странно "свирене" от разпределителния вал
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
странно "свирене" от разпределителния вал
Здравейте колеги! Бих искал съвет от вас за моя Пасатор.Проблема е в следното --- при студен двигател и подаване на газ / около 2000оборота / се чува едно гадно виене горе в капака на главата / при хидравличните повдичащи и разпределителниа вал/ след отпускане педала на газта "свиренето" изчезва, до следващото натискане на газта.Когато колата загрее това гадно свистене почти напълно изчезва --- не са повдигачите - сменяни са.Според мен звука идва от вала -- възможно ли е шийките му или леглата на главата да са вече надрани!От къде може да е това свистене МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!!Маслото е VALVOLINE 15w 40 и е на 5000км. Това свистене е от няколко месеца --- мислех че е от водна помпа, хидравлика, динамо -- но уви не. Колата е PASSAT 1.8 mi 90 коня. 92г.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колата я имам от около година.Купих я с това "свирене" но в началото беше по слабо, смених вс. консумативи масла, ремъци, филтри но .... без натягащата ролка на андренажния ремък / наистина -- грешка от моя страна sorry / , ролката ми се стори здрава нямаше луфтове или нещо такова. Как да проверя дали наистина проблема идва от тази ролка???
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
teodor6769 написа::welcome_to_group
.... ролката на андренажния ремък . Кога е сменяна за последно .
Можеш да я провериш, като махнеш пласт. капак и пръснеш спрей за лагери отстрани(плътно по ръба, за да може да проникне), или ако нямаш такъв я полееш с вода(няма страшно, ще изсъхне след като поработи, а и времето е топло). След това запали мотора и слушай.
Ако не си сигурен след тази проверка, се свържи с radotom от форума, той ще ти помогне за това музикално явление в автомобила ти.
teo_777, видях какво си писал, но все пак да те попитам, сменял ли си ремъка на хидравликата и на алтернатора? Когато са поостарели те се втвърдяват и започват да издават звуци, дори да изглеждат външно здрави.
Аз имам вече четвърта смяна със маслото, което си посочил и съм доволен.
Успех.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
teo_777 написа:Колата я имам от около година.Купих я с това "свирене" но в началото беше по слабо, смених вс. консумативи масла, ремъци, филтри но .... без натягащата ролка на анГренажния ремък / наистина -- грешка от моя страна sorry / , ролката ми се стори здрава нямаше луфтове или нещо такова. Как да проверя дали наистина проблема идва от тази ролка???
Имаш ли на идея колко може да ти струва съмнението, дали да смениш ролката?
К 22,...никои с точност не може та ти каже разбира се,освен ако се вижда с просто око.На Опел Астра разглобихме такава ролка която наистина свиреше.Нямаше грам грес вътре,така явно си карал предния и я продал.Почистихме я ,сложихме грес и така си кара аверът.Дори и спря да свири.На VW са капсаловани,и се сменят.Анулираш долната ролка като я полееш с вода,и ако продължи свиренето значи е ангренажната,то други няма.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
intatto написа:почни да отстранчваш ремъците един по един и ще разбереш от кой ако стигнеш до ангренажния виж някоя шайба да не упира на предпазния капак.там вече ако не си наясно не пипай.за мен или ти е пренатегнат ремъка или ролката се е прецакала
Няма нужда на този етап да се махат никакви ремъци. Брей голям мерак за ремонтна дейност. Сори за офф-а.
На алтернатора ремъка се саморегулира от пружина. Ангренажният ремък може да го провериш, като натиснеш(по средата м/у ролките) с палец и трябва да потъне ок 6-7 мм. Най-долу към земята е ремъка на хидравликата, ако е отпуснат тя ще те свири, основно в крайно навито положение на волана и когато се качваш на бордюр или друго препятствие.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Vargal написа:К 22,...никои с точност не може та ти каже разбира се,освен ако се вижда с просто око.На Опел Астра разглобихме такава ролка която наистина свиреше.Нямаше грам грес вътре,така явно си карал предния и я продал.Почистихме я ,сложихме грес и така си кара аверът.Дори и спря да свири.На VW са капсаловани,и се сменят..
Никой не може да каже за това се сменя профилактично с ремъка.На Вектрата водната помпа играя ролята на обтегач, много майстори не знаят и много често оста и се къса!!!Но при нея клапаните са обезопасени, ама при ФВ- ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diss и 31 госта