Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V
Въпросът ми е какво напрежение би трябвало да излиза от ключа Газ/Бенз:12 или 14Волта; моят ключ е с реле-време ако има значение. Питам за да знам къде да търся причината за понякога недостатъчните 11,8-12Волта(съответно клапана не винаги отваря и мотора не пали) в/у бобинките на клапаните.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V
Директно по въпроса от темата - 12 волта.
Щом клапана не винаги отвавя при 11.8 - 12 волта - препоръчвам смяна на клапана. Иначе, напрежението се покачва до 13 и нещо, 14 волта при запален мотор - съответно работещ генератор. Ама той клапана и без работещ генератор трябва да си отваря...
Успехи!
Щом клапана не винаги отвавя при 11.8 - 12 волта - препоръчвам смяна на клапана. Иначе, напрежението се покачва до 13 и нещо, 14 волта при запален мотор - съответно работещ генератор. Ама той клапана и без работещ генератор трябва да си отваря...
Успехи!
Последна промяна от mrpetrov на Сря 06 ное 2013 0:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V
mrpetrov написа:Директрно по въпроса от темата - 12 волта.
Щом клапана не винаги отвавя при 11.8 - 12 волта - препоръчвам смяна на клапана. Иначе, напрежението се покачва до 13 и нещо, 14 волта при запален мотор - съответно работещ генератор. Ама той клапана и без работещ генератор трябва да си отваря...
Успехи!
Ахам, значи на бобината е 14(алтернаторното), ключето ги взема директно през предпазител(червения кабел) и (почти)същите 14 трябва да ги търся на клапанчетата при работещ мотор.
Засега няма проблем с 12волта на клапанчетата при работещ мотор, но лятото в жегите почват да правят магарии при опит за палене
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V
При мен с обикновеното газово е един клапан и понякога лятото когато колата е стояла на слънце се вдига налягането и клапана не отваря. Пускам му с едно кабелче директно от акумулатора плюс за да го раздвижа и няма проблем.
Между другото не ми го е правило тоя проблем откакто извадих скоростния клапан от сондата, може би е имало някаква връзка.
Между другото не ми го е правило тоя проблем откакто извадих скоростния клапан от сондата, може би е имало някаква връзка.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта