на първа ми зе около метър до 3500 оборота, след това до 6000 му направих една кола на втора вече беше бая назад
та се чудя колко коня е това и куцо ли е по принцип
Е30 318 колко коня е, едно го отвях на връщане от летището
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е30 318 колко коня е, едно го отвях на връщане от летището
Последна промяна от dude на Пет 09 мар 2007 12:07, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:Брат Е34 е 5-та серия
Ако е било 518 е съвсем нормално да го отвееш
Празна е над тон и 300 а е само 113к.с.....
Да видим обаче след 120 какво става
С моята бабичка на 16-ка едвам и бягам и то с не много....до 80-100 това...нагоре работата е ясна
не бе човек за това говороя
e30, ама се обърках
а на 130 той беше сума ти метри отзад, според мен се отказа още на края на моята втора
викаш значи, че трябва да е 105 коня
освен ако не е табелката слагана само
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Е30 318 колко коня е, едно го отвях на връщане от летище
dude написа:....
Не вярвай 100% на табелките за кубатура, който се лепят по колите
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
Значи- 318i (Е-30) до 88г. някъде са 102 и 105к.с.Значи един приятел имаше такова вървеше много за норматив 160,а дърпаше се до 100 за около 10.5-11 секунди,засичалисме го.След 88г. излиза фейслифта-така наречения "трети стоп"-пластмасови брони,задните стопове са разделени на три и оттам идва това трети стоп.Двигателите са различни - 105 к.с. както и по-новите 113к.с и 115 к.с.(всичките са 4-цилиндрови и наистина икономични в сравнение с шестаците наистина по мои лични наблюдения и изпитания).Пре 92г. преставиха модела Е-36 и последните два ги монтират и на тях. Има и 318 is- двувалка 140 к.с. върви доста повече,монтират се на двувратите купета модел е-36 ина е-30 "ТРЕТИ СТОП" много рядко(аз поне не съм виждал тука в БГ мой приятел ми каза че имало такива в Германия).
Последна промяна от Me4ev_77 на Пет 09 мар 2007 13:25, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vw_golf_2_Memphis написа:Me4ev_77 написа:Има и 318 is- двувалка 140 к.с. върви доста повече,монтират се на двувратите купета модел е-36 ина е-30 "ТРЕТИ СТОП" много рядко(аз поне не съм виждал тука в БГ мой приятел ми каза че имало такива в Германия).
Има си ис-ки в бг доста
Също така има Е36-ци ис които са седан!
Взе ми думите от клавиатурата...ох на батко широко стопче IS....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 231 госта