Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и щото не ми казахте за огледалата... утре ми идват сини асферични с подгряване.Ще пиша като ги сложа.Оригиналните са шапка пари, затова взех някакви автърмаркети.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Заради това ще прасна жълт ксенон и това е. Вече бели или сини светлини няма да сложа.
4300К е правилното. Предполагам съм от малкото дето е карал и на 3500К :) . 3500К са добри за халогенте, ама за основни не са най-добрият вариант.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При изправни фарове и 35 вата да добре. Пък ако ще и 100 вата да сложиш в мъгла и на мокро пак няма да виждаш!
За мен най-добрия вариант е както си го бях направил на Толедото, а именно 4300К на късите, нормални (с нажежаема жичка) на дългите (Philips Blue Vision, че поне малко да белеят) и 3000К на фаровете за мъгла. Баш жълти са си ама в мъгла нямат равни!!!
За мен най-добрия вариант е както си го бях направил на Толедото, а именно 4300К на късите, нормални (с нажежаема жичка) на дългите (Philips Blue Vision, че поне малко да белеят) и 3000К на фаровете за мъгла. Баш жълти са си ама в мъгла нямат равни!!!
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм с 55W ксенон на 4300K, и мога да кажа че фаровете са перфектни, нямам никакви забележки. Само трябва да са ти добре регулирани фаровете и да не са ти потъмнели лупите.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Е сега съм с 4300 и пак си белеят. 3500 какъв цвят вадят? Явно трябва да си поиграя и с ватовете, а не само с цвета. Някой има ли наблюдения от 55вата ксенон на б5.5? Някакви ядове?
Цвета е като на нормална халогенна крушка. 55 вата вече е много. Виждаш по-добре, ама не е добре за тези срещу теб. Трябва да мислиш и за отсрещният. Иначе всички ще минат на 55W и ще почнат да се заглеждат за 75W и 100W баласти.
За 55W като цяло има информация в нета, че живота на ксеноновата крушка се скъсява няколко пъти. Или става горе-долу като на халогенната. И времето за което имаш повече светлина е много кратко и после светлината е една идея над 35W версията. Проблема произлиза от кофти баласти (AC баластите до някъде поне решават проблема) и кофти крушки (с тънки електроди дето бързо заминават).
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като си с лупи и добре регулирани фарове не мисля че пречиш на тези отсреща. Относно живота на крушката, вече 1.5 години не са изгорели, а нямам дневни светлини, ползвам ксеноните. Пък и да изгори крушката е по-евтина от хубава халогенна крушка - 18 лева (ксеноновата крушка). Баластите са ми АС.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не става дума да изгорят, а че намаля силата на светлинният поток. И пада колкото при 35W. С AC баласт нещата май са по-добре, за DC пишеха, че след 200-300 часа светлината става колкото (че и по-малко) на 35W ксенон система.
А за лупите и заслепяването - системата работи така - имаш линия под която имаш Х светлина и над която имаш У светлина. Х светлината колкото е повече - толкова е по-добре. ЗА У светлината нещата са така сметнати, че да имаш определена светлина горе при монтирана правилна крушка. Идеята е, че тия неща са съобразени с някакви норми - хем да не заслепяваш тоя дето кара срещу теб, хем да виждаш достатъчно.
Но като сложиш крушка която свети два пъти повече и У светлината става два пъти повече. И съответно почваш да заслепяваш. Рефлекторните фарове точно за това не стават за ксенонова крушка - щото са сметнати за нещо дето свети със 1200-1400 лумена и като ръгнат една 3000+ лумена крушка почват да заслепяват...
А за лупите и заслепяването - системата работи така - имаш линия под която имаш Х светлина и над която имаш У светлина. Х светлината колкото е повече - толкова е по-добре. ЗА У светлината нещата са така сметнати, че да имаш определена светлина горе при монтирана правилна крушка. Идеята е, че тия неща са съобразени с някакви норми - хем да не заслепяваш тоя дето кара срещу теб, хем да виждаш достатъчно.
Но като сложиш крушка която свети два пъти повече и У светлината става два пъти повече. И съответно почваш да заслепяваш. Рефлекторните фарове точно за това не стават за ксенонова крушка - щото са сметнати за нещо дето свети със 1200-1400 лумена и като ръгнат една 3000+ лумена крушка почват да заслепяват...
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тъкмо щях да питам за разликата АС и ДС баласти.
И лампите обозначени ли са за съответния вид баласти или са взаимозаменяеми?
С ксенон съм от 5г -Н7,5000к,35вт,слим баласти-доволен съм!Но напоследък ми се струва,че светлината не е както преди...Ама май не ми се струва
Та мисля да взема нов комплект-пак Н7,35вт. слим баласти ,но 4300к.
Какви ще препоръчате - АС или ДС и откъде?
Гледах -4300к са по-рядко предлагани,имаше в продавалника за 30лв, има и по-скъпи,ама не винаги в БГ цената е качество...
И лампите обозначени ли са за съответния вид баласти или са взаимозаменяеми?
С ксенон съм от 5г -Н7,5000к,35вт,слим баласти-доволен съм!Но напоследък ми се струва,че светлината не е както преди...Ама май не ми се струва
Та мисля да взема нов комплект-пак Н7,35вт. слим баласти ,но 4300к.
Какви ще препоръчате - АС или ДС и откъде?
Гледах -4300к са по-рядко предлагани,имаше в продавалника за 30лв, има и по-скъпи,ама не винаги в БГ цената е качество...
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз ги взех от xenon.bg и както написах по-горе вече година и половина нищо не горяло. Моите са 55в слим АС баласти, 4300к - 105 лева.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2011 16:52
- Автомобил: passat b5.5 4 motion
- Двигател: amx 2001
- Местоположение: Ямбол
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колеги как мога да направя така, че фаровете за мъгла да не гаснат при пущане на дълги?
Вадиш реле 381,изкривяваш долния контакт навън да не контактува с основата и го даваш на маса.Аз съм така от 2 години,но пък рядко ги ползвам.Взето от http://passat-b5.ru/showthread.php?t=174144
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
[quote="gancho"] [/quote
Лампите сменял ли си скоро?
Аз моите лампи ги сменях всяка година~35 000км изминавах на година,с постоянно включени светлини,преди да сложа DRL-a.
На ксеноновата лампа и дават живот около 3500 часа.
Много пъти ми правило впечатление на коли със заводски ксенон как едва свети,явно собственика на поръчковия баварец не знае,че тия ламБи се сменят.
Лампите сменял ли си скоро?
Аз моите лампи ги сменях всяка година~35 000км изминавах на година,с постоянно включени светлини,преди да сложа DRL-a.
На ксеноновата лампа и дават живот около 3500 часа.
Много пъти ми правило впечатление на коли със заводски ксенон как едва свети,явно собственика на поръчковия баварец не знае,че тия ламБи се сменят.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз т'ва от кога го разправям, ама никой не слуша :) . Даже след 2-3 месеца употреба на крушка (халогенна) като я смени има забележителна разлика. Особенно за тия по-лачените, като Осрам НайтБрейкър-а. За ксенона схемата е същата, ама по-бавно старее.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сложих тази вечер огледалата .Перфектно пасване, за около 10 секунди вече греят подобаващо.Много доволен, цена за дете 45.90 с безплатна доставка.
- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой слагал ли си е защитно фолио на фаровете и ако да- каква марка ? Омръзна ми всяка година да се матират а до колкото чух, при поставяне на качествено фолио фара се съхранява доста по-дълго !
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги като сменях маслото установих, че когато колата няма масло таблото не ми сигнализира по никакъв начин. Как да си реша проблема,датчик ли има нещо, или ?