по важност ще оправя нещата защото няма кеш...та смятам този датчик да го сменя задължително по скоро но това ми оправя оборотите и нищо друго...и поне ще карам по спокойно че ще си следя температурата.
проблема с паленето ще си остане...така и не решихме проблема защо пали така трудно.Ще ви помоля да се насочим натам датчика вече ми е ясно всичко около него как се сменя и тн.
третото нещо и най маловажно е звука от стартера не ми е проблем кат се преебе си го смена целия стартер не ми пречи тва да ми е проблема ще кара много или малко аз си поемам риска карал съм с такъв стартер година и половина на друг автомобил нямаше ядове палеше чатмак от раз винаги дори с този звук абсолютно същия.
Та да се спрем на най важното как да почне да пали това палене не само ще довърши много по бързо и без това не отличния стартер ще унищожи новия ми акумулатор зима идва това е основния проблем паленето та свещите са триполюсни на 10000км някъде ми каза предишния собственик champion мисля.Чудя се дали не е горивен филтър интересно но никой не спомена за него ... дали неможе да се е замърсил доста и затова да запалва толкова трудно но пък после щеше ли да върви толкова нормално и второто палене да е ок?
Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Колегата aleksandurg е казал, почваш да проверяваш и изключваш. ... :)
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Здравейте пичове днес имах време да тествам как се справя колата с изкарам термо датчик.
Отидох изкарах го датчика от куплунга и врътнах на контакт изчаках няколко секунди и врътнах запали от раз оборотите си заковаха на 1100(когато датчика е сложен не пали от раз и оборотите никога не отиват на 1100 а по скоро 800-900 на студено и на топла 900) хубаво помислих че явно е за смяна щото вероятно ще седят простоянно така оборотите на 1100 и като загрее ще дави и тн а няма да паднат на 900....ДА АМА НЕ...колата като загря оборотите си паднаха на 900 :D вървеше си отлично палеше си отлично няма проблем се едно има работещ датчик А ТОЙ е откачен....ето и най новия клип да се убедите и причина за размисли и страсти :) вие сте.Утре ще пробвам пак да видя ще запали ли така от първия път на студен двигател да не е било случайност но определено датчика не влияе изобщо в случая което е странно какво казва на компа на колата че е загряла да намали оборотите на 900 незнам :) като датчика беше изключен.Ето видеото http://vbox7.com/play:cfd71219da
1 въпрос това ли е датчика който казва на компа да мени оборотите на загряла и студена кола да няма объркване?Това да не е датчика за таблото и затва да няма никакъв ефект като го махна :D и си карам?Ако не къде се намира датчика който показва на таблото температурата ако може снимка че той определено е за смяна не отчита.
А като пала на газ стрелката на оборотомера що пада за малко незнам.Ако някой каже защо е така това...заснел съм го накрая.
Отидох изкарах го датчика от куплунга и врътнах на контакт изчаках няколко секунди и врътнах запали от раз оборотите си заковаха на 1100(когато датчика е сложен не пали от раз и оборотите никога не отиват на 1100 а по скоро 800-900 на студено и на топла 900) хубаво помислих че явно е за смяна щото вероятно ще седят простоянно така оборотите на 1100 и като загрее ще дави и тн а няма да паднат на 900....ДА АМА НЕ...колата като загря оборотите си паднаха на 900 :D вървеше си отлично палеше си отлично няма проблем се едно има работещ датчик А ТОЙ е откачен....ето и най новия клип да се убедите и причина за размисли и страсти :) вие сте.Утре ще пробвам пак да видя ще запали ли така от първия път на студен двигател да не е било случайност но определено датчика не влияе изобщо в случая което е странно какво казва на компа на колата че е загряла да намали оборотите на 900 незнам :) като датчика беше изключен.Ето видеото http://vbox7.com/play:cfd71219da
1 въпрос това ли е датчика който казва на компа да мени оборотите на загряла и студена кола да няма объркване?Това да не е датчика за таблото и затва да няма никакъв ефект като го махна :D и си карам?Ако не къде се намира датчика който показва на таблото температурата ако може снимка че той определено е за смяна не отчита.
А като пала на газ стрелката на оборотомера що пада за малко незнам.Ако някой каже защо е така това...заснел съм го накрая.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
А възможно ли пък да е така че като е с откачен винаги да седи на 900 обаче пък да не знае кога трябва да седи на 1100 примерно?!
Баси тая крива нива...
Егати феномена тая твойта кола не зачита датчици Земи изскуби половината инсталация ;д То остава и компа да и свалиш, и тая кола просто вече няма какво да и се строши. ;д
Баси тая крива нива...
Егати феномена тая твойта кола не зачита датчици Земи изскуби половината инсталация ;д То остава и компа да и свалиш, и тая кола просто вече няма какво да и се строши. ;д
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Това е датчика.Както виждаш е с 4 кабела.2 са за компютъра и 2 за стрелката на таблото,демек е два датчика комбинирани в едно тяло
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Купувай си един хубав датчик, слагай го, тествай пак ако работи както искаш забравяй за размислите и страстите . А това дето се чудиш за какво е, ти е датчика на Хол и делкото.
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Благодаря за инфото че датчика е 2 в 1 :) това ще е важно да го кажа като реша да зимам нов но и повече пари ще да е.
Golfan значи като е откачен колата си работи нормално а не само на 900 постоянно което ще рече:
когато е студена работи на 1100 когато загрее падат на 900 - това с ОТКАЧЕН датчик :) смятай то май без компютъризации най добре както казват по старите хора ама не ми се кара лада...че датчика е заминал заминал даже и двата в него с него не пали като хората е държи постоянно 800-900 оборота загряла или незагряла а пък другата му част и тя е чаминала не отчита нищо на таблото до тук добре - ама как колата работи нормално като го откача вече незнам...то май без него ще се кара.Закакво да давам 50+ лева даже и отгоре със сигурност щом е двоен ако искам хубав като може и без него пък и не е сигурно какво ще почне да прави като бодна нов :D някви нови аномалии предвиждам.
На това как работи нормално без датчика нямам обяснение и засега никой от вас също :)
Да попитам този датчик не пуска перката нали за да си карам спокойно без него.
Golfan значи като е откачен колата си работи нормално а не само на 900 постоянно което ще рече:
когато е студена работи на 1100 когато загрее падат на 900 - това с ОТКАЧЕН датчик :) смятай то май без компютъризации най добре както казват по старите хора ама не ми се кара лада...че датчика е заминал заминал даже и двата в него с него не пали като хората е държи постоянно 800-900 оборота загряла или незагряла а пък другата му част и тя е чаминала не отчита нищо на таблото до тук добре - ама как колата работи нормално като го откача вече незнам...то май без него ще се кара.Закакво да давам 50+ лева даже и отгоре със сигурност щом е двоен ако искам хубав като може и без него пък и не е сигурно какво ще почне да прави като бодна нов :D някви нови аномалии предвиждам.
На това как работи нормално без датчика нямам обяснение и засега никой от вас също :)
Да попитам този датчик не пуска перката нали за да си карам спокойно без него.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Хората не са ги сложили тези датчици по колата ей така, всеки си има роля. Аз не бих карал без него, но ти си знаеш.
Поздрави и успех!
ЕДИТ:
Вероятно в този авариен режим, в който влиза колата когато е с изключен датчик хората са го измислили, така че компа да подава сигнал на стъпковото моторче ( което регулира оборотите) да държи 1100 оборота а след някакъв интервал или събитие да ги нормализира на 900, като по този начин симулира нормалната работа на мотора с работещ датчик. То няма смисъл от този "авариен режим" ако не работи така, нали затова е авариен. Може и да има и друго нещо, което и аз и ти не знаем, но хората са го измислили и то командва оборотите с изваден датчик.
Поздрави и успех!
ЕДИТ:
когато е студена работи на 1100 когато загрее падат на 900 - това с ОТКАЧЕН датчик
Вероятно в този авариен режим, в който влиза колата когато е с изключен датчик хората са го измислили, така че компа да подава сигнал на стъпковото моторче ( което регулира оборотите) да държи 1100 оборота а след някакъв интервал или събитие да ги нормализира на 900, като по този начин симулира нормалната работа на мотора с работещ датчик. То няма смисъл от този "авариен режим" ако не работи така, нали затова е авариен. Може и да има и друго нещо, което и аз и ти не знаем, но хората са го измислили и то командва оборотите с изваден датчик.
Последна промяна от aleksandurg на Пет 26 сеп 2014 13:16, променено общо 3 пъти.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Колега, ние ти казахме ти си реши, като издухаш гарнитурата, другия път ше купиш един датчик за 20 лв :)
Аз не бих карал колата си ако не знам каква температура подържа и дали се охлажда правилно. Ти реши!
Поздрави!
Аз не бих карал колата си ако не знам каква температура подържа и дали се охлажда правилно. Ти реши!
Поздрави!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
И да допълня- перката се включва от датчик, който се намира на водния радиатор.Има два контакта за включване на първа и втора степен на перката.
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Здравейте , колеги ! Колата ми е Голф 3 , 1.4 АБД , 60 коня . Отначало температурата по табло падна на 60 гр лятно време.Зимата около Нова година почна да пали на 14-15тия път. Следващото палене-може след минута ,може и след 10 часа време- пали от четвърт .Смених датчика с БЕРУ 47-8 левчета. Започна да пали ат раз , но вдигна температурата на 100-110 гр.Цяло лято карах с очи в таблото и принудително пуснат вентилатор на радиатора-няма градско , няма селско - над 100гр.А водата не кипи ??!! После от Евро 7(не е реклама ) си купих някакъв датчик за 17-18 лева и всичко е ОК .Пали като нова ,поддържа 87-8 градуса , при бавно каране в града вдига 95 и другия датчик(този дето е забучен в радиатора )включва перката. Извънградско около 80 гр.Вече около две години станаха. Та искам да кажа , че цената няма значение-важно е датчика да е РАБОТЕЩ .
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Късметлия си, колега ! За АБУ-то мотора знам, че имаше два вида датчици и като се вземе неправилния и само проблеми. Нито показва реалната температура, нито работи като хората. Единия бил зелен, другия черен. За АБД-то незнам. Там също би могло да се окаже, че са два вида датчици.
Специално аз си взех датчик на Herth Bus и съм много доволен. За мене това е най-доброто съотношение цена качество. Оригинален беше 45 лв, а Herth Bus-а беше 24 лв. Имаше и на Hella за 42 лева. Това мога да кажа. Ако някой иска да му кажа откъде си го купих да драсне едно лично ! :)
Имах опел кадет 1.4 моноинжекция (C14NZ). На газ с откачен датчик или с друго съпротивление на мястото му палеше без никакви грижи. Той на газ променя аванса. Не мога да си спомня какво ставаше с оборотите, обаче както спомена колегата по-горе, но си палеше от раз на газ. На бензин едвам запали и на студен мотор пукаше и пушеше.
Специално аз си взех датчик на Herth Bus и съм много доволен. За мене това е най-доброто съотношение цена качество. Оригинален беше 45 лв, а Herth Bus-а беше 24 лв. Имаше и на Hella за 42 лева. Това мога да кажа. Ако някой иска да му кажа откъде си го купих да драсне едно лично ! :)
Имах опел кадет 1.4 моноинжекция (C14NZ). На газ с откачен датчик или с друго съпротивление на мястото му палеше без никакви грижи. Той на газ променя аванса. Не мога да си спомня какво ставаше с оборотите, обаче както спомена колегата по-горе, но си палеше от раз на газ. На бензин едвам запали и на студен мотор пукаше и пушеше.
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване
Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 263 госта