Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Температурният датчик е замерван и дава коректно съпротивление!Смених компютъра и ефект няма,инжекторите бяха почистени и минаха стенд!За капак на всичко понеже колата се кара предимно на бензин ми вдигна нивото на маслото с около 600 грама!Колата работи на богата смес и получих савет от приятел че проблема може да идва от запалителната система и да не може да изгаря горивото качествено.И колеги отново сме в изходна позиция!!!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Това, че ти е вдигнала нивото на маслото не е никак хубаво. Вътре има бензин. Отстрани този проблем, за да не повредиш мотора сериозно.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Желание не ми липсва колега!Просто вече не зная каде да търся проблема!
ПОМОЩ!!!
ПОМОЩ!!!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Открит е проблем в реле 109 но след презапояването проблема остава на лице все още.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st.zagora
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Колега,с ваг-кома видяхте ли дебитомера дали работи .По принцип ако не работи прави ужасни смеси на бензин.Пробвай с изключване.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Това няма оправия на 1.6 всичките го имат този проблем,с изпушване и неравномерна работа на първото палене,всичко по ел. да смените и Екуто и датчици и релета и квото се сетите и ремонт на двигателя да направите няма да се оправи този проблем така че караите не е болка за умиране
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Понеже колегата ме запита за дебитомера имам един въпрос.Когато я закача на компютъра на колко процента трябва да е дебитомера при пълен товар,защото при мен не се натоварва.Говоря за показанията на MAF-a и на празен ход са около 3-4 процента но когато я форсирам не достига 70-80 процента???
- Damianski
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 15:12
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AFT
- Местоположение: BG
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
- Кабели
- свещи
- капачка
- палец
- всички релета припоени
- реле на бензиновата помпа - НОВО
- чистена дросел клапа (мит цял интейк с обезмаслител)
- пробвах с изключване на датчиците
- катализатора е махнат
- дебитомера е измит и работи
- имам ЧИП тунинг от Брезел ! или по-точно казано пипано е и по компютъра
Без ефект по въпроса....
Интересното е че понякога не го прави това прекъсване и невървеж на студено
Има теория ,че е така направено да пипа центровката за да не ти позволява да я форсираш на студено ... някакъв тип защита от идиоти ...
- свещи
- капачка
- палец
- всички релета припоени
- реле на бензиновата помпа - НОВО
- чистена дросел клапа (мит цял интейк с обезмаслител)
- пробвах с изключване на датчиците
- катализатора е махнат
- дебитомера е измит и работи
- имам ЧИП тунинг от Брезел ! или по-точно казано пипано е и по компютъра
Без ефект по въпроса....
Интересното е че понякога не го прави това прекъсване и невървеж на студено
Има теория ,че е така направено да пипа центровката за да не ти позволява да я форсираш на студено ... някакъв тип защита от идиоти ...
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Damianski написа:Има теория ,че е така направено да пипа центровката за да не ти позволява да я форсираш на студено ... някакъв тип защита от идиоти ...
При АЕК двигателя още след запалването на студен мотор можеш да го форсираш до изключвач. Жена ми скоро изкара книжка и често и се случва като е под наклон потеглянето да и изгасне. След което се пали гаста в дъно изпилват се новия съединител и предните гуми, но двигатела не прекъсва. А на въпроса чувала ли е за ръчна - отговора е че на курсовете не са я научили какво е това и как се използва.
Преди две години имах проблеми с прекъсване, никаква мощност и пушене на студен мотор - оказа се че е било от сцепения в долната част маркуч между дебитомера и дроселовата клапа. След залеплане проблема се реши.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st.zagora
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Значи,дебитомера стои на 3-4 процента,и като натиснеш трябва да се увеличи.Моя отдавна не работи-стои на 4 процента и не се променя.Дори става по-лошо като е включен-пуши,мирише на бензин...Като си е изклюен всичко си е наред.Щом твоя променя стойности,се води още за работещ и едва ли тези неща при теб са от него
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
След ходене по прехвалени сервизи и майстори никой не може да каже какво и има на колата.Всички казват едно и също-колата е перфектна но докато загрее е много богата!
Ако някой от вас колеги разполага с електрическата схема и схемата на ЕСУ-то за този мотор/АЕК/ нека я сподели,ще ми бъде от голяма полза!
Ако някой от вас колеги разполага с електрическата схема и схемата на ЕСУ-то за този мотор/АЕК/ нека я сподели,ще ми бъде от голяма полза!
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Одисеята е голяма. Искам да попитам автора на темата дали е гледал свещите преди първо палене една по една дали има мокри, колкото и банално да звучи? Колата има ли катализатор ? Пробвал ли си да запалиш колата и да следиш температурата дали не играе ?
Значи аз съм с подобен мотор същите коне 8 клапана и 1.6 SR. Значи при около 0 градуса имам една "прахосмукачка", която вкарва допълнително въздух и обогатява сместа. Незнам дали на АЕК-то го има. Като запаля колата на 0 градуса потока въздух през дебитомера е около 8 g/s при празен ход. След това спада като изключи прахосмукачката и като загрее колата при 864 об /мин стига на 2.8 g/s. Да уточня прекъсване НЯМАМ ! Добре е да се сравни тази информация с някой на който не му прекъсва АЕК-то.
Значи имах подобен проблем със забиване на муцуна преди време и се оправи със смяна на О-пръстените на смукателните колектори. Оттам теглеше въздух като е студена колата. Бяха се одървили О-пръстените , но като загрее колата се разширяват и уплътняват по-добре. Смених ги и се оправи.
Друг проблем, който имах е скъсаната мембранка на ето този вакуум регулатор. Този регулатор към него има и ел. магнитен клапан както е на втората снимка. Резултата е смучене на въздух оттам. Мисля , че и на АЕК го има същото.
Значи аз съм с подобен мотор същите коне 8 клапана и 1.6 SR. Значи при около 0 градуса имам една "прахосмукачка", която вкарва допълнително въздух и обогатява сместа. Незнам дали на АЕК-то го има. Като запаля колата на 0 градуса потока въздух през дебитомера е около 8 g/s при празен ход. След това спада като изключи прахосмукачката и като загрее колата при 864 об /мин стига на 2.8 g/s. Да уточня прекъсване НЯМАМ ! Добре е да се сравни тази информация с някой на който не му прекъсва АЕК-то.
Значи имах подобен проблем със забиване на муцуна преди време и се оправи със смяна на О-пръстените на смукателните колектори. Оттам теглеше въздух като е студена колата. Бяха се одървили О-пръстените , но като загрее колата се разширяват и уплътняват по-добре. Смених ги и се оправи.
Друг проблем, който имах е скъсаната мембранка на ето този вакуум регулатор. Този регулатор към него има и ел. магнитен клапан както е на втората снимка. Резултата е смучене на въздух оттам. Мисля , че и на АЕК го има същото.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
АЕК-то няма такава мембранка.Както и венилатор.
Имам чувството,че АЕК е бил експериментален модел на 1.6 101 коня.
После се появаява АФТ-то което е една идея по-живо в ниските и със Сименс компютър.
Карал съм бая 1.6 и АФТ-то ми харесва повече.
Имам чувството,че АЕК е бил експериментален модел на 1.6 101 коня.
После се появаява АФТ-то което е една идея по-живо в ниските и със Сименс компютър.
Карал съм бая 1.6 и АФТ-то ми харесва повече.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 19 дек 2013 21:39
- Автомобил: VW Golf 3 Yachting
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Колата няма катализатор и няма мокри свещи,дюзите са стендовани!!!
Намерих малко информация за сигналите и напрежението което влиза и излиза от компютъра.Та намерих разминаване в параметрите на температурния датчик и най-вероятно от там идва това преобогатяване.Ще се борим с проблема но без нужните схеми и информация е доста по трудно!
А относно майсторите,мнението ми се затвърди за сетен път а то е ПЪЛНИ БЕЗХАБЕРНИЦИ!!!
Намерих малко информация за сигналите и напрежението което влиза и излиза от компютъра.Та намерих разминаване в параметрите на температурния датчик и най-вероятно от там идва това преобогатяване.Ще се борим с проблема но без нужните схеми и информация е доста по трудно!
А относно майсторите,мнението ми се затвърди за сетен път а то е ПЪЛНИ БЕЗХАБЕРНИЦИ!!!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г АЕК-прекъсва и пуши когато е студена!
Какви схеми ти трябват за температурния датчик. Ти къде отиде в ЕКУ да дириш проблема... Премери си датчика с един прост мултицет за 5 лева и ще си каже
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony, Google [Bot] и 69 госта