Колеги я дайте някакви отзиви, мнения за ГОЛФ 3 1.4 60коня.Слаби страни, често срещани проблеми и въобще всичко което може да ми е от полза за модела, понеже един познат докара миналата седмица един такъв и го дава за около три хиляди и нещо (от Германия или Австрия беше, не помня коя година - двуврат)
Мерси предварително
Търся отзиви за ГОЛФ 3 1.4 60кс
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Теч масло от гарнитурата на главата в предния десен ъгъл до капаците на ангренажа. Увеличен страничен свободен ход на лоста на скоростите поради счупена пружина на избирача в скоростната кутия. Нереални показания на температурата на двигателя (показва 90-95'С грубо а термостата не е отворил още а той отваря на 84'С).
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
всяка кола е добра толко колкото е гледана от предишния собственик!!!аз съм с такъв голф и съм си доволен!!!малко са конете но аз такава съм си искал,определено ми гори по малко от така хваления 1,8 ABS мотор!!!комшията има такъв голф и определено моя гори по малко(градско най вече)и се возя 3 пъти повече от него,а неговия си стои пред блока има коли а за всеки вкус и джоб.....................
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
5 години сме с мойта любима абд тройка. Конете са малко безспорно е! Особено голям проблем е карането извънградско. Изключително опасно е изпреварването. Няма силички милата. За градско също има един лек проблем. НЯМА СЕРВО - освен ако не е AEX, който е по-нов мотор. Технически се разваля не повече от всеки друг голф. То ако нямаш клима и серво не остават много неща за разваляне. Окачването е доста здраво, защото мотора е лекичък и ако се внимава може да го правиш веднъж на 3-4 години - цената на цялата предница /тампони, шарнири, накрайници/ е смешна. Малко по скъпа е смяната на задните шок тампони, но не повече от 100лв с труда и тампоните...гарнитури, ремъци, консумативи са възможно най евтините. Газифицира се срещу 450лв и смея да твърдя че става сполучливо. Слага се един ресет на компа срещу стотинки и на бензин няма проблем. Годишният данък е 8лв.
- sundy
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 7:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна, морето и... нема риба :(
- Контакти:
Едва ли мога да дам компетентно мнение, защото имам такъв голф отскоро... Мога да кажа само, че съм учудена от пъргавината (вярно, не е много мощен, ама е по-добре за мен ), стабилното поведение на пътя и не на последно място от мултифункционалния интериор - моята двувратка в определени моменти е по-широка и от комби Доволна съм
- poinovito
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моята Голфетка е 1,4АЕХ от 97 след 2 години каране от баща ми, който дупки не признава, за 5-та збаравя и масло не сменя, колата продължава да се държи при това мн. добре. Продължава да е стегната и си върви перфектно за 60-те си кончета . Ладите могат само да се надяват да ме минат .Много добри впечатления имам от количката, все пак съм навъртял само 5000 км с нея(преди това баща ми 20 000), но съм мн мн доволен
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Карам такава
С 1-2ма човека въобще не е тромава Всяко килце обаче се отразява на вървежа. Вървежа се компенсира от разхода - при мен лятото гори 5-6/100 зимата към 7 смесено... Както по горе колегата е написал липсва серво на волана и климатик ама се свиква
Цената е добра, но си мсиля че може да смъкнеш още някой и друг лев
С 1-2ма човека въобще не е тромава Всяко килце обаче се отразява на вървежа. Вървежа се компенсира от разхода - при мен лятото гори 5-6/100 зимата към 7 смесено... Както по горе колегата е написал липсва серво на волана и климатик ама се свиква
Цената е добра, но си мсиля че може да смъкнеш още някой и друг лев
Колега един съвет от мен, колата трябва да има климатик. Така и така ще даваш пари помисли си добре. Само веднъж се повози на кола с климатик и пак ще поговорим. Инъче конете наистина са достатъчни ама според мен 1.6 моторите са по - добри. Карал съм и 1.4 уж наточена обаче аз смятам , че имаше поне 15-тина кончета умрели. И 1.8 съм каръл прословутия АБС мотор има си и конете и всичко само дето трябва да натискаш педала повече и да поизчакаш да набере. Но основното за една кола е охлаждането! А и от паричките малко да ти намали!
- Sandi
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
topsonik написа:Човече моят съвет е следният щом ти харесва вземаи пак като ти се стори много слаб мотора продаваи. Имаи в прадвид че не винаги малкият мотор е икономичен. Аз сам с 1.6MI и сам много доволен според мен това е мотоеа за Голф. Аможе и да не съм прав но аз така мисля
В момента имам кола 1.4 60 коня и не ми харесва особено(няма да споменавам марката за да не я оплювате) - слабичка ми е - повече я настъпвам за да върви и не е по-икономична от мотор 1.7 75 коня на същата марка, даже малко повече харчи, а си мислех че като е с малък мотор по-малко ще харчи.А и сега ми направи по-сериозен проблем - имаше пропускаща гарнитура на главата, прегря - изкривена галва, а сега май и нова ще се търси защото може би е пукната някъде и ще я продавам като я постегна.Затова много не искам слаб мотор и търся мнения
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Sandi написа:topsonik написа:Човече моят съвет е следният щом ти харесва вземаи пак като ти се стори много слаб мотора продаваи. Имаи в прадвид че не винаги малкият мотор е икономичен. Аз сам с 1.6MI и сам много доволен според мен това е мотоеа за Голф. Аможе и да не съм прав но аз така мисля
В момента имам кола 1.4 60 коня и не ми харесва особено(няма да споменавам марката за да не я оплювате) - слабичка ми е - повече я настъпвам за да върви и не е по-икономична от мотор 1.7 75 коня на същата марка, даже малко повече харчи, а си мислех че като е с малък мотор по-малко ще харчи.А и сега ми направи по-сериозен проблем - имаше пропускаща гарнитура на главата, прегря - изкривена галва, а сега май и нова ще се търси защото може би е пукната някъде и ще я продавам като я постегна.Затова много не искам слаб мотор и търся мнения
Ами колега качи се на колата, покарай я и сам ще разбереш какви са възможностите и
A и разгадан си като каза 1.4 60 коня и 1.7 75 коня колата за която не спомена марката е рено 19 нали
- Sandi
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Ами аз я покарах малко и върви точно колкото рендето затова се чудя дали би дала същите дефекти като него.Ще ми се да е с малко повечко коне следващата ми кола.Може би 75 или направо 90.Но си мисля с 90 да не е прекалено лакома
Та рендето има смесен разход от 7 до 12-13/100 газ.То си зависи естествено от много фактори и особено от номера ная обувката ....
Та рендето има смесен разход от 7 до 12-13/100 газ.То си зависи естествено от много фактори и особено от номера ная обувката ....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта