Li4o написа:Ясно е, че е с Ладов блок и глава, ясни са и карбураторите - за мен големите неизвестни са обема на двигателя и теглото на купето........
1.7
мноо лека
Tibi.b написа:pacoboy написа:А верно ли заварил деферинцяла,така няма ли да се метне при някой по така завой? Или го изпозва само за драг, гледал съм го на живо и колата е луда, но има още една руска бегачка варненска , която го бие на 400м,ще я запазя в тайна
Ама се самнявам мотора да и е руски на тайната бегачка
sin orel C20XE написа:pacoboy написа:А верно ли заварил деферинцяла,така няма ли да се метне при някой по така завой? Или го изпозва само за драг, гледал съм го на живо и колата е луда, но има още една руска бегачка варненска , която го бие на 400м,ще я запазя в тайна
и кво тая дет го бие за къде я гласят,за Нисана ли?
pacoboy написа:А верно ли заварил деферинцяла,така няма ли да се метне при някой по така завой? Или го изпозва само за драг, гледал съм го на живо и колата е луда, но има още една руска бегачка варненска , която го бие на 400м,ще я запазя в тайна
POLO_SPORT написа:Аз съм чувал за някакъв Мечкин...неговите лади били доста по-сериозни от на карбуратора
tih написа:pacoboy написа:А верно ли заварил деферинцяла,така няма ли да се метне при някой по така завой? Или го изпозва само за драг, гледал съм го на живо и колата е луда, но има още една руска бегачка варненска , която го бие на 400м,ще я запазя в тайна
явно е много добре пазена тайна, никой (освен тебе май) не е чувал за тая бегачка за сега Карбуратора остава непобеден в класа си, а може би и за напред ще е така
mgm написа:според мен колата е около 600 кг ... частична тръбна констуркия е а обема ан двигателя е 100% над 2000 кубика !!! този блок (1700сс от Нива) с 84 мм бутала (Разградски) и 84 мм ход на буталото става 1900сс а след още промени който съм писал в тунинг.бг двигателя стига до 2300сс много лесно, в русия стигат от този блок до 2500++сс ... има идентична разработка в Русия с 2 двойни карборатора вебер и дават 12,2 на 400 М и колата е 2368сс (по спомен) и ... пак според мен тази кола трябва да мине техническа ама сериозна техническа комисия и да се разбере че колата е за Б клас а не за А клас ... така поне участниците от А калс ще имат шянсове за успех ... а що до Мичкин ... това е друга тема но едно е ясно че Мичкин и Гошо си помагат един на друг ... за мен Гошо Карборатора има същия манталитет като на всички (от по-старото поколение) ралиджий ... искат да минават тънко и да печелят титли докато не ги хванат в измама ...
smokation написа:не се обаждай нандо не е твоя работа
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта