Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Пет 04 юли 2014 23:22


И ако запали или не запали така,после какво ? Само да кажа,че не съм на ТИ с токовете по колите.




Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот ivostefanov » Пет 04 юли 2014 23:38


kris11 написа:НЕ ВЪРТИ на стартер за палене !!!

Първо да отбележа тази част от поста!!!

Евентуално от дадените съвети ще разбереш къде е проблема и съответно да си ремонтираш стартера,алтернатора или да си купиш въпросното реле ако след тези съвети спре да ти се губи тока.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот radotom » Съб 05 юли 2014 9:46


dimbata11 написа:И ако запали ...после какво ?

После означава, че най-вероятно машинката (електромагнита) е фира и дава на късо към корпус.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот emo-gar » Съб 05 юли 2014 9:47


Сложи ИЗПРАВЕН акумулатор,това че си сложил за "дизеляк"-нищо не гарантира...може да е по-зле и от твоят!
Един акумулатор в изправност,на клемите да има 12,3-12,5 волта,като му закачиш една лампа за фар-да падне най-много с 0.1-0.2 волта.Колкото и да е "късо" съединението-все за едно палене ще има мощност!Ако все пак е "много късо"(обяснявам лаишки)-то някъде ще запуши!!!
Ако стартирането е успешно,мериш пак на клемите на акумулатора-там да са 13.2-14,2 волта.Последните замерки биха показали изправно "зареждане".
Ако теста излезе успешен,тогава следва проверка за утечки при загасено състояние,връзваш мултимера на обхват поне 10Ампера,ако има 20-по-добре.Свързваш го последователно на една от клемите(демек токът да премине от клемата ,през уреда и да влезе в откачения кабел...да но уред да си пипал...).Следва отчет на показанието,не бива да превишава 0.02 ампера при затворени врати,изключен контакт....
Вероятни "кръвопийци"-аларма,централно заключване,някой прекъснат и оголен кабел във вратите(виж маншоните към тях)...има доста версии,свалят се предпазители за локализиране на верига..и т.н.
Някои "емпирични" стойности:пробил "реле-регулатор на генератора"-консумация около 4ампера
Пробив на изправителен диод в алтернатора-теоретически "пълно късо",но практически е ограничео от кабел и остатъчно съпротивление на прецакания диод,при откачане на дебелия кабел към генератора-"късото" спира.
Но,първо установяваш:вериги "преди контакт" или "вериги след контакт"!!...и пишеш какво си постигнал,това с чегъртането на кабелите е добре,но го остави за после!

А,гледай да е възможно във всеки един момент да можеш бързо да откачиш акумулатора...ай да не казвам защо,па и едно пожарогасителче да се намира тъдява,мокро парцалче да има наоколо!!!!


Потребителски аватар
kapakacherenmat
Мнения: 373
Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот kapakacherenmat » Съб 05 юли 2014 22:57


Никой не тиказа да провереш минуса на двигателя.........


dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Пон 07 юли 2014 1:15


Някой може ли да ми намери схема на таблото с бушоните и подробното им описание,защото аз намирам някакви,но не съм сигурен дали са точно тези дето ми трябват. Добър съм с Английският,за това не се безпокойте,ако не са преведени. Ще ви бъда много благодарен,ако ми помогнете с някаква снимка или линк към диаграмата.


Потребителски аватар
kapakacherenmat
Мнения: 373
Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот kapakacherenmat » Пон 07 юли 2014 7:09




dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Пон 07 юли 2014 7:21


Не ми върши работа в момента,като отворя линка картинката е много малка и нищо не разбирам какво пише,ако може друг линк към по-голяма снимка ?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3099
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот georgebonev » Пон 07 юли 2014 9:00





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта