Kolegi Problema na kolata mi e sledniq palq kolata tragvam i nabira mnogo dobre no idva moment kim 120 i spira da nabira kakto trqbva spiram gasq palq na novo i pak nabira do 120 i posle pak spira da nabira kolata e vw golf 4 1.9 tdi 110 konq AHF molq pomognete bezpomoshten sam v SWEDEN
Колеги, проблема на колата ми е следния паля колата тръгвам и набира много добре но идва момент към 120 и спира да набира както трябва. Спирам гася паля на ново и пак набира до 120 и после пак спира да набира колата е голф 4 1.9 тди 110 коня АХФ моля помогнете безпомощен съм в Швеция.
Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
провери да караш с разкачен дебитомер!ако набира повече без него , значи е за смяна!Имаш ли някакви проблеми с турбото ??Нещо да свети по таблото?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Дебитомера си му е ок на човека, геометрията на турбината е за чистене. Направи следното: При работещ двигател, накарай някой да угаси колата, а ти гледай лостчето на турбината, което трябва да мърда за да регулира надува. Когато се угаси мотора трябва да мръдне в обратната посока на тази когато се запали мотора. Най-вероятно ще мръдне малко или прекалено бавно ще се връща. При угасен мотор пробвай с нещо метално да го раздвижиш като натискаш в посоката, която мърда при запалване на мотора, и в обратната посока натиска пружината, но също помагай за да се раздвижи. Това го прави на студен мотор, защото ще се опариш. Трябва да раздвижиш колкото можеш по-добре. След това веднага отиваш на магистрала и набираш плавно, ако забие гасиш палиш и пак, целта е плавно да ускоряваш и да подмине 120, 130, 140 без да забие. След това правиш ластици от 80 до 140-150 на пълна газ и ако не забива след това едно 80 километра магистрално каране със 130-140 и си готов. Ако не се получава както съм ти описал най-вероятно е запекла много геометрията или имаш проблем с клапана, който управлява N75, в такъв случай без сервиз и то с компютърна диагностика няма да се справиш.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Да не забравиш първо да огледаш ВСИЧКИ маркучета за разкачени или скъсани такива
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
ако проблема му беше скъсани мъркучета то геометрията нямаше да се "прибира"а момчето казва че има мощност до 120 естествено че става въпрос отново за спекла геометрия.странно ми е и много интересно защо само ваг автомобилите страдат от тая болест при положение че същите турбини се вграждат и в много други марки автомобили?някой има ли отговор на въпроса?много "мастори"има във форума.като са толкова майстори нека обяснят
Последна промяна от IvanMan на Сря 11 юни 2014 4:33, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Според мен зацапването се получава от недобре измислената система егр. С времето и калпавото ни гориво проблема с променливата геометрия става хроничен. Аз не познавам човек който да не си е чистил геометрията в БГ. Масовото слагане на масла по не спецификация на турбината и мотора също са голям фактор. Всеки иска икономия и гяволък и после става майсторлък. Като цяло променливата геометрия е измислена за икономия на гориво. Аз се стремя да карам и доста извънградско за да не чистя турбината скоро време. Предния собственик я е чистил. Прави ми впечатление че ваг автомобилите са с характер. Случвало ми се е при пенсионерско каране и леко изпреварване да забие. След това зверски тормоз с различни ластици до 4000-4300 оборота на всички предавки не забива. Всички клапани, маркучи и де що има връзки са подменени. На празен ход колата е часовник. Колектори чисти и накрая пак осгова варианта с хроничната болест променлива геометрия. Всезонно ли трябва да се чистят тея инженерни творения. Трябва да дадем поръчка в немско да ни изработят за бг турбина тип бай мангал издръжлива на тукашните условия :)
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Променливата геометрия не дава икономия спрямо обикновената!
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Проблемите с тая геометрия са точно 2:
1.Че хората на запад карат 5-6 максимум 10 години и сменят колата с нова от магазина,а ние я вземаме на 10-14 години и си я гледаме като нова,ама уви тя вече е втора да не кажа трета младост!!!
2. Горивата и по -специално нафтата в БГ е пълен боклук и в нея имам какво ли не!И тоя всичкия мазгоч като изгори познай къде отива!
1.Че хората на запад карат 5-6 максимум 10 години и сменят колата с нова от магазина,а ние я вземаме на 10-14 години и си я гледаме като нова,ама уви тя вече е втора да не кажа трета младост!!!
2. Горивата и по -специално нафтата в БГ е пълен боклук и в нея имам какво ли не!И тоя всичкия мазгоч като изгори познай къде отива!
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
novatora написа: Аз не познавам човек който да не си е чистил геометрията в БГ.
Абе не е като да няма :) За 160 000км в БГ смених само клапана на геометрията че австрийската сол не прощава,но иначе турбината не е пипана,но може и да е заради това че редовно минавах /сега по рядко/ разстоянието Правец-Поморие и по магистралата не падам под 130 Представям си ако сваля колекторите да чистя какво ще видя
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 07 апр 2019 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Колега карам същия голф със същия мотор и на мен при 120 ми забива муцуната обаче при мен всички вакум маркучи са много зле и първо ще ги сменя и после ще по чистя геометрията и ще се оправи съвет от мен не вярвай на всеки кой каквото ти каже защото един ще ти каже че трябва турбо да смениш друг нещо друго по добре я закачи на компютър ако не ти се занимава дай я на някой да ти изчисти геометрията и ще се оправи сигурен съм.MilenVw написа:Kolegi Problema na kolata mi e sledniq palq kolata tragvam i nabira mnogo dobre no idva moment kim 120 i spira da nabira kakto trqbva spiram gasq palq na novo i pak nabira do 120 i posle pak spira da nabira kolata e vw golf 4 1.9 tdi 110 konq AHF molq pomognete bezpomoshten sam v SWEDEN
Колеги, проблема на колата ми е следния паля колата тръгвам и набира много добре но идва момент към 120 и спира да набира както трябва. Спирам гася паля на ново и пак набира до 120 и после пак спира да набира колата е голф 4 1.9 тди 110 коня АХФ моля помогнете безпомощен съм в Швеция.
- don_lisan
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 11 юни 2008 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.
Колеги и аз имам същия проблем - 120 км и после няма никой. Ходих на майстор закачиха я на комп няма грешка. Препоръчайте ми майстор за София, Хиподрума, Лагера, Красно село. Предварително благодаря!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 190 госта