Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
И ако запали или не запали така,после какво ? Само да кажа,че не съм на ТИ с токовете по колите.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
kris11 написа:НЕ ВЪРТИ на стартер за палене !!!
Първо да отбележа тази част от поста!!!
Евентуално от дадените съвети ще разбереш къде е проблема и съответно да си ремонтираш стартера,алтернатора или да си купиш въпросното реле ако след тези съвети спре да ти се губи тока.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
dimbata11 написа:И ако запали ...после какво ?
После означава, че най-вероятно машинката (електромагнита) е фира и дава на късо към корпус.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Сложи ИЗПРАВЕН акумулатор,това че си сложил за "дизеляк"-нищо не гарантира...може да е по-зле и от твоят!
Един акумулатор в изправност,на клемите да има 12,3-12,5 волта,като му закачиш една лампа за фар-да падне най-много с 0.1-0.2 волта.Колкото и да е "късо" съединението-все за едно палене ще има мощност!Ако все пак е "много късо"(обяснявам лаишки)-то някъде ще запуши!!!
Ако стартирането е успешно,мериш пак на клемите на акумулатора-там да са 13.2-14,2 волта.Последните замерки биха показали изправно "зареждане".
Ако теста излезе успешен,тогава следва проверка за утечки при загасено състояние,връзваш мултимера на обхват поне 10Ампера,ако има 20-по-добре.Свързваш го последователно на една от клемите(демек токът да премине от клемата ,през уреда и да влезе в откачения кабел...да но уред да си пипал...).Следва отчет на показанието,не бива да превишава 0.02 ампера при затворени врати,изключен контакт....
Вероятни "кръвопийци"-аларма,централно заключване,някой прекъснат и оголен кабел във вратите(виж маншоните към тях)...има доста версии,свалят се предпазители за локализиране на верига..и т.н.
Някои "емпирични" стойности:пробил "реле-регулатор на генератора"-консумация около 4ампера
Пробив на изправителен диод в алтернатора-теоретически "пълно късо",но практически е ограничео от кабел и остатъчно съпротивление на прецакания диод,при откачане на дебелия кабел към генератора-"късото" спира.
Но,първо установяваш:вериги "преди контакт" или "вериги след контакт"!!...и пишеш какво си постигнал,това с чегъртането на кабелите е добре,но го остави за после!
А,гледай да е възможно във всеки един момент да можеш бързо да откачиш акумулатора...ай да не казвам защо,па и едно пожарогасителче да се намира тъдява,мокро парцалче да има наоколо!!!!
Един акумулатор в изправност,на клемите да има 12,3-12,5 волта,като му закачиш една лампа за фар-да падне най-много с 0.1-0.2 волта.Колкото и да е "късо" съединението-все за едно палене ще има мощност!Ако все пак е "много късо"(обяснявам лаишки)-то някъде ще запуши!!!
Ако стартирането е успешно,мериш пак на клемите на акумулатора-там да са 13.2-14,2 волта.Последните замерки биха показали изправно "зареждане".
Ако теста излезе успешен,тогава следва проверка за утечки при загасено състояние,връзваш мултимера на обхват поне 10Ампера,ако има 20-по-добре.Свързваш го последователно на една от клемите(демек токът да премине от клемата ,през уреда и да влезе в откачения кабел...да но уред да си пипал...).Следва отчет на показанието,не бива да превишава 0.02 ампера при затворени врати,изключен контакт....
Вероятни "кръвопийци"-аларма,централно заключване,някой прекъснат и оголен кабел във вратите(виж маншоните към тях)...има доста версии,свалят се предпазители за локализиране на верига..и т.н.
Някои "емпирични" стойности:пробил "реле-регулатор на генератора"-консумация около 4ампера
Пробив на изправителен диод в алтернатора-теоретически "пълно късо",но практически е ограничео от кабел и остатъчно съпротивление на прецакания диод,при откачане на дебелия кабел към генератора-"късото" спира.
Но,първо установяваш:вериги "преди контакт" или "вериги след контакт"!!...и пишеш какво си постигнал,това с чегъртането на кабелите е добре,но го остави за после!
А,гледай да е възможно във всеки един момент да можеш бързо да откачиш акумулатора...ай да не казвам защо,па и едно пожарогасителче да се намира тъдява,мокро парцалче да има наоколо!!!!
- kapakacherenmat
- Мнения: 373
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Никой не тиказа да провереш минуса на двигателя.........
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Някой може ли да ми намери схема на таблото с бушоните и подробното им описание,защото аз намирам някакви,но не съм сигурен дали са точно тези дето ми трябват. Добър съм с Английският,за това не се безпокойте,ако не са преведени. Ще ви бъда много благодарен,ако ми помогнете с някаква снимка или линк към диаграмата.
- kapakacherenmat
- Мнения: 373
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Не ми върши работа в момента,като отворя линка картинката е много малка и нищо не разбирам какво пише,ако може друг линк към по-голяма снимка ?
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта