zfa159 написа:
Обяснено по отличен начин!
zfa159 написа:
Zdravko Zankov написа:zfa159 написа:
Обяснено по отличен начин!
lz2aii написа:А сегментите защо и те не могат да уплътнят? Говориш за просвет от 1 мм. Нещо има там, което не е както трябва. Буталата хубаво, ама сегментите .
Barboukov написа:След фини замервания и прецизен оглед се оказа, че цилиндрите горе и долу е точно на ремонтен размер 2 (81.51мм), а в работната площ на буталата са износени с 0.4. Личи си надиране и леко потъмняване, което говори за прегряване на блока.
zfa159 написа:Сегменти си сложи Geotze - по-готини са от Kolbenschmidt (заводските) за този двигател в момента.
zfa159 написа:Завдоските сегменти Kolbenschmidt от няколко определени години, имат голям проблем и съкратен живот. Причината за това е, че сплавта нещо им куца и средно след 150-200 000км пробег, започва огромен разход на масло и като свалиш сегмента, той се гъне като тел и въобще не е закален. Kolbenschmidt около 2000 година, се слагат заводски и на D4D двигателите на Тойота и там проблема лъсва още в гаранция, заради което гаранционно сменят сегменетите именно с Goetze и решават проблема. Следващия D4D излиза директно с Goetze и нямат такъв проблем дори след 300-400 000км пробег.
Предивд, че в БГ се продават яко залежали части, не е добра идея сегментите за този мотор да са KS,понеже не е ясно от коя партида са.
По-кратко не мога да се обоснова :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта