Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Според мен по-добре не се хвърляй на тоя Пасат. Тва с духането от капачката на маслото хич не е добре. Кви екстри има, как е външно и вътрешно и колко пари ти иска?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kabico написа:Притеснява ме, че бил "напомпал турбото". По принцип работело на 0.8, но той го смъкнал на 0.2 до колкото разбрах.
По-скоро го е надул на 2.0 бара.
Но колегата над моето мнение ти е дал правилния съвет.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, нали от капачката за маслото си хвърля, от щеката за маслото не трябвa!
Последна промяна от betaserk на Нед 12 юли 2015 19:15, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По-нов мотор не ми е мнг по джоба. На Б6 ли имаш предвид?
Вънка и вътре изглежда супер. Има уж ново предно окачване, задни амортисьори, спортен съединител. Също така е смъкната, което мен не ми харесва, но предполагам може да се оправи. Карах я върви мнг и се държи стабилно нищо не тропа, не клати, правих обратни завой, минавах павета, легнали полицаи, рязко спиране и т.н.
4500лв
Ами не мога да преценя колко да му вярвам все пак това му е работата да продава коли, мнг ясно, че ще звучи убедително. Но го има и това че ако си му е лична кола, би си я поддържал. Иначе се дърпа да я караме в сервиз ама без това ест няма да я купя
Та мисълта ми е може ли да се скрие нещо при диагностиката на двигателя, или ако кажат че вс е ок да я взимам. Мога да пробвам да го навия да я закараме до форумния, в с. Герман. Ако знаете някой друг сервиз по южните квартали, около красно село?
Иначе няма мнг избор на 1.8Т, гледах един друг днес, даже имаше проблеми с паленето : D И просто имаше огромна разлика с предния, външен, вътрешен вид, возия.
Вънка и вътре изглежда супер. Има уж ново предно окачване, задни амортисьори, спортен съединител. Също така е смъкната, което мен не ми харесва, но предполагам може да се оправи. Карах я върви мнг и се държи стабилно нищо не тропа, не клати, правих обратни завой, минавах павета, легнали полицаи, рязко спиране и т.н.
4500лв
Ами не мога да преценя колко да му вярвам все пак това му е работата да продава коли, мнг ясно, че ще звучи убедително. Но го има и това че ако си му е лична кола, би си я поддържал. Иначе се дърпа да я караме в сервиз ама без това ест няма да я купя
Та мисълта ми е може ли да се скрие нещо при диагностиката на двигателя, или ако кажат че вс е ок да я взимам. Мога да пробвам да го навия да я закараме до форумния, в с. Герман. Ако знаете някой друг сервиз по южните квартали, около красно село?
Иначе няма мнг избор на 1.8Т, гледах един друг днес, даже имаше проблеми с паленето : D И просто имаше огромна разлика с предния, външен, вътрешен вид, возия.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И Аз това се сетих първо, че ПВЦ кората над валовете отгоре я няма. Това говори че някой е пипал здраво по мотора и е решил че кората е излишна. Едва ли с махането и ще се вдигнат конете.
2 бара е налягането на ПД ТДИ 131к и тем подобните. А на 1,8Т е под 1 бар както казаха по горе колегите.
Тоя здраво те баламосва от автокъщата.
Лично Аз не бих взел кола с липсващи части по мотора и пипана от незнам кой си експерт. А и този мотор може да е от старо поколение, но е достигнал своят връх с тези по 5 винтила на цилиндър и двата разпределителни вала (DOHC). Доста сложен мотор е това. Ако се сменят гумички на клапани дори иска стенд и цялостно разглобяване на мотора. Иначе може да отиде на боклука.
А относно проверката в сервиз - не е ясно дали и какво ще установят или само ще ти вземат парите колега.
2 бара е налягането на ПД ТДИ 131к и тем подобните. А на 1,8Т е под 1 бар както казаха по горе колегите.
Тоя здраво те баламосва от автокъщата.
Лично Аз не бих взел кола с липсващи части по мотора и пипана от незнам кой си експерт. А и този мотор може да е от старо поколение, но е достигнал своят връх с тези по 5 винтила на цилиндър и двата разпределителни вала (DOHC). Доста сложен мотор е това. Ако се сменят гумички на клапани дори иска стенд и цялостно разглобяване на мотора. Иначе може да отиде на боклука.
А относно проверката в сервиз - не е ясно дали и какво ще установят или само ще ти вземат парите колега.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Подминавай,до тук нищо хубаво не прочетох.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, колко спирачна течност събира системата на b5.5 AVF? Предлагат ми на TRW 0.5l за 6лв и ми се ще да знам колко трябва да взема. Ако пък на Ate е по-добра, казвайте и на нея ще ми се направи цена, но трябва да знам количество.
Последна промяна от Traytor на Пон 13 юли 2015 13:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Един литър ще ти стигне.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако мислиш да я подменяш, мисля че и 0,5 литра са достатъчни.
Аз лично сам си обезвъздушавах спирачките на моята. Та не ми е правило впечатление да долея повече от шише и малко от най малките. Мисля че бяха по 250 мл.
Изтегля се всичко от компенсатора със спринцовка. После наливаш новата течност в компенсатора и обезвъздушаваш всяко колело от най далечното до най близкото. Така имаш сменена спирачна течност накрая и добре обезвъздушени спирачки.
После и аз си купих 0,5 литра на ТРВ да имам.
Аз лично сам си обезвъздушавах спирачките на моята. Та не ми е правило впечатление да долея повече от шише и малко от най малките. Мисля че бяха по 250 мл.
Изтегля се всичко от компенсатора със спринцовка. После наливаш новата течност в компенсатора и обезвъздушаваш всяко колело от най далечното до най близкото. Така имаш сменена спирачна течност накрая и добре обезвъздушени спирачки.
После и аз си купих 0,5 литра на ТРВ да имам.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Искаш да ми кажеш, че може като хората да се обезвъздушат спирачките в домашни условия? Ако не ти е проблем можеш ли на лично да ми обясниш, как се източва течността и се обезвъздушава. Това е процедура която никога не съм правил.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз си ги обезвъздуших сам колега, след смяна на спирачни маркучи, не е сложно!
Някой използвал ли е такова животно... Модул за автоматично включване на светлините
http://www.avto.bim.bg/Modul-za-avtomatichno-vkliuchvane-na-svetlinite-sus-svetlinen-senzor-VALEO-PREMIUM_pr41350.html#tab1
Ако да, става ли или е някакъв боклук?
Влезнала ми е муха в главата да си направя светлините да се включват сами
Някой използвал ли е такова животно... Модул за автоматично включване на светлините
http://www.avto.bim.bg/Modul-za-avtomatichno-vkliuchvane-na-svetlinite-sus-svetlinen-senzor-VALEO-PREMIUM_pr41350.html#tab1
Ако да, става ли или е някакъв боклук?
Влезнала ми е муха в главата да си направя светлините да се включват сами
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Един приятел си го прави с някакви релета. Хем евтино, хем светлините палят 30 сек след контакт. Аз лично сам си ги пускам, вече съм станал като модул за автоматични светлини.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това е с датчик и се включват сами като се стъмни. Това за което говориш е модул за дневни светлини, аз си го имам и се родих, сега и да искам не мога да забравя да пусна фаровете, много съм доволен от това чудо и има функция "изпрати ме до вкъщи" като я заключа и продължава да си свети и след 30 сек. изгасят плавно, супер е! Нместено ми е на 30% на дългите! Аз искам да се включват късите като се стъмни.
Последна промяна от betaserk на Вто 14 юли 2015 21:29, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами стой си с твоя. Датчика е нещо хубаво, ако не бяхме длъжни постоянно да караме на фарове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта