Здравейте колеги,от изестно време имам проблем с парното- не духа топло.Преди време забелязах ,че издуха доста дунапрени през духалките и реших да отида на майстор да ги смени.Той облепи кутията където е радиаторчето и ми смени и самото радиаторче,но парното си остана доста слабо като сила и топлина и в краката почти не духа.Наложи се отново да я отваря и тогава сложих значително по-скъп радиатор,но няма ефект.Колата е Голф 3 ТДИ с КЛИМАТРОНИК,държи си стабилно 90 градуса.
Моля помагайте !
проблем с парното-голф 3
- miko
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
- Местоположение: София
Re: проблем с парното-голф 3
Ето ти решение на проблема, но трябва да свалиш цялото табло. Клапите вътре в парното които затварят и насочват въздуха са с покритие от нещо като дунапрен, който с времето се изронва а клапата е метална пластина с дупки и когато го няма дунапрена въздуха си минава през нея а не през радиаторчето
и затова парното е много слабо
http://www.youtube.com/watch?v=JCD7Li0HHmU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJCD7Li0HHmU&app=desktop
и затова парното е много слабо
http://www.youtube.com/watch?v=JCD7Li0HHmU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJCD7Li0HHmU&app=desktop
Re: проблем с парното-голф 3
четох тема,в която се описва облепяне на металната клапа под жабката,без да се маха таблото.Не ми е ясно понеже съм с климатроник дали е по-различно ?
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с парното-голф 3
Трябва де се свали таблото, за да се направи както трябва!
Re: проблем с парното-голф 3
Кутията е облепена,лично я видях.Аз говоря за клапата под жабката,не за там където е радиатора .
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с парното-голф 3
Колега, ако клапите са изолирани (като от клипчето малко по нагоре в темата)и моторчето, което движи клапата топло/студено работи не трябва да имаш никакви проблеми!За да продължаваш да нямаш парно, причините може да са или радиаторчето на парното е менте,термостат или водна помпа!
Написал си, че си го сменял с по скъпо радиаторче. Но пак няма гаранция като е по-скъпо, че е качествено!Написал си, че не ти духа в краката!Причината за това пак е от моторче, което отваря клапата за към краката!Ето ти едно клипче на свален климатроник http://www.youtube.com/watch?v=Nb6mm0TmZp4 Успех!
Написал си, че си го сменял с по скъпо радиаторче. Но пак няма гаранция като е по-скъпо, че е качествено!Написал си, че не ти духа в краката!Причината за това пак е от моторче, което отваря клапата за към краката!Ето ти едно клипче на свален климатроник http://www.youtube.com/watch?v=Nb6mm0TmZp4 Успех!
- miko
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
- Местоположение: София
Re: проблем с парното-голф 3
Някое моторче или буксичка, връщащия маркуч топъл ли е? Може да е запушен или при намалено ниво на антифриза първо изчезва парното.
Re: проблем с парното-голф 3
Маркучите са горещи,въдуха който влиза в купето-също.Днес ще се гледат моторчета в таблото.Според мен проблема е вътре в самото табло .
Re: проблем с парното-голф 3
Днес прегледахме моторчетата за клапите,всичко е ОК,майстора който я прави вече няма идея с какво да се захване.Прави впечатление,че на около 3000 оборота парното става значително по-добре отколкото на ниските обороти.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с парното-голф 3
ortiz написа:Днес прегледахме моторчетата за клапите,всичко е ОК,майстора който я прави вече няма идея с какво да се захване.Прави впечатление,че на около 3000 оборота парното става значително по-добре отколкото на ниските обороти.
Както ти писах и на ЛС - вероятно кофти радиатор - 2 пъти .От където е взел последния радиатор (с който си в момента), купувате един същия и му махате отгоре пластмасовата пресовка. Вътре в тръбите трябва да има серпентини за забавяне на хода на охл. течност и по-пълно топлоотдаване. Повечето, които се продават, имат няколко (обикновено 4) или нямат нито една и водата минава през радиатора транзитно и не топлоотдава достатъчно на празен ход (затова в обороти парното е по-добро).
Общо взето на п.х. при външна температура около 0-та, оригинален радиатор прави до към 60-65 градуса на 4-та степен на вентилатора на празен ход за бензинов двигател (те греят повече от дизелите).В обороти качва до към 70-75 максимум (около 2500 оборота). Афтърмаркет радиатор прави около 50-тина градуса на празен ход и около 60-65 в обороти. Ако афтърмаркет радиатора е боклук,тогава прави около 30-тина градуса на п.х. и качва до 40-45 на и над 3000 оборота, ама пак е далеч от истината. Стойностите са при изправна охладителна система - читава помпа и добра циркулация през системата.
Ето го нагледно (серпентините може и да са пластмасови, ама трябва да ги има :) ) :
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 226 госта