Всичко за спирачките при VW
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
То и в сайта, който си цитирал, се плаща с карта, има и цена за доставка освен това. Това е някаква рейсинг серия на Цимерман явно, нормалните накладки на тяхната марка са 38 лв и ги има и в Бг сайт с наложен платеж.
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Да с карта се плаща,просто сумата за разплащане е в лева както писах по горе, а не в евро...
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Шенкели от Сеат Ибиза 2000г 1.9тди със делим съпорт и 256мм диск, пасват ли на голф 2. Шарнирите ми са на 19мм.
-
- Мнения: 720
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
samo_pechka написа:Кои джанти 15-ки с 5х112 са най-изнесени навън, с май-малкото ЕТ дето да станат на пасат Б5?
Чудя се дали 15-ки от бус Т3 няма паснат добре. ЕТ е май от 20 до 23 . Или накрая да посегна към "класиката" от някой мерц примерно, но не съм сигурен какво става с болтовете , май и те ще трябва да се сменят
От Т3 няма да станат. Оригинално излиза на 14 цола и са по-голямо от необходимото ти ЕТ. На Т3 се слагат много 15ки, но това са най-вече Мерецедесови джанти, които са също 5х112, и предпочитат от собствениците на бусовете заради по-големия централен отвор който пасва на буса без преправяне. Всъщност ако вземеш джанти от Мерцедес, ще ти трябват втулки за централния отвор. Има доста варианти с ЕТ20, но повечето които съм гледал са с ширина 7", така че трябва да се изчисли или пробва дали така ще се размине с апарата. Само не съм сигурен дали ще търсиш и визия, защото това са все модели лети джанти които са 123, 124 - т.е. 80-90те години. Мисля че металнате им джанти са все с по-голямо ЕТ.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
viksanlg написа:Да с карта се плаща,просто сумата за разплащане е в лева както писах по горе, а не в евро...
Плащаш спокойно. Сумата, дори да е в чужда валута, се превалутира по курса на банката (за евро обикновено е много близък до фиксинга на БНБ, а и да има някаква малко по-голяма разлика на 120 лева - на мен цената ми излиза в лева - няма да е фрапиращо). Виж и за доставка колко ще ти искат.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Всичко за спирачките при VW
Идея за ъбгрейд за добри спирачки с АБС Тевес04:
- двойно серво от Мерцедес
- спирачна помпа 27мм от порше каен
- предни спрачки комплект от голф4 Р32 (334/32 с двубуталните му апарати)
- задни спирачки: задни апарати от Ауди А8, с дискове от волво 302х22
- армирани маркучи
- перформънс серия на ЕВС ("turbo grooved" дискове и накладки - синята серия)
В тази комбинация, спира
- двойно серво от Мерцедес
- спирачна помпа 27мм от порше каен
- предни спрачки комплект от голф4 Р32 (334/32 с двубуталните му апарати)
- задни спирачки: задни апарати от Ауди А8, с дискове от волво 302х22
- армирани маркучи
- перформънс серия на ЕВС ("turbo grooved" дискове и накладки - синята серия)
В тази комбинация, спира
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Пешка, това за каква кола е подходящо бре
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Всичко за спирачките при VW
Ами щом съм го направил на TEVES04, ще става за всичко. Този абс е много труден, тъй като има датчик на сервото и другото е, че казанчето освен помпата, захранва и и самия блок на абс-а със спирачна течност.
Единствено Е и S класа от около 2000 г, ползват двойно серво с такъв датчик.
Педалът е много лек и чувствителен, с малък ход (но не прекалено), излишно е да споменавам, че с този клас компоненти, спира брутално. На колата от автара е. Визуално не се отличава, като се погледне под капака, само дисковете издават. Събира се в 17ка джанта, иначе съм с 18ки...
Единствено Е и S класа от около 2000 г, ползват двойно серво с такъв датчик.
Педалът е много лек и чувствителен, с малък ход (но не прекалено), излишно е да споменавам, че с този клас компоненти, спира брутално. На колата от автара е. Визуално не се отличава, като се погледне под капака, само дисковете издават. Събира се в 17ка джанта, иначе съм с 18ки...
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Поиграл си си.
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Меко казано...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Той че няма срама, е ясно.
Кажи само каква е дебелината на фланците и параметрите на джантите, защото това има също доста голямо значение за събиране на тез красавици.
pe6kata написа:Събира се в 17ка джанта, иначе съм с 18ки...
Кажи само каква е дебелината на фланците и параметрите на джантите, защото това има също доста голямо значение за събиране на тез красавици.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Всичко за спирачките при VW
dobrin написа:Той че няма срама, е ясно.pe6kata написа:Събира се в 17ка джанта, иначе съм с 18ки...
Кажи само каква е дебелината на фланците и параметрите на джантите, защото това има също доста голямо значение за събиране на тез красавици.
Бих написал параметрите, но това по-скоро би подвело някой. Тия спирачки са много компактни, спокойно се събират в джанти и с по-малко ЕТ, на джанти с борд. Проблем става, когато се ползват разглобяеми джанти, както в моя случай . Препоръчвам при възможност проба на джантата. Джанта 8J с ет35 17ка ги поема без проблем, резервната ми е такава.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Ясно е, че всяка джанта е строго индивидуална. Въпросът е, че все пак някаква информация е ориентир. Сега имаме отправна точка ...
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Всичко за спирачките при VW
При а8 има 360мм дискове с 2 бутални апарати които се събират под фабрична 17ка 8j ет 48
Re: Всичко за спирачките при VW
334мм диск със шест бутално Брембо 18z от Кайен/Кю7 също се събира в повечето 17-ки , това за голф 4 , при Пасат 5 /5.5 с 345мм диск и същото Брембо също може да се събере в 17-ка. Джантите естествено не трябва да са с голямо ЕТ или борд , а адапторните планки трябва да са много прецизно изработени , защото работата е за милиметри .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта