Да помогна : Съединител с маховик VALEO за голф 4 TDI ......

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Да помогна : Съединител с маховик VALEO за голф 4 TDI ......

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 17:09


Колеги, понеже и аз се чудих какво е това животно : съединителя на моя голф 4 ТДИ, та си го купих и преди да го смени майстора реших да ви го покажа ....... та това е комплект с маховика .... 790 лева.....аз го взех с отстъпка!!! Дано да съм бил полезен!!!!


Изображение
[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/73/18234_135.JPG] [img]
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




ТОВА Е !!!!!!!!!!!




Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 10 ное 2007 17:41


Еми добре е, ама паричките са му много, за по-малко пари щеше да вземеш съединител LUK или SACHS, което е същото, а не турско валео...както и да е със здраве да го пилиш дълги км :!: За какво ти е маховика твоя е надран ли или кво? Щото за 350-400лв максимум се взима тоя съединител комплект без маховик люк с година гаранция...


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Съб 10 ное 2007 17:55


интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител :shock


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Съб 10 ное 2007 18:04


iceto написа:интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител :shock



Еми и аз не знам па имам 500 мнения, проблем ?
Аз съм фен, а не сервизен техник :)


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 18:32


nasodotcom написа:Еми добре е, ама паричките са му много, за по-малко пари щеше да вземеш съединител LUK или SACHS, което е същото, а не турско валео...както и да е със здраве да го пилиш дълги км :!: За какво ти е маховика твоя е надран ли или кво? Щото за 350-400лв максимум се взима тоя съединител комплект без маховик люк с година гаранция...


Не случайно е с маховик


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 18:37


iceto написа:интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител :shock


А за изкуствения ти интелект обяснявам...........маховика тук е в комплект с другите.......иначе само маховика е 1000 лв.........а съм сложил снимките за да покажа на някой който се интересува.....а не за да ми се правиш на интересен


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 10 ное 2007 18:42


gomez написа:
iceto написа:интересно, човек с 275 мнения в технически форум, не знае какво представлява съединител :shock


А за изкуствения ти интелект обяснявам...........маховика тук е в комплект с другите.......иначе само маховика е 1000 лв.........а съм сложил снимките за да покажа на някой който се интересува.....а не за да ми се правиш на интересен

Koлега не им се връзвай. Така се сменят части, а не мейд ин БГ. Всеки според джоба.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 18:53


Изображение

Дали е турски????


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 10 ное 2007 19:13


Mного им се връзваш. На един колега за 3-ката му искаха в Италя/преди 2 седмици/ за съединителя без маховика 400 или 800, защото били 2 модела.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 20:14


leonardo_vd написа:Mного им се връзваш. На един колега за 3-ката му искаха в Италя/преди 2 седмици/ за съединителя без маховика 400 или 800, защото били 2 модела.

Прав си........ама не съм я написъл тази тема за да ми умуват.......като не им допада нещо да си мълчат и да си запазят мнението за себе си!!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 10 ное 2007 22:27


На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.
Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 ное 2007 23:05


°niksi° написа:На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.
Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.

Радвам се че има хора които разбират за какво съм си направил труда да пиша.......как да обясня на невежите.........мерси колега!!!!!


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Нед 11 ное 2007 0:24


колега, само да питам, с риск да ми се наберете, но задължително ли е да сменяш и маховика, ти защо ще го сменяш, защото е износен или защото по принцип така се прави и имаш тая възможност, аз мисля на пролет да сменям, но само феродовия диск, аксиалния лагер и евентуално нещо дребно ако излезе докато е разглобена.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 11 ное 2007 0:58


tih написа:колега, само да питам, с риск да ми се наберете, но задължително ли е да сменяш и маховика


само 2 мнения преди да попиташ:
°niksi° написа:На който не му е ясно по-добре да си мълчи да не заблуждава останалите.
На по-новите мотори вместо феродовия диск демпферните пружини са на маховика.Когато се износят трябва да се смени маховика който нов оригинален е 1280 лв.
Нов LUK e 990 лв.
Отделно се взима съединителя който е около 300-350 лв /Закс или LUK/.
Това Валео е една добра алтернатива да се спести някой лев + това за в бъдеще се сменя само комплект съединител без маховика.


Четене му е майката :idea:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 11 ное 2007 1:25


Това ли са въпросните пружини,които се износват?Ако са те,защо са на феродовия диск?

Изображение

:roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], speedvw и 85 госта