Golf MK3 1.8 ААМ Трудно палене
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Golf MK3 1.8 ААМ Трудно палене
Здравейте, от известно време имам проблем с паленето на колата. Когато се пали за първи път през деня, пали веднага, но когато сляза за 10-15 мин. и после запаля, върти доста. На бензин и на газ е едно и също, което ме води до мисълта, че е нещо по токовете. На празен ход работи равномерно. Вчера смених свещи, но промяна няма. Майсторът ми извади капачката на делкото и почисти нагара по палеца. 1-2 дни палеше чудесно и след това пак ...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
piter_96 написа: Вчера смених свещи, но промяна няма. Майсторът ми извади капачката на делкото и почисти нагара по палеца. 1-2 дни палеше чудесно и след това пак ...
Това трябва да те наведе на мисълта, че и те са за смяна...
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Ок. Ще ги сменя. Палеца как се вади ? Майстора се мъчи да го извади и вика ще го счупя, няма смисъл ще го почистя на място.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Тези работи не стават с почистване. Като почистваш с шкурката увеличаваш разстоянието между палец и капачка. Това е само временно закърпване на положението.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Палеца дърпаш здраво на горе и ще излезе.По някога така клеясва,че само с чупене излиза,но и в двата случая запомни на къде сочи,че да не го обърнеш на обратно
За трудно палене понякога се оказва и температурен датчик.
За трудно палене понякога се оказва и температурен датчик.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Щом след чистене на палеца точно, се оправя значи проблема е там. Ще се помъча да го сменя. Благодаря ви на всички за мненията !
- martin_072
- Мнения: 299
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Моита така палеше трудно и на двете..смених испаритела с нов мимгаз и се оправи.. клапана на изпаритела е изпускал и като я загася и на другия ден цъкна на бензин да я запаля..клапана е изпуснал малко газ дави я и пали трудно..сега след смяната на изпарителя пали от раз и на газ и на бензин..
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
На колегата първия старт на мотора е перфектен martin072 . Проблема му е след като изгаси двигателя. Смени си капачката и палеца, провери и кабелите за всеки случай, така и така ще сменяш по токовете нещата
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Днес отворих за да почистя собственоръчно с шкурка палеца и капачката, защото не съм фен на новите и некачествени части, но май на там отива. Видимо всичко е 6, ама пак прави същия проблем. Как мога да проверя дали са кабели ?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Трудно палене Голф 3 1.8 ААМ
Колкото и да изглежда просто,проверка на високоволтов кабел си е "сложно".Може поне да погледнеш на "тъмно" за искрене покрай лулите и изолацията.Може да премериш с мултиметър омическото съпротивлени на всеки отделно-около 5-6 килоома трябва да е нормално(в лулите има съпротивление 5кОм).Може да погледнеш за окиси в самите лули.Може да вадиш кабел по кабел при работеща кола,от който няма промяна..няма и "файда".Ако са над 30-40к. километра-смени ги.Лошото е ,че хубавите са скъпички,горе -долу 12-15лева парчето,едно 60-80 лева минимум.Попадал съм на едни "тесли",за 50-на лв. 4 броя,някакви с еднакви дължини....абе работят,ама след 1 година почнах да ги подменям поеденично...кофти изолация дойде и кофти метал в лулите-много зеленясва..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта