автомобил: vw polo 9n
- Двигател: SDI 64 hp
- Местоположение: стара загора
Re: малко въпроси за Поло 9N
да съживя малко темата .. турбината на този двигател с променлива геометрия ли е?
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: малко въпроси за Поло 9N
От 9N нататък мисля че всички турбини са с променлива геометрия без изключение.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: малко въпроси за Поло 9N
Турбината е с променлива геометрия и буст от 1 атмосфера, двигателя е с верига и много вървежен (190+км/ч) и икономичен! Но е PD и трябва да се внимава с нафтата. Намира се в две изпълнения ADR и AXR - като първото е EURO3 и върви повече, а второто EURO4. Почва да набира от около 1600-1800 (леко) и цялата мощ към 2000 оборота. Първа е супер къса и се ползва само при потегляне/баир. На втора при пълна газ върти гуми. Понеже е 74kW и с катализатор - влиза в данъчната отстъпка при регистрация. Подлежи на чип тунинг без доработки до към 130-140 коня.
Градско по борд ми дава 6/100 с ръчкане, извънградско от магистрала до мотане с 60-80 е 6-4/100.
Резервоара събира 45л, но с пълнене на гърлото с клапана за въздух спокойно събира 50л - които са ми стигали за 1000км.
Аз съм 1.75 и колата ми е идеална по размери. Изглежда малка но ако я преш до друга "малка" кола ще забележиш че е достра прилична. Новото Поло 6R е по-малко от вътре. Има възможност да намериш следните хубави екстри ESP, климатроник, спортно окачване, подгряване на седалките, подгряване на огледалата, датчик за налягането на гумите. Миенето на фаровете не върши никаква работа, освен че ще ти свети лампа за свършила течност за чистачките.
В Highline/Speedline изпълнението има няколко кутии за вещи из купето, задни дискови спирачки, заден подлакътник, сваляща се на 2 части задна седалка, електрически огледала/стъкла и светлина в багажника.
Нормално гумите са 195/15 или 205/16 от завода.
При добър двигател, моментния разход на място на топъл двигател е 0.7 или 0.8 при включено парно/светлини със ниски ~870 оборота в минута. (май бяха) На студен двигател почва от около 1.3 и за около 3мин пада до 0.9-0.8 Загрява много бързо - за около 3-5км при движение с около 2000 оборота, понеже има подгряване на антифриза.
Градско по борд ми дава 6/100 с ръчкане, извънградско от магистрала до мотане с 60-80 е 6-4/100.
Резервоара събира 45л, но с пълнене на гърлото с клапана за въздух спокойно събира 50л - които са ми стигали за 1000км.
Аз съм 1.75 и колата ми е идеална по размери. Изглежда малка но ако я преш до друга "малка" кола ще забележиш че е достра прилична. Новото Поло 6R е по-малко от вътре. Има възможност да намериш следните хубави екстри ESP, климатроник, спортно окачване, подгряване на седалките, подгряване на огледалата, датчик за налягането на гумите. Миенето на фаровете не върши никаква работа, освен че ще ти свети лампа за свършила течност за чистачките.
В Highline/Speedline изпълнението има няколко кутии за вещи из купето, задни дискови спирачки, заден подлакътник, сваляща се на 2 части задна седалка, електрически огледала/стъкла и светлина в багажника.
Нормално гумите са 195/15 или 205/16 от завода.
При добър двигател, моментния разход на място на топъл двигател е 0.7 или 0.8 при включено парно/светлини със ниски ~870 оборота в минута. (май бяха) На студен двигател почва от около 1.3 и за около 3мин пада до 0.9-0.8 Загрява много бързо - за около 3-5км при движение с около 2000 оборота, понеже има подгряване на антифриза.
- stefko1992
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 12:56
- Автомобил: vw polo 9n
- Двигател: SDI 64 hp
- Местоположение: стара загора
Re: малко въпроси за Поло 9N
Мерси много за изчерпателния отговор точно тези неща ме интересуваха!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта