На голф 3 отчита точно, ако всичко му е изправно, защото на повечето 3-ки таблата лъжат заради годините вече. Проблема с показанието на по-новите е само в случай, че не отвори термостата, защото ако той си отвори, ама перките не тръгнат, прегряването е плавно т.е. бавно се повишава температурата и това се вижда на уреда достатъчно от рано. Ако обаче термостата не отвори, прегряването е много по-бързо, защото количеството течност, която циркулира през системата, е значитело по-малко. В този случай при Б5 става по-бавно, от колкото при Голф 4, защото Б5 е с виско-перка, която се върти от двигателя и тя постоянно вкарва студен въздух отвън в моторния кош и малко или много охлажда двигателя, заради което той прегрява по-бавно дори със затворен термостат, достатъчно бавно, за да се види на уреда. При Голф 4 перките са електрически и при движение с ниска скорост или работа на място, нищо не обдухва двигателя от никъде, за да може да си заври на спокойствие .
Общо взето моята практика с моите си коли е да им сменям термостата, без да чакам да му проима нещо. Като я купя - нов оем термостат, като минат 4 години, отново нов оем термостат. Ама здрав ли е, не ме интересува, защото днес е здрав, утре не е. От оригиналните досега не съм попадал на менте и съм сигурен, че поне 4 години изкарват, за повече не съм пробвал, за да не бъда неприятно изненадан. Друга вжна подробност е, че ако термостата веднъж се прегрее на около и над 110 градуса, повече от него термостат не става и е силно препоръчително да се подмени с нов.
П.п. колегата установи ли откъде му изчезва маслото?
Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Като ми загрея колата ми светна и лампата за водата че няма и изчаках да охлади на 90 и отворих казанчето да му долея антифриз.Излезна малко течност нормално е все пак водата кипи.Пипнах и маркуча и го беше надул малко но след 3 мин омекна и затова сам сигурен че сам я прегреял.С този проблем на колата сам изминал около 70 км някаде нямах избор трябваше да се прибера все пак и не сам я оставял стрелката да мине 110 градуса , и без вода надявам се да не сам я прецакал много.Искам да попитам вазмощно ли е защото сам сипал този концентрар и като каза колега тои кипи при по ниска температура дали от това ми е надолу леко маркуча или няма шанс да е от това .За относно масло дето ми изби още нищо незнам трябва да я погледне маистор а сега точно по краи празници трудно се намира някои да работи ще ви напиша колеги веднага щом разбера , ако има и др с моя проблем да го разреши и тои. А колеги сетиж се нешто като почна да ми загрева ми казаха 4е е вазможмо да имам ваздушен джоб и да я обезвъздуша оставих я да работи 10 мин без капачката на антифриза и аз я обезвъздуших но градусите си бяха 90.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Ами системата нормално работи под налягане около 1 атмосфера и маркуча е леко твърд и при нормална работа. В твоя случай верото + газообразния изкипял спирт, образуват допълнително налягане в системата, а и са газове, заради което и циркулацията на антифриза спира да е както трябва. Дано да нямаш сериозни поражения, макар че тези 70км ако са били на над 100 градуса, 99% е покривила главата. Голф 2 1.8 моно за 10км на 110 градуса, беше изкривил главата с 0.45мм (това е адски много).
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Попринцип температурата на водата ми беше 90 градуса през целото време 2 3 минаваше 90 градуса но веднага пусках парното на макс и охлаждаше веднага.Ако сам изкривил главата може ли да се оправи и ако може колко ще ми струва сичко това.И дали ще е само главата , и сегменти и гарнитура.
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Колега ако сам я прегреял и сам искривил главата то не трябвали веднага да избие маслото или трябва да истине колата ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Колега ти по-неграмотно можеш ли да пишеш?
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Колега да ти еба путката маичина това достатъчно грамотно ли съм го написал . Боли ме главата от тая кола и целта ми е да ми помогне некои с опита си , а не съм ви писал да ме оценяваш по български език.Винаги сам писал само на латиница и сега като пиша на български може да права грешки тапак си ти голем не ми пиши повече.
Последна промяна от Vlad777 на Нед 04 яну 2015 15:13, променено общо 1 път.
Причина: Отново е неграмотно, но за обиди получаваш модул 1 месец
Причина: Отново е неграмотно, но за обиди получаваш модул 1 месец
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
колега спокойно,може да не си прегрял колата,налей антифриз обезвъздуши я добре покарай малко и ще си проличи,това с маслото няма връзка,сега покрай тези студове масово замръзваха тия картерни вентилаций и е едно хфърляне на масло та мани мани,споко.....може да е много шум за нищо,преди 7 години си карам спокойно в един проливен дъжд и гледам(съвсем случайно-от тогава винаги) стрелката на температурата 105 градуса ,о ужас веднага спирам и гледам в казанчето няма антифриз ,веднага отворих и почнах да наливам минерална вода(моята за пиене) и побра 1 литър, перката охлади до работна температура и с още вода и доливане се прибрах,поради дъжда не можах веднага да открия теча и не карах колата 2 дни(а ми трябваше много-мъка),оказа се спукан преден радиатор точно на предишно лепене,веднага сложих нов и от тогава никакви ядове,това не е прегряване......много познати са ми казвали за високи температури и доливане на течност и каране така и никой не е прегрял
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19662
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 SR 99г. Прегрях колата и изби маслото.
Заминавай да пишеш тогава в някой латински форум, дано там те приемат по-добре. Поради обиди и нарушаване н правилата получаваш 1 месец ограничение за писане във форума. Залягай над букварите през това време, дано се научиш да пишеш и на български - редно е, щом живееш в България.acmilan7 написа:Винаги сам писал само на латиница и сега като пиша на български може да права грешки
Това са правилата - прочети ги - ако не можеш на български - ползвай Google Translate да ти ги преведе на някакъв език, който повече разбираш ако изобщо има език, на който можеш да четеш и пишеш грамотно: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=185202
7. Спазвайте приличен тон, мисля че тук сме се събрали интелигентни хора. Обидни, нецензурни думи, расистки коментари, всякакви квалификации, иронични забележки или агресивно поведение към потребителите от форума няма да се толерират.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта