С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
ладата
ами тези големи тръби до двигателя за какво са
- Stefan 0201
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян-кв.Устово
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: лада
smokation написа:дайте оште снимки на колата
Aбе да не сме ти длъжни бе потърси и ти малко какво си седнал и всичко на готово Така ако и ладата ще правиш горко ми на ицката
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ладата
smokation написа:ами тези големи тръби до двигателя за какво са
Аде последен бонус от мен е
Това е система за Директно Пьлнене При някой мотоциклети като е най-силно изразена при Сузуки -> SRAD в превод - SuzukiRamAirDirect при Ямаха го има сьщото и ако са използвали оригиналната Филтьрна кутия(Препорьчително е за да работят Добре - защото това са вакуумно-мембрани карбуратори - Отварянето на дифузьора се управлява от разреждането в Колектора) то тя си има Входове за Вьздуховоди които идват от торпедото на Мотора и влизат в AirBox-а на Матаретката и доставят FreshAir както някои любители на чуждиците се изразяват......... При Сузуки е направено така,че ако запушиш двете дупки на Торпедото от страни на Фара - Мотора угасва - ЗАДУШАВА СЕ ри Ямахите(от поколението от оо са карбовете) има и допьлнителен отор за Всмукване на вьздух
Това е че тези карборатори "Вакуумно-Мембранни" са характерни с Много по прицизното си Дозиране Спрямо нуждите на Двигателя в сравнение с "Механиките" и реагират доста по добре макар и да са без Ускорителни помпи
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chain написа:Колеги аз понеже сам си от Добеич и се познавам с Жоро мога да ви кажа 4е ладичката си е със 1.7 блок на Нива, но лекичко е побазикан.
ДА бе и аз се чудя защо стана основна тема колко е обема на мотора та някой разбирачи го направиха чак до 2.5
Като има и 1,6 по над 300+ коня визирам някой японски колички
при 350коня тегло 650кила = 12.30 на 400м
Също така има и двигатели по 1,3 с 250коня от Hayabusa успешно имплантнати в коли
при 250 коня тегло 650 кила = 12.65 на 400м
П.С нека не са по 2,3 или 2,5 литра двигатели "Разбирачи"
Последна промяна от Tibi.b на Пет 18 май 2007 11:15, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Tibi.b написа:.....
Като има и 1,6 по над 350+ коня визирам някой японски колички
при 350коня тегло 650кила = 12.30 на 400м
....
Колега, ти съвсем се отнесе....
В темата става въпрос за атмосферен Ладов двигател, 1.7см3 , 8 клапанов - какви 350+ коня говориш, какви японски двигатели.....
Последният стейдж на тунинг на 1600 кубиков, атмосферен,8 клапанов мотор разработен в заводите на Фиат е с мощност 210 к.с (BHP) при 7600 об./мин. - това е постигнато с диаметър на клапаните 46/44 мм, два двойни Weber 48s, разпределителен вал - 325 градуса, степен 11:1, ковани бутала, колектор 4-1 и много работа по цялата останала карантия....
П.С.
Tibi.b написа:....
П.С нека не са по 2,3 или 2,5 литра двигатели "Разбирачи"
Давай малко по-кротко - нали за това е форума - всеки да сподели каквото знае и да го обсъдим - ти едва ли си най-големия разбирач тук...........
- mgm
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Tibi.b написа:За двигателя който говоря е 1,6 само че с малко повече от 8 клапана та бъда по точен с 20 калпана и е 300+
П.С просто визирах като общо малките мотори не говорих конкретно за ладов !!!
а Вие голям разбирач излезнахте ... аз се кълна в компресора си и в коляновия си вал че този двигател отдавна е надминнал 2000 кубика !!! обосновал съм се как и с какво ... прочетете някой руски форум, поговорете с някой БГ ралиджия и сам ще разберете как се постигат тези кубици от 1700 сс ладов блок !!! ако собственика е съгласен на следващото състезание аз ще му измеря кубиците на цилиндър
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта