Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
Здравейте колеги имам проблем с гоуфа като го натисна до край педала на 3-4 предавка към 3000 оборота забива и трябва да си махна за момент крака от гастъ и при следвашто натискане се оправя и ускорява добре.Много е гадно от какфо е ? Ходил сам на диагностики но не показва ништо понеже я правят на место не в движение ако е в движение ше забие на 100%.Кажете ми моля сервиз или майстор в Стара Загора който ги чува нештата .Аутохита режат глави направо ама ако неможе никой да я оправи ше отивам кфо да правя.Благодаря
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
rudoni написа:Напрово плачеш за нови кабели и свещи!На 100%!
Ще бъде много готино да си смени кабелите на 1.8Т-то
Не мога да разбера защо всеки се чувства длъжен да пише тъпни без да знае за какво става дума.
Re: Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
MK4 написа:rudoni написа:Напрово плачеш за нови кабели и свещи!На 100%!
Ще бъде много готино да си смени кабелите на 1.8Т-то
Не мога да разбера защо всеки се чувства длъжен да пише тъпни без да знае за какво става дума.
А лулите (както ги наричате ) под бобините какво са?Да не са изолатори или нещо друго?Високоволтови проводници със съпротивление!Потвърждавам мнението си .Диагностика с мотор-тестер или дигитален осцилоскоп! Ако не могат или незнаят как се прави на този мотор ,проблемът не е мой!Намерете подходящия "майстор"!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
На 1.8Т лулите проблеми не създават. Случаите на наложителна смяна колнят към нула. Проблема без диагностика няма как да се установи.
На първо време се сещам за запушен катализатор според описанието.
Без Вагком обаче всичко е гадаене.
На първо време се сещам за запушен катализатор според описанието.
Без Вагком обаче всичко е гадаене.
Re: Golf mk4 2001 1.8T AUM - забиване
Проблема е отсранен беше горивна помпа диагностиката не я хвашташе понеже прашта гориво ,но не достатачно тфа е :П
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта