Просто хората не могат да преглътнат очеизвадните факти,които авторът споделя.
В очите на сектантите веднага е заклеймен като лъжец и измамник,но истината боли ..особенно от първа ръка
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2149
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Всичко Убу де, ама 0-100 за 11 секунди... и сигурно още 30 до 150 Дет се казва - танто за кукуригу
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Vidol Nikolov написа:Просто хората не могат да преглътнат очеизвадните факти,които авторът споделя.
В очите на сектантите веднага е заклеймен като лъжец и измамник,но истината боли ..особенно от първа ръка
Еле па за някой хора са като от вица - чичо ми стринката, и съседа й - го видели веднъж...тоя Б7. Мисля да не спорите с човека за глупости. Намесвам се щото го прочетох някаде- 150 на VW не са като 150 на Форд.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Кой ти говори за Б7? Говоря за Опела. И да - там инфото е от ВТОРА ръка.
Този път се състои в първата част от 60-70 км магистрала и доста прав път между Дупница и Благоевград. СЛЕД това идват завоите и бавен участък единствено в Кресненско дефиле. Каква е тая скорост 100-110?
pavel_andreev написа:"4.4 по този път било абсурд ...". По този път моя предишен Б6 даде 5.1 (отиване и връщане общо). Този път е един от най-икономичните, защото здравия разум не позволява да се кара бързо.
Този път се състои в първата част от 60-70 км магистрала и доста прав път между Дупница и Благоевград. СЛЕД това идват завоите и бавен участък единствено в Кресненско дефиле. Каква е тая скорост 100-110?
Последна промяна от Pagemakerboy на Вто 16 сеп 2014 22:49, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
засега доколкото ми е известно дизел на vw държи рекорда за най-много изминати километри с един резервоар (най-нисък разход на гориво)вярно американски е,ама е pssat http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/16525-semeistvo-izmina-nad-2-600-km-s-edin-rezervoar/ досега е оспорен само от един форд но той е 1.6 tdci и според мен трябва де е по-икономичен http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/16607-norvejci-postaviha-evropeiski-rekord-po-ikonomichno-shofirane/
ако търсим икономия най-важното е двигателя да е с ръчни скорости автомата може да прави всичко друго но определено не икономисва гориво
ако търсим икономия най-важното е двигателя да е с ръчни скорости автомата може да прави всичко друго но определено не икономисва гориво
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Инсигния с 19-ки по пътя Гоце Делчев - София много трудно може да даде такъв разход. Да не говорим, че не са записани всички данни, които са от значение за пробега като: средна скорост, колко натоварен е автомобилът, работи или не климатик, размер на гумите и т.н.
Сравнения за разхода приемам само при управление в един и същи стил (от един и същи човек), еднакво натоварен автомобил, по един и същи маршрут, с една и съща средна скорост. Всичко друго са съчинения. И аз съм правил на моя Голф 170 к.с. DSG 4.7/100, но това не означава нищо, нито могат да е правят абсолютни изводи от това.
Сравнения за разхода приемам само при управление в един и същи стил (от един и същи човек), еднакво натоварен автомобил, по един и същи маршрут, с една и съща средна скорост. Всичко друго са съчинения. И аз съм правил на моя Голф 170 к.с. DSG 4.7/100, но това не означава нищо, нито могат да е правят абсолютни изводи от това.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Тая Инсигния в мойте ръце и по-малко ще изгори.
На това трасе бензиновия ми пасат даде 5.1/100 с 3 човека.
На това трасе бензиновия ми пасат даде 5.1/100 с 3 човека.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Виждам, че много трудно се възприема истината ... Аз я повтарям, за да няма други измамени - айде да го кажем по-меко подведени. Просто от VW посочват минималният разход на гориво, който може да бъде постигнат с този автомобил. Това разбира се е в грубо нарушение на директивите на ЕС за измерване и посочване на разход които са 99/100/ЕС, която е базирана на 80/1268/ЕИО, коят пък препраща към 70/220/EEC. Самите директиви са трудно намираеми за обикновени хора и силно увъртяни. Както написах преди известно време, на местата на които има държава извън ЕС различни органи са стъпили на шията на лъжливите производители и ако видите разходите на вашия автомобил в САЩ, Австралия, Китай и др. места ще разберете, че той е съвсем различен. Евробюрократите се тресат от скандали на подобна тематика и въпреки, че ЕС е клуб на световните корпорации под натиска на гражданите си и под натиска на хиляди заведени дела изглежда ще въведат някакв ред. Дори в БГ медии има публикации на тази тема: http://fakti.bg/technozone/110577-es-zadaljava-razhodat-na-gorivo-da-se-meri-v-realni-uslovia
Не виждам защо, във форум за потребители на автомобили на даден производител трябва да поддържаме очевидни лъжи. Това не е полезно и за самият производител и ни поставя в ролята на глупаците правещи се, че не виждат голотата на цяря.
По отношение на Опела. Малко по-горе някой се е изхвърлил, че ускорява от 0 до 100 за 11 сек. Не колега, това не е вярно. Като всички автомобили с тегло около 1500 кг и дизел 140 к.с. този автомобил ускорява от 0-100 за 9.8 сек. Разликата между реалният разход и показанията на компютъра е около 0.3л/100 км. Що се отнася до пътя София-Гоце Делчев - минава се през Банско, а по новата магистралата се кара все едно не е магистрала с 90 км./ч. По отношение условия за които е постигнат разхода от 4.4 л./100 км. - безмислено е да го увъртаме - аз карам с Пасата пред или зад Опела, със същата скорост (при това сам в автомбола!) и резултатите за разхода на гориво на Пасата са смачкващо по-лоши! Иситната е, че при шофиране в "умерен", но все пак "не-стерилен" стил Пасата изминава с почти един резервоар 1000км, докато този Опел - 1300 км.
В същност за мен големият проблем е защо WV продължават да се придържат към тайната договорка от преди 15 г., според която на "баровците" каращи с над 100км/ч. трябва изкуствено да им завишим разхода (от там по-големи, ама много по-големи печалби за петролните компании и акциз (над 100%) и ДДС (17-25%) за държавата). Точно тази договорка се пропуква при eco-flex-а на Опел, както и при много модели на БМВ, Мерцедес, Лексус, Инфинити. Това става чрез друга скоростна кутия вижте тук - http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/volkswagen-readying-new-10-speed-dsg-automatic-transmission и тук http://www.gizmag.com/volkswagen-10-speed-gearbox/32144/, но VW значително закъснява и не знам дали клиентите на компанията ще чакат толкова време ? Аз лично не се каня да купувам повече VW или Audi със сегашните скоростни кутии (разработени през 2002 г.)
Не виждам защо, във форум за потребители на автомобили на даден производител трябва да поддържаме очевидни лъжи. Това не е полезно и за самият производител и ни поставя в ролята на глупаците правещи се, че не виждат голотата на цяря.
По отношение на Опела. Малко по-горе някой се е изхвърлил, че ускорява от 0 до 100 за 11 сек. Не колега, това не е вярно. Като всички автомобили с тегло около 1500 кг и дизел 140 к.с. този автомобил ускорява от 0-100 за 9.8 сек. Разликата между реалният разход и показанията на компютъра е около 0.3л/100 км. Що се отнася до пътя София-Гоце Делчев - минава се през Банско, а по новата магистралата се кара все едно не е магистрала с 90 км./ч. По отношение условия за които е постигнат разхода от 4.4 л./100 км. - безмислено е да го увъртаме - аз карам с Пасата пред или зад Опела, със същата скорост (при това сам в автомбола!) и резултатите за разхода на гориво на Пасата са смачкващо по-лоши! Иситната е, че при шофиране в "умерен", но все пак "не-стерилен" стил Пасата изминава с почти един резервоар 1000км, докато този Опел - 1300 км.
В същност за мен големият проблем е защо WV продължават да се придържат към тайната договорка от преди 15 г., според която на "баровците" каращи с над 100км/ч. трябва изкуствено да им завишим разхода (от там по-големи, ама много по-големи печалби за петролните компании и акциз (над 100%) и ДДС (17-25%) за държавата). Точно тази договорка се пропуква при eco-flex-а на Опел, както и при много модели на БМВ, Мерцедес, Лексус, Инфинити. Това става чрез друга скоростна кутия вижте тук - http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/volkswagen-readying-new-10-speed-dsg-automatic-transmission и тук http://www.gizmag.com/volkswagen-10-speed-gearbox/32144/, но VW значително закъснява и не знам дали клиентите на компанията ще чакат толкова време ? Аз лично не се каня да купувам повече VW или Audi със сегашните скоростни кутии (разработени през 2002 г.)
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
и аз съм съгласен че производителите лъжат за разхода конкуренцията е голяма и от там това надлъгване кой е произвел "най-икономичната кола" ако разходът е най-важен при избора на кола е хубаво да се съберат максимално много сведения от потребители примерно в https://www.spritmonitor.de/en/ може да се направи по-дълъг тест драйв както и да изискаме документ от заводското тестване на колата който удостоверява разхода
http://fakti.bg/avto/81223-dokoga-shte-ni-lajat-s-razhoda-na-gorivo
http://caralyze.bg/articles/zashto-se-razminava-zaiavenia-ot-proizvoditelite-razhod-na-gorivo-ot-realnia
http://fakti.bg/avto/81223-dokoga-shte-ni-lajat-s-razhoda-na-gorivo
http://caralyze.bg/articles/zashto-se-razminava-zaiavenia-ot-proizvoditelite-razhod-na-gorivo-ot-realnia
- Кайзен
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
В добавка към написаното по-горе от pavel_andreev:
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavel_andreev написа: Малко по-горе някой се е изхвърлил, че ускорява от 0 до 100 за 11 сек. Не колега, това не е вярно. Като всички автомобили с тегло около 1500 кг и дизел 140 к.с. този автомобил ускорява от 0-100 за 9.8 сек. Разликата между реалният разход и показанията на компютъра е около 0.3л/100 км.
Преди да коментираш кой се изхвърля, вземи прочети какво ускорение дава производителят: http://www.opel.bg/content/dam/Opel/Europe/bulgaria/nscwebsite/bg/13_Tools/01_Pricelists/BG_Insignia.pdf За 10.1 ускорява 163 коньовата версия, но там разходът вече е много различен.
0.3/100 при какъв разход? Ако си мислиш, че компа лъже еднакво, независимо от разхода, значи не мислиш правилно - грешката е в %, т.е. ако при 5/100 по комп действителният разход е 5.3/100, то грешката е 6%.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
инсигния 140 кс я дават учудващо икономична извънградско 3.3 л/100км пък тя харчи 4.4л/100км което е с поне литър или над 30% отгоре трябва ли собственикът и да се чувства излъган ? идентичен автомобил според статията тойота най-малко изопачават истината avensis 2.0 d4d 124 кс дават извънградско 3.9 л/100 км
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
pavel_andreev написа:Що се отнася до пътя София-Гоце Делчев - минава се през Банско, а по новата магистралата се кара все едно не е магистрала с 90 км./ч. По отношение условия за които е постигнат разхода от 4.4 л./100 км. - безмислено е да го увъртаме - аз карам с Пасата пред или зад Опела, със същата скорост (при това сам в автомбола!) и резултатите за разхода на гориво на Пасата са смачкващо по-лоши! Иситната е, че при шофиране в "умерен", но все пак "не-стерилен" стил Пасата изминава с почти един резервоар 1000км, докато този Опел - 1300 км.
Ама купи си Опела, де, айде :)
А що се отнася до пътя София - Гоце Делчев.....за Банско ОК, от там се минава, но защо не ти е вярна другата информация за магистралата?
В старият участък, който само приличаше на магистрала, преди повече от година БЕШЕ 90км/ч ограничението, сега отдааавна вече е 120 км/ч и го водят скоростен път. Новият участък, който откриха през м.г. и така и не довършиха другарите, си е със знаци за магистрала и ограничение 140 км/ч. Какви 90 км/ч?
Затова ти казвам, че не са верни сметките и няма никога да ти повярвам, че са карали с 90-100 по магистралата. Или може би и при 140 този ВЕЛИК Опел харчи 4/100...
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Човек като си купи нов автомобил с разход от 5/ 100 и разкара предния с разход от 7/ 100, последното нещо което трябва да очаква, е да забогатее. Настройте си екраните да показват например моментната скорост или температурата на двигателното масло, или пък кое парче свири в момента ... Карайте си автомобилите с удоволствие и не се вторачвайте в пустия му разход
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Виждам, че трудно се понася неприятна фактология. Нямам нито време нито желание да споря с фанатични привърженици на марката. Не съм привърженик на американският начин на живот, но съм забелязъл, че там населението не "робува" на марки, особено що се отнася до автомобилите. Всеки японски или корейски автомобил или каквато и да е техника, която покаже по-добри параметри от друга веднага получава "уважение" от потребителите и "пазарят". Независимо, че предишният модел може да е бил страхотен. И друга особеност забелязвам в България (главно при мъжете). Когато свикнем с някакъв автомобил години на ред считаме, че всеки друг е по-лош, често отказвайки да възприемаме това което улавят сетивата ни и логически подксказва акъла ни (и околните).
Изключително поучителни са графиките на колегата chef_ss. Оказва се, че повечето немски производители ЛЪЖАТ с рахода на гориво с около 30% (за концерна VW точната цифра е 28%). Това става с подкрепата на немската държава, което е обяснимо - VW и BMW са напрактика държавни корпорации (по-точно общински).
Към много активният колега Pagemakerboy. Да не реагираме първосигнало, като някой "радикални" читатели от близкото минало - "... купи си тогава Опела ...". Аз съм си купил това което съм решил вече - обяснявал съм го по-рано няма да се връщам. Ще припомня само, че това за което ме атакуваха радикално и яростно като недостатъци по Б6 и Б7 преди 12-18 месеца, точно това промениха по новия Б8. Що се отнася до магистралата на юг (А6), да това е магистрала, няколко пъти са ме возили със служебен автомобил със скорост 150-190 км/ч (дори с опел Астра!), но в случая ние карахме със скорост под 100 км,/ч. Няма какво да вярваме - АЗ КАРАМ ЗАЕДНО С ОПЕЛА.
Голямото предимство на Опела, е че тези 4-5.5л/100 харчи при скорост 120-130 км/ч, докато VW прави това при скорост 80-100км/ч.! И това се дължи на промененото предавателно отношение за 6-тата скорост при двата ecoflex модела.
Към ssssl. Благодарение на вас, видях, че българския General Motors (в същност Опел е повече американски отколкото немски) е посочил различни технически данни за моделите на Опел от повечето аналогични такива в чужбина. Има разлика дори с печатната документацията, с която идва автомобила - там за този модел пише, че ускорява от 0 - 100 за 10.5 сек. Честно казано при шофиране не усещам особена разлика в мощност и ускорение дори в сравнение с моите 170 к.с.
Към cekal - с усмивка и удоволствие прочетох вашият коментар - от него се долавя ведро настроене, за разлика от някой други. Две думи (в същност изречения ). Като сменя автомобила с разход от 7/100 с такъв от 5/100 не очаквам да забогатея, а очаквам да не обеднея ... Сещам се, че моят първи автомобил в живота, купен през 1995 г и произведен през 1986 г. на 13-та си години гореше толкова колкото пишеше в книжката (5.1/100км извънградско и 8.6 градско - Опел кадет бензин 1.3i). Следващото ми Пежо 405 гореше 7.5/100 при скорост от 140 км/ч, точно колкото високотехнологичния VW модел 15 г. след Пежото и осеян със супер иновации и свръх-икономичен и свръх екологичен блу-мошън двигател (при това дизел), който според VW трябва да харчи 3 пъти по-малко от това Пежо - пък той харчи колкото него при 140км/ч ?!
Не се безпокойте не се чуствам нещастен. Тези неща ги пиша заради вас, ползватели и почитателите на VW и на автомобилите и на техниката въобще. От време на време трябва да стъпваме на земята и да се обръщаме и да по-поглеждаме "назад" - дали не сме на същото място ?!.
Изключително поучителни са графиките на колегата chef_ss. Оказва се, че повечето немски производители ЛЪЖАТ с рахода на гориво с около 30% (за концерна VW точната цифра е 28%). Това става с подкрепата на немската държава, което е обяснимо - VW и BMW са напрактика държавни корпорации (по-точно общински).
Към много активният колега Pagemakerboy. Да не реагираме първосигнало, като някой "радикални" читатели от близкото минало - "... купи си тогава Опела ...". Аз съм си купил това което съм решил вече - обяснявал съм го по-рано няма да се връщам. Ще припомня само, че това за което ме атакуваха радикално и яростно като недостатъци по Б6 и Б7 преди 12-18 месеца, точно това промениха по новия Б8. Що се отнася до магистралата на юг (А6), да това е магистрала, няколко пъти са ме возили със служебен автомобил със скорост 150-190 км/ч (дори с опел Астра!), но в случая ние карахме със скорост под 100 км,/ч. Няма какво да вярваме - АЗ КАРАМ ЗАЕДНО С ОПЕЛА.
... Или може би и при 140 този ВЕЛИК Опел харчи 4/100...
Голямото предимство на Опела, е че тези 4-5.5л/100 харчи при скорост 120-130 км/ч, докато VW прави това при скорост 80-100км/ч.! И това се дължи на промененото предавателно отношение за 6-тата скорост при двата ecoflex модела.
Към ssssl. Благодарение на вас, видях, че българския General Motors (в същност Опел е повече американски отколкото немски) е посочил различни технически данни за моделите на Опел от повечето аналогични такива в чужбина. Има разлика дори с печатната документацията, с която идва автомобила - там за този модел пише, че ускорява от 0 - 100 за 10.5 сек. Честно казано при шофиране не усещам особена разлика в мощност и ускорение дори в сравнение с моите 170 к.с.
Към cekal - с усмивка и удоволствие прочетох вашият коментар - от него се долавя ведро настроене, за разлика от някой други. Две думи (в същност изречения ). Като сменя автомобила с разход от 7/100 с такъв от 5/100 не очаквам да забогатея, а очаквам да не обеднея ... Сещам се, че моят първи автомобил в живота, купен през 1995 г и произведен през 1986 г. на 13-та си години гореше толкова колкото пишеше в книжката (5.1/100км извънградско и 8.6 градско - Опел кадет бензин 1.3i). Следващото ми Пежо 405 гореше 7.5/100 при скорост от 140 км/ч, точно колкото високотехнологичния VW модел 15 г. след Пежото и осеян със супер иновации и свръх-икономичен и свръх екологичен блу-мошън двигател (при това дизел), който според VW трябва да харчи 3 пъти по-малко от това Пежо - пък той харчи колкото него при 140км/ч ?!
Не се безпокойте не се чуствам нещастен. Тези неща ги пиша заради вас, ползватели и почитателите на VW и на автомобилите и на техниката въобще. От време на време трябва да стъпваме на земята и да се обръщаме и да по-поглеждаме "назад" - дали не сме на същото място ?!.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта