Здравейте колеги , нов съм във форума и това е първата ми тема , так че ако имам някакви пропуски , моля да ме извините !
Имам 2 проблема с моят скромен Golf MK3 , 1.6 , 75hp, Код на дригателя АЕЕ , ето ги и проблемите !
1.Колата прекъсва , независимо на студен или топъл мотор , но като че ли на студен е по добре , ходих на диагностика и тя показа грешка в инжектора на 1ви цилиндър , сменихме го с такъв втора ръка (няма пари за нов ,който е 190 лв на Magneti Marelli)и грешката изчезана , но прекъсането си остана , след това сменихме Делкотото (пак 2ра ръка) + нови капачка и палец и свещи който майстора сложи каза ,че били ползвани ,но по- добри от нашите (което за мен е е без никаква полза)и един кабел пак от него (ползван) и колата заработи нормално , дърпаше си доста добре , но проблема се появи пак след 3 дни !Очевидното в момента е, че тряба да сменя свещите с нови и ако пак не се оправи да сменя и кабелите . Предложете и други идеи ,от какво може да е ?
2.Уреда , който показва температурата на водата , ми показа 90 градуса като загрее , което е Ок , но се променя В Движение и пада на 65-70 после пак се вдига и така играе нагоре надолу , което мисля че изобщо не е нормално (Парното работи нормално )!
ПП. Майстора също каза че стъпкови мотор,който е в Дросела е заминал ,трябва да се смени цялата клапа и дава грешка , но държи 900 оборота като позагрее, този проблем е от отдавна и колата преди не прекъсваше , което ме навежда на мисълта ,че не играе роля , но все пак да ви кажа .
Ами това е , помагайте с каквото можете , ще ви бъда много благодарен !
Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
- PeterDinchev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 фев 2015 15:29
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пазарджик
- PeterDinchev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 фев 2015 15:29
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
Прав си колега , но нещата който смених си бяха износени , ще сменя свещите та да видим .
- YordanGergov
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEE
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
За температурата - и мият беше по същият начин. Карах го 2 години като падаше до към 70 градуса при хладно време на дълък път. Смених термостат и от тогава друга работа. Няма значение от външната температура и как карам. Вдига 90 по стрелката и не мърда.
За дроселовата клапа - нещо е праврно по нея. Нормалните обороти за Аее са около 650. Но щом е в лошо състояние сигурно принудително е направена да държи 900, за да не гасне(пуска се + на някой си пин да лъже, че има консуматор и да вдигне обороти). Ако се сменя дросела. Според мен е добре да се върне в оригиналения вариянт. Аз за сега минавам тънко само с чистене на грешка чат пат.
За прекъсването ми интетесно какво точно прави, че май имам подобен пеоблем.
За дроселовата клапа - нещо е праврно по нея. Нормалните обороти за Аее са около 650. Но щом е в лошо състояние сигурно принудително е направена да държи 900, за да не гасне(пуска се + на някой си пин да лъже, че има консуматор и да вдигне обороти). Ако се сменя дросела. Според мен е добре да се върне в оригиналения вариянт. Аз за сега минавам тънко само с чистене на грешка чат пат.
За прекъсването ми интетесно какво точно прави, че май имам подобен пеоблем.
- PeterDinchev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 фев 2015 15:29
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
Колега YordanGergov , и аз си мислех за термостата - ще го сменя !
Относно дросела - един майстор който преди ми правеше диагностика нещо отваря дросела отзад има едно 4ерно капаче и мисля че закрепи моторчето някак си за да дърйи обороти .
Относно прекъсването - много е странно като я запаля 1-2 минути си работи и си дърпа супер и след малко почка да тресе мотора и пърка от ауспуха , личи си че оборотите са неравни , при плавно подаване на газ го няма прекъсването ама трявба да е мноооого плавно , при рязко набира като трактор .
Относно дросела - един майстор който преди ми правеше диагностика нещо отваря дросела отзад има едно 4ерно капаче и мисля че закрепи моторчето някак си за да дърйи обороти .
Относно прекъсването - много е странно като я запаля 1-2 минути си работи и си дърпа супер и след малко почка да тресе мотора и пърка от ауспуха , личи си че оборотите са неравни , при плавно подаване на газ го няма прекъсването ама трявба да е мноооого плавно , при рязко набира като трактор .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
има ли климатик ? АЕЕ без климат държи 650 об/ мин. На 33 и 35 пин на компа се пуска +12В да лъже ,че има вклчен климатик.
Проблемите на дроселовата клапа са : клатене на обороти аха да изгасне и вдигане до 1100/12оо и пак аха да изгасне. Или държи високи обороти.
Махни тенджерата /кутията на в. ф-р/ и почисти дроселовата клапа със спрей за кларбуратори и парцал. Натисни лоста за да се отвори клапата и почисти надолу под клапата. От мизерии прави проблеми с калртене на обороти. Ако са износени потенциометрите / пистите им / решението е с 2 та плюса на компа за закърпване на положението.
И я си смени бобината за проба с нкояй със здрава. т ЕГН се напуква пластмасата, влиза влага и започва да прекъсва.. Не купувай нова китайка, че карат по 1-2 месецаи изведнъж пукват.
Проблемите на дроселовата клапа са : клатене на обороти аха да изгасне и вдигане до 1100/12оо и пак аха да изгасне. Или държи високи обороти.
Махни тенджерата /кутията на в. ф-р/ и почисти дроселовата клапа със спрей за кларбуратори и парцал. Натисни лоста за да се отвори клапата и почисти надолу под клапата. От мизерии прави проблеми с калртене на обороти. Ако са износени потенциометрите / пистите им / решението е с 2 та плюса на компа за закърпване на положението.
И я си смени бобината за проба с нкояй със здрава. т ЕГН се напуква пластмасата, влиза влага и започва да прекъсва.. Не купувай нова китайка, че карат по 1-2 месецаи изведнъж пукват.
- PeterDinchev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 фев 2015 15:29
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
kris11 Колега колата иа климатик , но комресора е изолиран защото му стуржеше ролката , сменик я но не съм го закачал , защото трябва и да се зарежа а може и нещо да му има та ще излезе златен и така остана .
Интересното при дросела е ,че като е студена - гасне , като поработи 5 минути , примерно като чакам на светофар не гасне ,оборотите се менят от 850-1000.
Дросела е чист като сълза , понеже го чистя всеки месец , на диагностиката показва грешка , която неможе да се изчисти , мисля да следя в Megaparts ако изпадне някоя да я взема и да се направи само дна адаптация и колкото изкара , защото просто няма смисъл да дам 400лв за нова Bosch при положение ,че колата струва около 1200лв.
Относно бобината - сменяна е преди 2 години и е Beru не ми се вярва да е от нея, но за всеки случай ще проверя !
А , колеги и друго нещо, мерихме комресията на двигателя и е отчайваща а именно
1ви цилиндър - 10 бара
2ри цилиндър - 9 бара
3ти цилиндър - 9 бара
4ти цилиндър - 8 бара
Очевидно двигателя е износен (доста го тормозя), но колата преди 2 месца си вървеше нормално , мисля че няма връзка м/у комресията и прекъсването , нито има син дим нито черен , пали лесно , но все пак да го спомена .
Интересното при дросела е ,че като е студена - гасне , като поработи 5 минути , примерно като чакам на светофар не гасне ,оборотите се менят от 850-1000.
Дросела е чист като сълза , понеже го чистя всеки месец , на диагностиката показва грешка , която неможе да се изчисти , мисля да следя в Megaparts ако изпадне някоя да я взема и да се направи само дна адаптация и колкото изкара , защото просто няма смисъл да дам 400лв за нова Bosch при положение ,че колата струва около 1200лв.
Относно бобината - сменяна е преди 2 години и е Beru не ми се вярва да е от нея, но за всеки случай ще проверя !
А , колеги и друго нещо, мерихме комресията на двигателя и е отчайваща а именно
1ви цилиндър - 10 бара
2ри цилиндър - 9 бара
3ти цилиндър - 9 бара
4ти цилиндър - 8 бара
Очевидно двигателя е износен (доста го тормозя), но колата преди 2 месца си вървеше нормално , мисля че няма връзка м/у комресията и прекъсването , нито има син дим нито черен , пали лесно , но все пак да го спомена .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
явно заради климата си с високи обороти. 4 ти цилиндър не е наред.Може да работи на 3 цилиндъра и при вдигане на обороти да се включва 4 ти
Адаптация на дросел и комп Марели мисиня невъзможна 5.
не се харесват- пробвал съм и Вагкома и с Адиа - не вдява. Бобината, че е сменяна не означава нищо . пак може да е тя.
Когато купуваш бобина гледай да е с дебела алуминиева основа / радиатор/. Има с тънка около 3,5мм има и с 6 мм. От немско ми донесоха 1- 2 ра младост / 3 та възраст - дърт Телефункен с дебела основа 8-9 мм .Осезаемо тежи повече от днешните и е по-масивна. Държа я за резервна.
Адаптация на дросел и комп Марели мисиня невъзможна 5.
не се харесват- пробвал съм и Вагкома и с Адиа - не вдява. Бобината, че е сменяна не означава нищо . пак може да е тя.
Когато купуваш бобина гледай да е с дебела алуминиева основа / радиатор/. Има с тънка около 3,5мм има и с 6 мм. От немско ми донесоха 1- 2 ра младост / 3 та възраст - дърт Телефункен с дебела основа 8-9 мм .Осезаемо тежи повече от днешните и е по-масивна. Държа я за резервна.
- PeterDinchev
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 05 фев 2015 15:29
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
Тя че работи на 3 цилиндъра е ясно , но според мен е нещо от тоците , утре ще сменян свещите с нови NGK ако не се оправи - кабели та да видим утре като ги сменя ще пиша за резултата !
- vw38670
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 28 ное 2013 14:50
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: гр.Варна
Re: Golf MK3 1996г. AEE - Прекъсване и още нещо
колега имам същия кенеф,и имах същия проблем,само че аз нямам клима..проблема при мен беше когато завали дъждец ,разни по големи локви и започват да играят оборотите,случвало се е 1 път да угасне и да не моа да запаля около 40 мин,смених ламбда сонда/проблема се оправи до някъде /като загрее до 90 градуса,угасвам даже и на скорост ,форсирам..тя си гасне..чакам да изстине 5-6градуса и пали без проблем/смених бобина-нямаше разлика,кабели и свещи не съм пипал,смених палец и дистр.капачка и се оправи..нарочно газих в най големите локви ...проблема изчезна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта