Задължително нови дискове че и наладки защото като сложиш старите ще подкарат новия диск да го износват на никъде.
ЕЕЕЕЕЕЙ ТОВА СА СПИРАЧКИ БЕ ЧОВЕК
Там всичко трябва да е ОК защото незнаеш кога ще се наложи (недай боже) аварийно спиране,и ако нашляпаш части втора употреба я спреш я не. А ТОЗИ ВТОРИЯ ВАРИЯНТ Е КОШМАРЪТ НА ВСЕКИ ШОФЬОР
как да си сменим спирачен диск Г2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
vaskoto1 написа:
пич-и на тебе ще ти отговоря. тука става въпрос за спирачки а не за каквото и да е друго.
спирачките 2ра ръка са: износени (триене) гряни и изстудявани амнайсе милиона пъти, и най вече-седяли дъъълго време на господ знае какви места от което следва:
износването-дебелината на материала има значение за температурната му крива време/градуси колкото по бързо се опича диска-толкова по бързо се нагрява целия апарат->накладките се втвърдяват а течността кипва.
греене и охлаждане: процеси които влияят върху кристалната решетка на метала и я променят-деформират-> метала става по чуплив и по податлив на изкривяване.
седенето на мечката у печката: предизвиква корозия-> дълбоки поражения върху метала (в случая чугун-още по зле) правейки го податлив на разпадане поради шуплите образувани от корозията.
всички тези неща отсъстват при новите дискове които ако прецакаш-сам си ги прецакал! те не идват с рискове за живота...
теорията за по добри спирачки 2ра ръка издиша яко-недейте ми я хвали!
OK ! Съгласен. Само да помислим над нещо. Колата ми е 87-ма. С оригиналните дискове още. Колата е сменила два двигателя и общо е над 500 000км . Спирачките са на 6 и минава прегледи без проблеми !
Това което са слагали едно време в завода сега неможе да си го купиш в БГ магазин ! Така ли е ?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
Stoi написа: Колата ми е 87-ма. С оригиналните дискове още. Колата е сменила два двигателя и общо е над 500 000км .
като имаш предвид че едни дискове издържат (оригинални или не) средно 2 комплекта накладки и се изпилват под минимума...
айде нека твоите да са специални и да издържат 4 комплекта-айде.
обаче едни накладки не издържат повече от 30 000 и после са на желязо.
е как 4х30=500?
физически не е възможно това което си написал!
вероятно си имал късмета да са сменени точно преди да ги вземеш-но вярвай ми-НЕ са оригиналните!
и още-спирачките си спират и с износени дискове-има риск докато си спират да се разрушат дисковете-е това е страшното! после а спри де...
не можеш да съдиш за работоспособността на дисковете по това че спирачките си ловят-няма такива филми!
спорт тото 2-или се пребиваш или оживяваш-ексик съм от тая лотария за 100 лева мамка му!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
vaskoto1 написа:Stoi написа: Колата ми е 87-ма. С оригиналните дискове още. Колата е сменила два двигателя и общо е над 500 000км .
като имаш предвид че едни дискове издържат (оригинални или не) средно 2 комплекта накладки и се изпилват под минимума...
айде нека твоите да са специални и да издържат 4 комплекта-айде.
обаче едни накладки не издържат повече от 30 000 и после са на желязо.
е как 4х30=500?
физически не е възможно това което си написал!
вероятно си имал късмета да са сменени точно преди да ги вземеш-но вярвай ми-НЕ са оригиналните!
и още-спирачките си спират и с износени дискове-има риск докато си спират да се разрушат дисковете-е това е страшното! после а спри де...
не можеш да съдиш за работоспособността на дисковете по това че спирачките си ловят-няма такива филми!
спорт тото 2-или се пребиваш или оживяваш-ексик съм от тая лотария за 100 лева мамка му!
Васко,много си прав тук,100 лв се спестяват,а другото..
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
vaskoto1 написа:като имаш предвид че едни дискове издържат (оригинални или не) средно 2 комплекта накладки и се изпилват под минимума...
айде нека твоите да са специални и да издържат 4 комплекта-айде.
обаче едни накладки не издържат повече от 30 000 и после са на желязо.
е как 4х30=500?
физически не е възможно това което си написал!
вероятно си имал късмета да са сменени точно преди да ги вземеш-но вярвай ми-НЕ са оригиналните!
и още-спирачките си спират и с износени дискове-има риск докато си спират да се разрушат дисковете-е това е страшното! после а спри де...
не можеш да съдиш за работоспособността на дисковете по това че спирачките си ловят-няма такива филми!
спорт тото 2-или се пребиваш или оживяваш-ексик съм от тая лотария за 100 лева мамка му!
Че си прав, прав си ! Ама така сам патил от " нови части" че имам параноя вече. Като гледам нещо в магазина че струва 50 лв примерно си представям как е правено в някъв гараж от материали за 5-6 лева . + щампа "Made in Europe ?????" . Този в магазина го купува за 10 лева и посли ти си даваш 50 и си мислиш че си сложил нещо истинско.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
тука няма много варианти за измама с качеството-касае се за дебелина на метала. така или иначе дисковете са чугунени-няма по евтин вариант за материал-няма далавера както ако бяха от неръждавейка да кажем и някой ги направи от чугун-пъти по евтино. тука не е такава работата.
каквато и менте марка да са-пак са си чугунени и достатъчно дебели най важното!
така че-отвсякъде за нови! па каквито и да са-това е консуматив както са и накладките-няма място за притеснения. ако нещо стане-пак ще се сменят не са безумна сума все пак.
каквато и менте марка да са-пак са си чугунени и достатъчно дебели най важното!
така че-отвсякъде за нови! па каквито и да са-това е консуматив както са и накладките-няма място за притеснения. ако нещо стане-пак ще се сменят не са безумна сума все пак.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
vaskoto1 написа:тука няма много варианти за измама с качеството-касае се за дебелина на метала. така или иначе дисковете са чугунени-няма по евтин вариант за материал-няма далавера както ако бяха от неръждавейка да кажем и някой ги направи от чугун-пъти по евтино. тука не е такава работата.
каквато и менте марка да са-пак са си чугунени и достатъчно дебели най важното!
така че-отвсякъде за нови! па каквито и да са-това е консуматив както са и накладките-няма място за притеснения. ако нещо стане-пак ще се сменят не са безумна сума все пак.
Съгласен За дисковете ме убеди ! Ще поспорим за други части някой път. НОВИ vs СТАРИ Примерно за тенекиите
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Аз не мога да разбера има ли изобщо смисъл да се спори по този въпрос, особено когато става дума за спирачки. И особено при наличието на сума ти производители на дискове и накладки на цени от 40 до 400лв.
То не е като едно време да си търсиш накладки за Ладата по корекомите ...
Разбира се, че когато се сменят дискове се сменят от двете страни заедно с накладките. И то с НОВИ дискове и накладки. Всеки може да си избере производителя според собствените си убеждения и финансови възможности. Всичко друго е недопустим компромис.
Сигурно ще се намерят хора да спорят за това. Да, и аз съм виждал спирачен диск на Пасат с дебелина 4мм. при минимално допустима от 10мм. И аз съм виждал предни накладки АТЕ с 0.5мм феродо, които между другото са спирали все още перфектно. Е дайте тогава всички да караме колите докато се счупи спираният диск или металната подложка на накладките започне да стърже по диска !? Аз бих казал, че тези хора просто са извадили късмет. Всеки сам може да реши до колко оцеляването му на пътя трябва да зависи само от късмета ..
Като се изключи всичко това - темата като замисъл си е добра и предполагам, че ще помогне на колеги, които са решили да се справят в домашни условия с този ремонт.
То не е като едно време да си търсиш накладки за Ладата по корекомите ...
Разбира се, че когато се сменят дискове се сменят от двете страни заедно с накладките. И то с НОВИ дискове и накладки. Всеки може да си избере производителя според собствените си убеждения и финансови възможности. Всичко друго е недопустим компромис.
Сигурно ще се намерят хора да спорят за това. Да, и аз съм виждал спирачен диск на Пасат с дебелина 4мм. при минимално допустима от 10мм. И аз съм виждал предни накладки АТЕ с 0.5мм феродо, които между другото са спирали все още перфектно. Е дайте тогава всички да караме колите докато се счупи спираният диск или металната подложка на накладките започне да стърже по диска !? Аз бих казал, че тези хора просто са извадили късмет. Всеки сам може да реши до колко оцеляването му на пътя трябва да зависи само от късмета ..
Като се изключи всичко това - темата като замисъл си е добра и предполагам, че ще помогне на колеги, които са решили да се справят в домашни условия с този ремонт.
maniak написа:Точно такива невентилирани дискове са 38лв с отстъпка и 50лв без. Двата Зимерман или нещо такова ( Хубави ).
Приятел не се засягай но колата е оръжие и със спирачките шега не бива. Като гледам как си я "барнал" надали си от най бавните и спокойни шофери.
Иначе евала за темата и за труда по това да я направиш!
Хайде и до седмица да пуснеш поставяне на истински НОВИ дискове!
Колега, я раздуй повече за отстъпката. Какво трябва да направя за да ми направят отстъпка (и къде)
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
Вие направихте човека на нищо!!!
Какъв е шанса да се счупът и 4те спирачки при спиране???
Диска и да се счупи колата пак ще спре проблем е, че няма да тръгне после!
Спирачната система е направена да спира и на 1 колело, ако има авария!
По-старашно е изтъркани наклади или МЕНТЕТА които може да се отлепат при спиране!!!
Какъв е шанса да се счупът и 4те спирачки при спиране???
Диска и да се счупи колата пак ще спре проблем е, че няма да тръгне после!
Спирачната система е направена да спира и на 1 колело, ако има авария!
По-старашно е изтъркани наклади или МЕНТЕТА които може да се отлепат при спиране!!!
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да си сменим спирачен диск Г2
doaiena написа:Вие направихте човека на нищо!!!
Диска и да се счупи колата пак ще спре проблем е, че няма да тръгне после!
ако кара с 100км. в час и колелото блокира какво ще стане според теб
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта