Национален VAG Събор Калояново 2015
06 и 07 Юни 2015 г., писта "Дракон", Калояново
Привет на всички! За втори път ще се проведе НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР Калояново, на който всички собственици на автомобили от VAG групата могат да дават газ на пистата и да се забавляват! Форматът и програмата на провеждане от събора, които са ви познати от 2014 г. се запазват. Подготвили сме и някои допълнителни изненади
Програмата ще бъде допълвана, възможни са и промени.
Отново се набляга на дисциплини, които са интересни не само за участващите, но и за зрителите, т.е. ще се провеждат пред очите на публиката.
Локация на Писта Дракон: http://goo.gl/maps/kxadj
Цената на билета ще е 5 лева на човек за ден. Деца до 14 години ще бъдат допускани безплатно!
В огражденията на пистата ще бъдат допускани само автомобили от VAG групата! Автомобили, които не са от VAG групата ще могат да се паркират извън огрдата на пистата.
Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! (1-2 лв)
Ще бъде изграден палатков лагер, като къмпингуващите заплащат задължително билет и за двата дни, освен ако пристигнат след края на съботния ден. На пистата има тоалетни и бани. Обособена е къмпинг зона, оборудвана с ел. табла и захранване с вода.
В събота вечерта ще има и специално парти с DJ .
За промени и допълнителна информация следете тази тема.
Страницата на събитието във Facebook:
Допълнителна информация относно дисциплините, класовете и как да участвате има в следващите мнения!
НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калояново
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Какво трябва да знаят участниците:
Всички желаещи да се включат в дисциплините, които се провеждат на пистата, трябва да попълнят декларация, да се запишат на място и да получат състезателни номера, които да залепят на автомобила си. Да си носят документ за самоличност!
Декларация можете да свалите от тук
Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! (1-2 лв)
За дисциплините Технична писта, ДРАГ, Каране на писта се изисква преминаването на технически преглед. Технически преглед се извършва на пистата в събота 08:30-11:30 и 13:00-14:00 и неделя 11:00-13:00 ч.
На техническия преглед се проверява съответствието с изискванията за съответния клас. За повече информация виж информацията за класовете по-долу.
За дисциплината Майсторско управление не се изисква преминаването на технически преглед, но е необходима подписана декларация и състезателни номера.
Други изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително!
Използването на колан е задължително!
Представянето на лична карта е задължително!
Представянето на валидно свидетелство за управление на МПС е задължително!
Да не е употребил алкохол и други упойващи вещества!
Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо извън пистата или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно!
Всички желаещи да се включат в дисциплините, които се провеждат на пистата, трябва да попълнят декларация, да се запишат на място и да получат състезателни номера, които да залепят на автомобила си. Да си носят документ за самоличност!
Декларация можете да свалите от тук
Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! (1-2 лв)
За дисциплините Технична писта, ДРАГ, Каране на писта се изисква преминаването на технически преглед. Технически преглед се извършва на пистата в събота 08:30-11:30 и 13:00-14:00 и неделя 11:00-13:00 ч.
На техническия преглед се проверява съответствието с изискванията за съответния клас. За повече информация виж информацията за класовете по-долу.
За дисциплината Майсторско управление не се изисква преминаването на технически преглед, но е необходима подписана декларация и състезателни номера.
Други изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително!
Използването на колан е задължително!
Представянето на лична карта е задължително!
Представянето на валидно свидетелство за управление на МПС е задължително!
Да не е употребил алкохол и други упойващи вещества!
Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо извън пистата или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Класовете на пистата:
Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.
Един и същ участник може да участва само в 1 клас.
Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2, D3 MAX
БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с променена горивна система с азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D2
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек без модификации по двигателя (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили над 2.1 TDI до 2.9 TDI без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D3 МАКС
Дизелови автомобили 3.0 TDI и по-големи, както и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2, D1 и D2:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.
Един и същ участник може да участва само в 1 клас.
Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2, D3 MAX
БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с променена горивна система с азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D2
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек без модификации по двигателя (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили над 2.1 TDI до 2.9 TDI без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D3 МАКС
Дизелови автомобили 3.0 TDI и по-големи, както и автомобили с доработки
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2, D1 и D2:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
ДИСЦИПЛИНИТЕ НА ПИСТАТА:
: МАЙСТОРСКО УПРАВЛЕНИЕ
Състезание за време. Мощността на автомобила не е от значение. Няма класове (всички автомобили са в един клас). Печели прецизността при преминаване по трясето. Майсторското управление на автомобила включва:
1. осморка между 2 конуса
2. слалом
3. паркиране в гараж напред
4. паркиране в гараж назад
5. слалом
6. осморка
7. стоп на точно определено място (стоп линията трябва да е между предната и задната гума на автомобила
Кога се провежда:
Събота 9:00-10:00
Неделя 9:00-10:00
Записване и участие:
На място. Попълва се декларация (линк за сваляне). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Видео:
: МАЙСТОРСКО УПРАВЛЕНИЕ
Състезание за време. Мощността на автомобила не е от значение. Няма класове (всички автомобили са в един клас). Печели прецизността при преминаване по трясето. Майсторското управление на автомобила включва:
1. осморка между 2 конуса
2. слалом
3. паркиране в гараж напред
4. паркиране в гараж назад
5. слалом
6. осморка
7. стоп на точно определено място (стоп линията трябва да е между предната и задната гума на автомобила
Кога се провежда:
Събота 9:00-10:00
Неделя 9:00-10:00
Записване и участие:
На място. Попълва се декларация (линк за сваляне). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Видео:
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
ДИСЦИПЛИНИТЕ НА ПИСТАТА:
: СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА
Състезание за време - две обиколки по съкратен маршрут от пистата с допълнителни шикани. Дължина на една обиколка около 500 м. Средна скорост около 50 км/ч. Печели прецизността при преминаване по трасето.
Автомобилите се разделят в 2 групи:
Група 1 - автомобили от клас B1, B2, D1, D2
Група 2 - автомобили от клас B3 MAX и D3 MAX
Приблизителна схема на трасето и шиканите:
Кога се провежда:
Събота 10:15-11:45
Неделя 10:15-11:45
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда от 08:30 ч. до 10:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация - виж класовете на пистата по-горе.
: СЪСТЕЗАНИЕ НА ТЕХНИЧНА ПИСТА
Състезание за време - две обиколки по съкратен маршрут от пистата с допълнителни шикани. Дължина на една обиколка около 500 м. Средна скорост около 50 км/ч. Печели прецизността при преминаване по трасето.
Автомобилите се разделят в 2 групи:
Група 1 - автомобили от клас B1, B2, D1, D2
Група 2 - автомобили от клас B3 MAX и D3 MAX
Приблизителна схема на трасето и шиканите:
Кога се провежда:
Събота 10:15-11:45
Неделя 10:15-11:45
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда от 08:30 ч. до 10:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация - виж класовете на пистата по-горе.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
ДИСЦИПЛИНИТЕ НА ПИСТАТА:
: СВОБОДНО КАРАНЕ НА ПИСТА
Свободното каране ще протече в рамките на първия ден от събора. Шестте автомобила, дали най-добри времена ще участват на финалите през втория ден. Автомобилите се движат по пистата, разпределени по класове. Всяка серия от обиколки трае около 10 мин, като една серия се състои от максимум 6 автомобила. Времето за обиколка започва да тече при преминаване на автомобила на старт/финала на пистата и се отичита със специална измерваща техника.
Кога се провежда:
Събота 14:30-18:00 (Техн. преглед 08:15-11:30 ч. и 13:00-14:00 ч. )
Неделя 13:10-13:30 - само финалистите с най-добри времена от събота застават на стартова решетка и се състезават за първото място. (От съображения за сигурност, стартовата решетка може да бъде заменена от сесия свободно каране за време, по реценка на организатора)
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда на пистата в събота от 08:30-11:30 ч. и от 13:00-14:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация виж описанието за класовете на пистата.
: СВОБОДНО КАРАНЕ НА ПИСТА
Свободното каране ще протече в рамките на първия ден от събора. Шестте автомобила, дали най-добри времена ще участват на финалите през втория ден. Автомобилите се движат по пистата, разпределени по класове. Всяка серия от обиколки трае около 10 мин, като една серия се състои от максимум 6 автомобила. Времето за обиколка започва да тече при преминаване на автомобила на старт/финала на пистата и се отичита със специална измерваща техника.
Кога се провежда:
Събота 14:30-18:00 (Техн. преглед 08:15-11:30 ч. и 13:00-14:00 ч. )
Неделя 13:10-13:30 - само финалистите с най-добри времена от събота застават на стартова решетка и се състезават за първото място. (От съображения за сигурност, стартовата решетка може да бъде заменена от сесия свободно каране за време, по реценка на организатора)
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда на пистата в събота от 08:30-11:30 ч. и от 13:00-14:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация виж описанието за класовете на пистата.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калояново
ДИСЦИПЛИНИТЕ НА ПИСТАТА:
: ДРАГ
Драг на 400 м. Стартира се по двойки, като автомобилите стартират по класове. Ще бъде осигурено времеизмерване.
Всеки автомобил ще има право на до 4 старта за деня. Желаещите да правят допълнителни стартове ще трябва да изчакат всички останали участници и в случай, че остане време, ще могат да правят и допълнителни стартове.
Кога се провежда:
Събота 12:15-14:15 (Техн. преглед 08:30 - 11:30 ч. )
Неделя 13:30-15:30 (Техн. преглед 08:30 - 10:00 ч. и 12:00-13:00 ч.)
Най-бързите 4 автомобила от свободните стартове участват на финал с директни елиминации в неделя от 15:30 ч.
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда на пистата в събота от 08:15 - 11:30 ч. и от 12:00 - 13:00 ч., както и в неделя 08:30 - 10:00 ч. и 11:30-13:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация - виж класовете на пистата по-горе.
: ДРАГ
Драг на 400 м. Стартира се по двойки, като автомобилите стартират по класове. Ще бъде осигурено времеизмерване.
Всеки автомобил ще има право на до 4 старта за деня. Желаещите да правят допълнителни стартове ще трябва да изчакат всички останали участници и в случай, че остане време, ще могат да правят и допълнителни стартове.
Кога се провежда:
Събота 12:15-14:15 (Техн. преглед 08:30 - 11:30 ч. )
Неделя 13:30-15:30 (Техн. преглед 08:30 - 10:00 ч. и 12:00-13:00 ч.)
Най-бързите 4 автомобила от свободните стартове участват на финал с директни елиминации в неделя от 15:30 ч.
Записване:
На място. При записване се попълва декларация (свали от тук). При записване за участие всеки участник получава комплект състезателни номера.
Как се участва:
След преминаване на технически преглед, който се провежда на пистата в събота от 08:15 - 11:30 ч. и от 12:00 - 13:00 ч., както и в неделя 08:30 - 10:00 ч. и 11:30-13:00 ч. Следи се дали е закрепен акумулатора, дали е изолирана плюсвата клема. Да няма свободно движещи се предмети в купето. За повече информация - виж класовете на пистата по-горе.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Който има желание да си свали стикер за събитието и да си го разпечата и залепи, може да вземе този файл, който е с високо качество (19 MB):
http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2015/Kaloyanovo-2015.tif
http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2015/Kaloyanovo-2015.tif
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Информация за Кар Аудио SPL надпреварата в неделя:
Категориите са две:
1. Клас до 12" за всички автомобили с монтиран басов говорител не по-голям от 12" / 30см/ диаметър или два броя по 10" / 25см/
2. Клас 15" + за всички автомобили с инсталирани един брой 15" или повече басови говорители.
Оценка на инсталация няма да има, победителите ще бъдат автомобилите с най-висок резултат.
Измерването ще се осъществи по следния начин:
- Микрофонът се поставя на предното стъкло срещу пасажерската седалка.
- Всяка кола ще има на разположение една минута след стартиране на уреда.
- Песента ще бъде по избор на състезателя.
- Няма да има ограничение за отворени или затворени врати, по преценка на състезателя.
Категориите са две:
1. Клас до 12" за всички автомобили с монтиран басов говорител не по-голям от 12" / 30см/ диаметър или два броя по 10" / 25см/
2. Клас 15" + за всички автомобили с инсталирани един брой 15" или повече басови говорители.
Оценка на инсталация няма да има, победителите ще бъдат автомобилите с най-висок резултат.
Измерването ще се осъществи по следния начин:
- Микрофонът се поставя на предното стъкло срещу пасажерската седалка.
- Всяка кола ще има на разположение една минута след стартиране на уреда.
- Песента ще бъде по избор на състезателя.
- Няма да има ограничение за отворени или затворени врати, по преценка на състезателя.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Резултатите от първата дисциплина за събота:
Майсторско управление:
Номер Време Наказателни секунди
777 56:08 + 5
12 1:07
23 1:01:09
15 57:70
24 56:01
Майсторско управление:
Номер Време Наказателни секунди
777 56:08 + 5
12 1:07
23 1:01:09
15 57:70
24 56:01
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
ТЕХНИЧНА ПИСТА - 06 Юни 2015
Номер на стартиране Състезателен номер Време Време с нак. точки
1 030 1.19.30
2 088 1.05.50
3 032 1.16.10
4 028 1.16.10
5 012 1.10.90
6 015 1.12.30
7 034 1.18.10 +5 1.23.10
8 016 1.11.90
9 021 1.09.30
10 061 1.22.90
11 020 1.10.40
12 101 1.11.00 +10 1.21.0
13 002 1.26.20
14 039 1.12.30
15 006 1.11.40
16 029 1.14.80 +5 1.19.80
17 050 1.08.50
18 066 1.15.80
19 062 1.21.90
20 022 1.10.30
21 046 1.12.50
22 008 1.05.70
23 058 1.11.40
24 200 1.13.10
25 001 1.02.30
26 044 1.05.30
27 063 1.13.80
28 037 1.18.00
29 029 1.25.60 +5 1.30.60
30 057 1.13.30
31 019 1.24.50
32 013 1.11.90
33 024 1.13.20
34 777 1.10.10
35 043 1.13.90
36 083 1.12.40
37 047 1.17.00
Номер на стартиране Състезателен номер Време Време с нак. точки
1 030 1.19.30
2 088 1.05.50
3 032 1.16.10
4 028 1.16.10
5 012 1.10.90
6 015 1.12.30
7 034 1.18.10 +5 1.23.10
8 016 1.11.90
9 021 1.09.30
10 061 1.22.90
11 020 1.10.40
12 101 1.11.00 +10 1.21.0
13 002 1.26.20
14 039 1.12.30
15 006 1.11.40
16 029 1.14.80 +5 1.19.80
17 050 1.08.50
18 066 1.15.80
19 062 1.21.90
20 022 1.10.30
21 046 1.12.50
22 008 1.05.70
23 058 1.11.40
24 200 1.13.10
25 001 1.02.30
26 044 1.05.30
27 063 1.13.80
28 037 1.18.00
29 029 1.25.60 +5 1.30.60
30 057 1.13.30
31 019 1.24.50
32 013 1.11.90
33 024 1.13.20
34 777 1.10.10
35 043 1.13.90
36 083 1.12.40
37 047 1.17.00
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Тренировки Събота 06.06.2015 г. - ДРАГ 400м
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
1 045 12.63 +
2 020 n/a
3 056 13.90 +
4 089 15.52
5 092 16.38
6 048 16.08 +
7 200 16.33 +
8 016 16.80 +
9 006 17.14 +
10 010 16.22
11 071 16.58 +
12 080 14.74 +
13 064 16.60 +
14 032 18.37 +
15 021 17.92
16 055 16.13 +
063 16.31
077 14.36 +
079 16.29
088 15.14 +
059 16.26 +
031 18.86
194 18.58
037 20.34
003 18.63
046 14.80 +
058 17.05
057 15.42
065 18.10
034 18.56
052 16.65 +
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
17 081 15.93 +
18 040 16.32 +
19 035 16.40 +
20 068 15.67
21 045 13.31 +
22 106 14.08 +
23 029 16.42 +
24 072 15.74 +
25 077 14.61 +
26 079 16.61
27 059 15.01
28 089 15.87 +
29 092 15.73
30 048 15.83 +
31 016 16.67 +
082 16.28
083 17.48
042 16.81
036 17.92
074 15.26 +
105 14.14
051 14.99
060 18.90
063 16.43
076 16.02
020 13.93 +
056 13.82 +
008 16.15
095 14.42 +
194 18.60
003 18.62
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
32 006 19.17 +
33 071 16.55
34 080 15.63 +
35 200 16.34
36 057 15.28 +
37 064 16.57 +
38 034 18.25
39 021 18.52
40 082 16.53
41 083 17.04 +
42 055 15.71 +
43 035 16.61 +
44 040 16.17 +
45 051 14.53
46 029 15.03 +
47 076 16.11 +
037 20.82
046 15.48 +
058 17.60
031 16.13 +
097 19.72
065 17.42
035 18.23 +
088 14.78 +
052 16.25 +
019 17.51
081 18.64
036 17.18
042 16.62
075 13.87 +
074 15.31
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
48 072 15.44
49 079 16.77
50 056 13.99 +
51 046 13.78 +
52 006 17.80
53 048 15.79
54 003 18.83
55 071 16.65
56 057 15.30 +
57 034 18.33
58 082 16.36 +
59 055 15.46
60 052 15.86 +
61 083 17.29
62 042 16.74 +
068 16.22
073 14.22 +
063 16.76 +
020 14.37
095 14.61
016 16.93 +
089 15.65 +
058 17.46 +
088 14.94 +
065 18.02
200 16.56 +
064 16.42
051 14.91 +
040 16.61
074 15.46 +
031 19.07
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
63 075 13.60 +
64 076 16.04 +
65 106 16.54
66 109 18.14
67 58 17.37
68 92 20.68
073 14.30
063 16.15
068 16.52 +
56 13.86 +
108 16.72 +
109 18.67 +
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
1 045 12.63 +
2 020 n/a
3 056 13.90 +
4 089 15.52
5 092 16.38
6 048 16.08 +
7 200 16.33 +
8 016 16.80 +
9 006 17.14 +
10 010 16.22
11 071 16.58 +
12 080 14.74 +
13 064 16.60 +
14 032 18.37 +
15 021 17.92
16 055 16.13 +
063 16.31
077 14.36 +
079 16.29
088 15.14 +
059 16.26 +
031 18.86
194 18.58
037 20.34
003 18.63
046 14.80 +
058 17.05
057 15.42
065 18.10
034 18.56
052 16.65 +
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
17 081 15.93 +
18 040 16.32 +
19 035 16.40 +
20 068 15.67
21 045 13.31 +
22 106 14.08 +
23 029 16.42 +
24 072 15.74 +
25 077 14.61 +
26 079 16.61
27 059 15.01
28 089 15.87 +
29 092 15.73
30 048 15.83 +
31 016 16.67 +
082 16.28
083 17.48
042 16.81
036 17.92
074 15.26 +
105 14.14
051 14.99
060 18.90
063 16.43
076 16.02
020 13.93 +
056 13.82 +
008 16.15
095 14.42 +
194 18.60
003 18.62
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
32 006 19.17 +
33 071 16.55
34 080 15.63 +
35 200 16.34
36 057 15.28 +
37 064 16.57 +
38 034 18.25
39 021 18.52
40 082 16.53
41 083 17.04 +
42 055 15.71 +
43 035 16.61 +
44 040 16.17 +
45 051 14.53
46 029 15.03 +
47 076 16.11 +
037 20.82
046 15.48 +
058 17.60
031 16.13 +
097 19.72
065 17.42
035 18.23 +
088 14.78 +
052 16.25 +
019 17.51
081 18.64
036 17.18
042 16.62
075 13.87 +
074 15.31
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
48 072 15.44
49 079 16.77
50 056 13.99 +
51 046 13.78 +
52 006 17.80
53 048 15.79
54 003 18.83
55 071 16.65
56 057 15.30 +
57 034 18.33
58 082 16.36 +
59 055 15.46
60 052 15.86 +
61 083 17.29
62 042 16.74 +
068 16.22
073 14.22 +
063 16.76 +
020 14.37
095 14.61
016 16.93 +
089 15.65 +
058 17.46 +
088 14.94 +
065 18.02
200 16.56 +
064 16.42
051 14.91 +
040 16.61
074 15.46 +
031 19.07
Номер на стартиране Състезателни номера Време Победител
63 075 13.60 +
64 076 16.04 +
65 106 16.54
66 109 18.14
67 58 17.37
68 92 20.68
073 14.30
063 16.15
068 16.52 +
56 13.86 +
108 16.72 +
109 18.67 +
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Финали Майсторско управление Неделя 07.06.2015 г.
No. състезател време наказателни време2 наказателни
1 039 0.59.70 0.59.10
2 050 1.00.50 1.03.90
3 125 1.05.10 +5
4 124 1.03.50 1.02.40
5 200 0.59.20 0.57.10
Шампион: № 200 Seat Ibiza 1.9 TDI с време 0.57.10
Второ място № 039 VW Lupo 1.4 16V с време 0.59.10
Трето място № 050 VW Golf VI 1.6 TDI с време 1.00.50
No. състезател време наказателни време2 наказателни
1 039 0.59.70 0.59.10
2 050 1.00.50 1.03.90
3 125 1.05.10 +5
4 124 1.03.50 1.02.40
5 200 0.59.20 0.57.10
Шампион: № 200 Seat Ibiza 1.9 TDI с време 0.57.10
Второ място № 039 VW Lupo 1.4 16V с време 0.59.10
Трето място № 050 VW Golf VI 1.6 TDI с време 1.00.50
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 6 и 7 юни 2015 - писта Дракон Калоя
Финали Технична писта Неделя 07.06.2015 г.
Номер на стартиране - Състезателен номер - Време - Време с нак. точки
28 001 1.03.20
15 088 1.07.00
22 121 1.08.30
26 044 1.08.70
13 777 1.10.50
18 021 1.11.20
8 039 1.11.30
21 013 1.11.50
11 015 1.11.60
1 058 1.12.20
9 012 1.12.20
16 006 1.12.30
19 016 1.13.30
17 124 1.14.10
20 050 1.14.70 1.09.70 +5
27 152 1.14.80
3 133 1.15.10
10 032 1.15.20
4 028 1.15.30
5 126 1.15.50
7 034 1.15.70
2 125 1.15.90
25 008 1.15.90 1.05.90 +10
23 129 1.16.00
29 154 1.16.40
24 003 1.16.70
12 147 1.17.90
14 200 1.18.00 1.13.00 +5
6 043 1.33.90
Номер на стартиране - Състезателен номер - Време - Време с нак. точки
28 001 1.03.20
15 088 1.07.00
22 121 1.08.30
26 044 1.08.70
13 777 1.10.50
18 021 1.11.20
8 039 1.11.30
21 013 1.11.50
11 015 1.11.60
1 058 1.12.20
9 012 1.12.20
16 006 1.12.30
19 016 1.13.30
17 124 1.14.10
20 050 1.14.70 1.09.70 +5
27 152 1.14.80
3 133 1.15.10
10 032 1.15.20
4 028 1.15.30
5 126 1.15.50
7 034 1.15.70
2 125 1.15.90
25 008 1.15.90 1.05.90 +10
23 129 1.16.00
29 154 1.16.40
24 003 1.16.70
12 147 1.17.90
14 200 1.18.00 1.13.00 +5
6 043 1.33.90
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта