Или по-точно - иде някъде иззад километража. И звучи, като че ли някакви дребнички пластмасови зъбни колелца са се разхлопали и стържат. Не е постоянно, а само при определени скорости и обороти.
Та, предполагам, че нещо по зъбчатките, каквито вероятно се намират в скоростомера и оборотомера ама се чудя дали е разглобяемо туй чудо. Открих тук, как се вади от таблото джаджата с тия всичките стрелки по нея, ама тя, самата, дали е разглобяема...? И какво (и дали изобщо може) да се направи, че да спре досадното стържене...?
Шум от таблото
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Баща ми имаше този проблем и се оказа че не е легнало хубаво жилото в леглото на километража. Това се случи след сваляне на таблото на пасата му за смяна на топлообмника.
Свалих таблото, откачих жилото откъм скоростната кутия, монитрах таблото и след това монтирах жилото към скоростната кутия и вече го няма този шум.
Свалих таблото, откачих жилото откъм скоростната кутия, монитрах таблото и след това монтирах жилото към скоростната кутия и вече го няма този шум.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Scarchu написа: и се оказа че не е легнало хубаво жилото в леглото на километража.
Свалих таблото, откачих жилото откъм скоростната кутия, монитрах таблото и след това монтирах жилото към скоростната кутия и вече го няма този шум.
Има някаква вероятност да е от пречупен кожух и там да трие, но малка, според мен.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Не съм сигурен,но....
Скоро отворих моя километраж ГОЛФ 3 ГТИ 95г.
При мен е по същия начин-като дадеш на контакт и същия звук.
Обяснението ми е,че това са стъпковите моторчета на уредите.
Не мисля че е проблем.
Мисля че шумът е най-голям от уреда на бензиномера - колкото по-голямо количество бензин толкова по - голям ход на стелката = по продължителен шум.
При мен е по същия начин-като дадеш на контакт и същия звук.
Обяснението ми е,че това са стъпковите моторчета на уредите.
Не мисля че е проблем.
Мисля че шумът е най-голям от уреда на бензиномера - колкото по-голямо количество бензин толкова по - голям ход на стелката = по продължителен шум.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Andrian_VT написа:Вентото няма жило на километража.
Баси! Вярно е! Аз пак се обаждам, без да съм погледнал каква е точно колата...
Колега, да не се получава просто механичен резонанс от вибрациите на мотора?
Аз имам такъв резонанс при определени обороти в шейната на радиото и много дразни, като вземе да зъзнзъника
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега не съм с Венто ами с Г2 и иамам едни неприятни скърцания ...провери си винтовете на таблото дали са завити всичките защото ако не са или някой липсва ще ти скърца .... говоря на сляпо защото при мене скърца гадно и ме дразни и днес раздвижих таблото на изключен мотор и скърцаше по същия начин а мен ми липсват болтове ...пробвай първо така и пиши за резултат
2 заека с 1 изтрел
2 заека с 1 изтрел
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен (Г2) имам проблем с хидравликата - шум. Като е студено се получава един шум, който се чува откъм таблото (което ми е дигит.). Оказа се, че помпата ми е със заминал лагер и при студена кола шума от течността се предава по кормилната колона.
Малко вероятно това да е при теб - но го пиша за всеки случай
Малко вероятно това да е при теб - но го пиша за всеки случай
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Andrian_VT написа:Вентото няма жило на километража.
Баси! Вярно е! Аз пак се обаждам, без да съм погледнал каква е точно колата...
Колега, да не се получава просто механичен резонанс от вибрациите на мотора?
Аз имам такъв резонанс при определени обороти в шейната на радиото и много дразни, като вземе да зъзнзъника
Чува се точно от "кутията със стрелките" или някъде зад нея. Още не съм я свалял ама не знаех, че няма жило на километража. Имаше да се чудяааа... къде е...
Стърже ( при по-висока скорост (80+) и най-вече, когато колата намалява - независимо със или без спирачки, т.е. когато двете стрелки тръгват към нулата) на пластмасови зъбчатки ама знае ли човек...?! Може и от резонанс да е. Преди няколко месеца (5-6)открих един винт да се търкаля под педалите - около 2-2,5 см. дълъг и не е за "плюсова" или "минусова" отвертка ами с "шестограмска" глава (май беше 8 ). Така и не разбрах от къде се е развил - не е някое видимо място. Прибрах го в пепелника и ... до днес бях забравил за него.
Абе ще взема тоя уикенд да разглобя т'ва дет' е между геврека и стъклото пък поне да видя какво има там (и че няма жило ).
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
ДА
Да даваш на контакт и се чува едно "БЖЖЖЖЖЖЪТ" и после спира.Ако ти се занимава разглоби таблото и закачи само платката към конектора, без кутията на километража.Ще установиш че шумът е по-силен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 229 госта