пасат б4 странен проблем в километража
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пасат б4 странен проблем в километража
Днес ми се случи нещо странно с таблото на колата. Колата е пасат б4 95г. с новия бял километраж който е без жило и е електрически.При загасяне на двигателя от ключа се чу характерното прищракване в самия километраж както се чува когато извадиш бушона на таблото и го поставиш пак на мястото му ,все едно като рестарт на километража.И последва зануляване на часовник,както и на малкия брояч на километрите който можем сами да нулирваме.Веднага след това запалих и загасих но проблем нямаше и всичко си бе наред.Какво може да бъде общото между загасянето на мотора с прекъсването за момент на тока на таблото. Въпроса ми е дали някой се сблъсквал с подобен проблем и имали нещо общо с клемореда ,който предполагам е оригиналния и смятам да го сменя.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Акумулаторът,как е?
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Колата имам от 3 години и не съм пипал, нейния си е .пасата е тди и пали от четвърт .
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 05 дек 2012 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Здравей Колега! Аз имах същия проблем но смених акумулатора и всичко е наред
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Е, стига с тази мистика де !
Ще смениш напълно здрав акумулатор с друг и ще се оправят нещата?
Може би просто е трябвало да почистиш клемите, всъщност съветът ми е към автора на темата. Макар че нещо логиката за слаб акумулатор или клеми за почистване би се вързала с проблеми при палене, а не при гасене, все пак нищо не пречи да пробваш!
Това за сменен здрав акумулатор с друг и решен проблем, ще го повярвам само ако го видя със собствените си УШи !
Ще смениш напълно здрав акумулатор с друг и ще се оправят нещата?
Може би просто е трябвало да почистиш клемите, всъщност съветът ми е към автора на темата. Макар че нещо логиката за слаб акумулатор или клеми за почистване би се вързала с проблеми при палене, а не при гасене, все пак нищо не пречи да пробваш!
Това за сменен здрав акумулатор с друг и решен проблем, ще го повярвам само ако го видя със собствените си УШи !
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 07 мар 2013 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
На изрядна кола какви клеми ще чистите.Нямащ ток колега-стартов.Акумолатора е проблема,колата се рестартирва и ти занулява часовника.Клеми чистиш ако са окислени,на ладата,ако колата е изрядна няма окислени клеми.Поздрави.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
janko_danev1 написа:....Клеми чистиш ако са окислени,на ладата,ако колата е изрядна няма окислени клеми.Поздрави.
Много поздрави от и от мен !
Аз винаги се старая да се придържам към логичността за да греша по-малко и да харча по-малко и по възможност да не завися от майстори, в голям процент успявам. Иначе един майстор ще каже да си смениш акумулатора, друг да си смениш стартера, трети да си смениш задкормилния индивид, четвърти колата и накрая има някаква вероятност проблема да се реши.
Не зная от колко време караш кола и колко акумулатори си сменил в твоя житейски и водачески път, колко клеми и лоши връзки си почистил в Ладата си, но очевидно не си в час !
ПП възможно е да има проблем и с т.нар. неизвесто за мен защо "клеморед" !
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
milmar написа:janko_danev1 написа:....Клеми чистиш ако са окислени,на ладата,ако колата е изрядна няма окислени клеми.Поздрави.
Много поздрави от и от мен !
...
Не зная от колко време караш кола и колко акумулатори си сменил в твоя житейски и водачески път, колко клеми и лоши връзки си почистил в Ладата си, но очевидно не си в час !
ПП възможно е да има проблем и с т.нар. неизвесто за мен защо "клеморед" !
Колегата janko_danev1 е напълно в час за това, че при изрядна ел. система и акумулатор няма да има окисляване на клемите на последния, независимо на какъв автомобил е монтиран!
Въпрос на култура и отношение към хората във форума е дали се правят коментари по отношение на това кой колко акумулатора, автомобила е сменил през живота си или колко километра е изминал зад волана и да се правят оценки и умозаключения.
Ето една от темите за клеморед, ако се стигне до смяна му http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=111542&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4
Поздрави.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
ОК !
Моите извинения към засегнатите!
Само едно ще добавя, хората с "изрядни" коли, нямат проблеми с тях, и не пускат подобни теми??
Който иска да си почиства и притяга клемите и ел. връзки, който иска да си купува акумулатори, негова си работа.
ПП Смяната на електрическата част на контактния ключ (клеморед е нещо друго) е "прекрасно забавление", правих го точно преди 2 седмици и мога да кажа: сменяйте само при 100% доказана необходимост, не е лесна работа .
Моите извинения към засегнатите!
Само едно ще добавя, хората с "изрядни" коли, нямат проблеми с тях, и не пускат подобни теми??
Който иска да си почиства и притяга клемите и ел. връзки, който иска да си купува акумулатори, негова си работа.
ПП Смяната на електрическата част на контактния ключ (клеморед е нещо друго) е "прекрасно забавление", правих го точно преди 2 седмици и мога да кажа: сменяйте само при 100% доказана необходимост, не е лесна работа .
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Преди 3 дни на мен ми направи абсолютно същия номер. Само че при палене. Давам на контакт - нормално, завъртам стартера - ядец. Всички токове от таблото изчезнаха, а стартерът си завъртя, сякаш нищо не е станало. И така два пъти. АБ е на 5+ години, колата дойде с него. Първоначално реших, че е пътник. Мисля си - ще го заредя, дано се размине... Думка 16 часа в мазето зарядното. Доволен, решавам, че всичко е ОК. Слагам го, въртя, същият филм. Според мен, нещата отиват на смяна на "електрическата част" на контактния ключ. Чакам го да се издъни пак, май ще го мятам..., че иде зима...
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
milmar написа:janko_danev1 написа:....Клеми чистиш ако са окислени,на ладата,ако колата е изрядна няма окислени клеми.Поздрави.
Много поздрави от и от мен !
Аз винаги се старая да се придържам към логичността за да греша по-малко и да харча по-малко и по възможност да не завися от майстори, в голям процент успявам. Иначе един майстор ще каже да си смениш акумулатора, друг да си смениш стартера, трети да си смениш задкормилния индивид, четвърти колата и накрая има някаква вероятност проблема да се реши.
Не зная от колко време караш кола и колко акумулатори си сменил в твоя житейски и водачески път, колко клеми и лоши връзки си почистил в Ладата си, но очевидно не си в час !
ПП възможно е да има проблем и с т.нар. неизвесто за мен защо "клеморед" !
Ясно в чий двор са хвърлени камъните."Клеморед" е ясно разбираем жаргон от форума.Специално за теб - "интегрирана контактна група в ключалката на кормилната колона".Сега доволен ли си ?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Аз просто потвърдих мнението ти за контактния ключ, защото наскоро сменях моя.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Като се замисля, по-скоро таблото е загубило постоянен плюс кл.30 в момент на загасяне на мотора/прищракване на уредите и нулиране на дневния се получава като извадим захранващата букса отзад/, тоест не би следвало да е от контактния ключ........Хлабава връзка на куплунга, студени спойки на същия вътре в таблото + вибрациите при загасяне на двигателя......Доста по-запознати има тука, нека дадат мнение,като изключим клемите на акомулатора на Ладите, едното няма нищо общо с другото
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 07 мар 2013 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем в километража на пасат б4
Под изрядна кола разбирам (нормална).А колко клеми сам чистил,(николко)защото колите ми са нормални и не им се окисляват клемите.Ти разбирателю (milmar) вслушаи се в другите мнения например в колегата Dpop и тогава говори за твоя 100г. стаж с клеморедите и клемите.Автора ако е решил проблема да сподели за да помогне някои ден на друг колега.Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта