Здравейте,
Вчера сутринта, когато запалих Голфчето, директно изгасна. Така няколко пъти.
Реших да задържа натиснат педала за газта, не гасне, но в момента в който отпусна газта, гасне.
Дотътрих се до майстора, закачихме я за ВАГ диагностика и изплю грешка с код 00519 (нещо свързано с MAP sensor и G71).
Майсторът демонтира стъпковото моторче, изчисти го, сложи го обратно, няма промяна - колата беше загряла и не гаснеше, но оборотите играеха доста. Падаха до толкова, че почти гаснеше (примигваше лампичката за акумулатора), после се форсираше и така.
Майсторът свали стъпковото моторче, на негово място запуши с пръст. Оборотите се нормализираха.
Според него проблемът е в това моторче, но не може да каже със сигурност. Каза, че може да е и от потенциометъра който е на дросела.
Изнамери друго старо стъпково моторче, което уж трябвало да е здраво, с него проблема е същия.
Това ме накара вече да не съм сигурен дали проблема е във въпросното моторче.
Замери ключето, което е зад дросела, каза че няма проблем и че то работи.
Интересно беше, че като си тръгнах от майстора, колата на свободен ход поддържаше около 2000 оборота.
Какви може да са другите причини за проблема?
Благодаря предварително!
П.С.: Понеже намерих различния мнения във форума, искам да попитам следното: Когато вкарваш въздух през единия вход на стъпковото моторче, нормално е този въздух да излиза през другия вход или трябва да е затворен ?
Golf MK3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Голф 3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
Здрасти колега, започни първо с преглед на всички вакуми и после виж и температурния датчик(отстрани с бяла букса с 2 кабела) щом като загрее не гасне според мен може и от него да идват част от проблемите
Re: Голф 3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
Здравей,
майсторът предположи, че може и този темп. датчик да се бъзика със стъпоковото моторче.
Махнахме го, колата не можеше да запали без него.
Как мога да разбера дали работи този датчик?
А кои са тези вакуми?
майсторът предположи, че може и този темп. датчик да се бъзика със стъпоковото моторче.
Махнахме го, колата не можеше да запали без него.
Как мога да разбера дали работи този датчик?
А кои са тези вакуми?
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Голф 3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
слагах един abf и си мисля че има вакум на компа -точно това е показала диагностиката
Re: Голф 3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
Колега, май си прав.
Отворих капачето, под което се намира компа и видях едно маркуче, което влизаше в компа и беше направо скъсано на две.
Снадих го с тръбичка и проблема като че ли изчезна. Тия дни ще сменя маркучето направо. Дано с това всичко да приключи.
Ако не пиша допълнително, значи проблема е решен.
Благодаря за помощта!
Отворих капачето, под което се намира компа и видях едно маркуче, което влизаше в компа и беше направо скъсано на две.
Снадих го с тръбичка и проблема като че ли изчезна. Тия дни ще сменя маркучето направо. Дано с това всичко да приключи.
Ако не пиша допълнително, значи проблема е решен.
Благодаря за помощта!
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF 97 год. проблем при свободен ход
За кво въобще ги четете тия коли с ВагКом? Прочитате грешка с MAP-а и майстора ти сваля стъпковото моторче!? После се бракува температурния датчик... и така и никой не решава да провери маркуча към мапа в ECU-то? Така всеки може да ремонтира коли. Сваля стъпковия мотор, бракува темп. датчик и като не се оправи.. дай да питаме нЕкой.
Евала на твоят "майстор", продължавай да ходиш при него..
Евала на твоят "майстор", продължавай да ходиш при него..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта