Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Сря 26 Ное 2014 9:31

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин Грижа за дизеловите автомобили:
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки за дизел



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Мнения за Golf 3 1.9TDI 110коня Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 16:05 
Offline

Регистриран на: 15.04.2007
Мнения: 48
Местожителство: София
Здравейте,

чудя се дали да стана собственик на Golf 3 1.9TDI 110коня. Имам няколко питания за този мотор, тъй като не съм човек, който скача на сляпо. Интересува ме до колко са здрави и дали често изплющяват следните неща:
1. Дебитомер
2. Вакуум помпа
3. Третата дюза (с датчика)
4. Гориво нагнетателна помпа

Благодаря Ви предварително!

P.S. Ако имате ръководства за този мотор ще се радвам ако ми ги пратите!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 18:06 
Online
Аватар

Регистриран на: 02.12.2005
Мнения: 5171
Местожителство: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс
Ако имаш късмет никога,ако си карък-след 1 месец :lol: Всичко е лотария колега,само някой който вижда в бъдещето може да ти отговори на въпроса ! А и си пропуснал турбото ,което заедно с помпата си е цифра,другите 3 неща и да се прецакат не са болка за умиране :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: късметът Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 18:12 
Offline

Регистриран на: 15.04.2007
Мнения: 48
Местожителство: София
Stivi написа:
Ако имаш късмет никога,ако си карък-след 1 месец :lol: Всичко е лотария колега,само някой който вижда в бъдещето може да ти отговори на въпроса ! А и си пропуснал турбото ,което заедно с помпата си е цифра,другите 3 неща и да се прецакат не са болка за умиране :wink:


Това за късмета е ясно, но ме интересува, какъв живот имат като години или километри :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 21:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.07.2004
Мнения: 2029
Местожителство: Стара Загора
Автомобил: BMW 530d M-tech
Супер е, че преместихте темата в правилния раздел. :да:

И аз се интересувам от всякакво инфо за този двигател.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: късметът Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 21:32 
Online
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Аватар

Регистриран на: 03.06.2005
Мнения: 25186
Местожителство: София
Автомобил: VWGolf GTsport
Двигател: 2.0TDI 170 DSG
variable intake system написа:
какъв живот имат като години или километри :)

Отчитай факта, че дизеловите двигатели на ФВ, се плашат от лоша поддръжка, а не от много километри... Перфектни са според мен във всяко отношение - надежност, поддържка, разход, динамичност. С една дума - няма да сбъркаш, ако попаднеш на добър екземпляр естествено... Май станаха повече думи mhihi Успех в избора и късмет :да:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 21:58 
Offline
Доктора
Доктора
Аватар

Регистриран на: 09.10.2006
Мнения: 5589
Местожителство: Търговище
Автомобил: VW Passat B5 2000
Двигател: AHU
variable intake system, от нещата които си посочил сравнително често срещан дефект е в 1. Дебитомер, всичко останало (описано от теб) е малко вероятно да се "обади". Много по-често срещан проблем е зацапването на променливата геометрия на турбото. Ако се интересуваш от това - руски .zip
ако не четеш руски и предпочиташ английски - .pdf файл
тука има на руски .zip за ремонт без сваляне от колата (е, пише го за Пасат Б3 и Б4, ама едва ли е голяма разликата) - цък
пак на руски .zip за основен ремонт - цък
Тук руски .zip за ремонт на тези двигатели на Пасат Б5
А ето тук за сваляне и основен ремонт (пак за Б5, руски .zip)
Това е 10 МБ .zip на руски за ремонт на тези двигатели на VW Шаран, Seat Alhambra, Ford Galaxy
Руски .zip 2.3 МБ за основен ремонт пак на минивановете
Ако линковете не се отварят директно или с Flashget напр., пробвай с десен бутон и "Save Target As" - трябва вече да стане.
Ако те интересуват отзиви за тези двигатели, четеш тук (общ VW руски форум) и тук - специализиран за Б5 (на този модел е най-масовия дизел).
Успех !


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: късметът Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 22:05 
Offline
Аватар

Регистриран на: 25.06.2006
Мнения: 4937
Местожителство: Париж
dobrinb написа:
variable intake system написа:
какъв живот имат като години или километри :)

Отчитай факта, че дизеловите двигатели на ФВ, се плашат от лоша поддръжка, а не от много километри... Перфектни са според мен във всяко отношение - надежност, поддържка, разход, динамичност. С една дума - няма да сбъркаш, ако попаднеш на добър екземпляр естествено... Май станаха повече думи mhihi Успех в избора и късмет :да:
ве4е многократно срещам екземпляри с по над 400000 км :lol: изводите са за вас
и все още държи доста висока цена кола с такъв двигател


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Нед 15 Апр 2007 22:46 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2006
Мнения: 8402
Местожителство: Карлово/Натрапник в София
Skype: vanquishkbg
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Както е казал колегата gr_kanev дебитомер и зацапана геометрия.Първото се решава с 100-150 лв по ибей за твоя мотор ,а по БГ магазините "колкото те ушушкат".При второто можеш да минеш с много малко пари ама лошото е ако паднеш на "пишман майстор" да те накара да направиш основен ремонт на турбото.За да се предпазиш от зацапана геометрия изтърбуши катализатора на момента :wink: Има още две неща ,но доста рядко срещани-разбит клапан дето управлява геометрията и е 80-100 пари,другото е проблем при помпата и пак при него е лошо да паднеш на "майстор" дето да те прати да я смениш цялта-иначе по помпата май няма "сериозна неотстраними" неща :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Благодаря за линковете Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 19:46 
Offline

Регистриран на: 15.04.2007
Мнения: 48
Местожителство: София
Благодаря за линковете :)
Работя за друга марка коли и там нещата, за които питах са на дневен ред за 10-годишните возила. Освен това са и цифра пари! В интерес на истината ме учуди с ниската цена на дебитомера, но това може само да ме радва :) Как стои въпроса с променливата геометрия на турбото-оста ли запича или лопатките блокират от раздробен катализатор?

Още веднъж благодаря за линковете!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Благодаря за линковете Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 19:50 
Offline
Доктора
Доктора
Аватар

Регистриран на: 09.10.2006
Мнения: 5589
Местожителство: Търговище
Автомобил: VW Passat B5 2000
Двигател: AHU
variable intake system написа:
Благодаря за линковете :)
...Как стои въпроса с променливата геометрия на турбото-оста ли запича или лопатките блокират от раздробен катализатор?
Още веднъж благодаря за линковете!

Моля !
Мисля че проблема (по-често срещания) е по-скоро от блокиране на лопатките, иначе една от причините (май основната) си я написал вече.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: казаното от теб ме обнадеждава Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 19:54 
Offline

Регистриран на: 15.04.2007
Мнения: 48
Местожителство: София
Цената на дебитомера е поносима (за сравнение оригинален дебитомер за Opel - 600лв). А при геометрията на турбото разбирам, че лопатките зациклят от раздробен катализатор (или проблема е друг?). Помпите (Г.Н.П.-тата) от какво боледуват? Вярно е, че няма неоправена помпа, но един качествен ремонт (примерно в "Супер Дизел" ) излиза поне хилядарка :(
10x за инфото.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 20:47 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2006
Мнения: 8402
Местожителство: Карлово/Натрапник в София
Skype: vanquishkbg
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Грешиш за геометрият-боледува от "нераздробен" катализатор :wink: Просто след 100к километри+каране с наша нафта катализатора се запушва и ако не го изкъртиш/има писано в темите как става/почва да цапа геометрията.Иначе за цената на опелския дебитомер и тя може да се окаже доста по-ниска ама нянам инфо.Помпите и другите неща са адско случайност и надали някой може да каже от какво се развалят точно плюс това една щателна проверка веднага ще покаже дали има такъв проблем. прочутия проблем с прекъсването един майстор в Карлово го управя с настройка на един реостат срещу 60-70 лв ,а в БОШ искат направо да сменят електрониката срещу 600 лв.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: турбо и дебитомери Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 21:37 
Offline

Регистриран на: 15.04.2007
Мнения: 48
Местожителство: София
Rabbit_TDI написа:
Грешиш за геометрият-боледува от "нераздробен" катализатор :wink: Просто след 100к километри+каране с наша нафта катализатора се запушва и ако не го изкъртиш/има писано в темите как става/почва да цапа геометрията.Иначе за цената на опелския дебитомер и тя може да се окаже доста по-ниска ама нянам инфо.Помпите и другите неща са адско случайност и надали някой може да каже от какво се развалят точно плюс това една щателна проверка веднага ще покаже дали има такъв проблем. прочутия проблем с прекъсването един майстор в Карлово го управя с настройка на един реостат срещу 60-70 лв ,а в БОШ искат направо да сменят електрониката срещу 600 лв.


Проблема с геометрията може ли да се реши с изцяло махане на катализатора? А за дебитомерите при Opel съм 100% сигурен (говоря за цени от оторизиръни дилъри, а не от BG магазини) PEACE!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 16 Апр 2007 21:40 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2006
Мнения: 8402
Местожителство: Карлово/Натрапник в София
Skype: vanquishkbg
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Именно това казвам де -копуваш ТДИ и след ремъците и другите процедури отиваш на "ауспухаджия" изрязва отдолу катализатора с флекса,избива керамиката и пак заварява.След тая процедура освен всичко друго си 4-5 коня в плюс :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 17 Апр 2007 11:31 
Offline
Аватар

Регистриран на: 22.09.2005
Мнения: 195
Местожителство: София
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Като собственик на такъв голф мага да кажа само суперлативи.Проблеми (да чукам на дърво) съм нямал. Разход приличен , пауър- Повече :wink: .Аз лично съм много доволен вече му врътнах 30к км. Гледай внимателно да попаднеш на читав и всичко е ОК. Както казаха колегите километрите не са проблем , зависи само от подръжката и начина на експлотация.
Успех. ДА се похвалиш ако влезеш в сектата. :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: bay mip, g_minev, kgdim, maf4o, matence, sartana, vini и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design