Загрял - КР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Загрял - КР

Мнениеот nPaCe™ » Нед 26 мар 2006 7:55


Колеги знам, че сигурно има такава тема, но незнам как се казва "онова" дето дава бензин когато е студен двигателя!

Та по темата, смених консумативите, кабелите и т.н.
Отидохме и на чичо доктор (диагностика) :P
...ама нашата, като загреее и пали многу трудно :D

Мислих, мислих какво може да е и в крайна сметка май
стигнах до извода, че е е това нещо!
Някои имал ли е подобен проблем с това? :roll:

Ето 3-те неща които прави на топъл двигател!

1. Пали трудно
2. Губи мощност в ниските обороти
3. Нестабилен празен ход




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 26 мар 2006 11:56


неподходящи свещи


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 26 мар 2006 12:36


Не! :P


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 26 мар 2006 13:39


честно казано и при мен понякога, когато съм го карал много на ръчка лятото и го угася и веднага след това искам да запаля - нестава от първия път, ама защо - божа работа.

И аз имах проблем с неравномерен празен ход и нямаше мощност под 3000 оборота, особенно когато е загрял. Първо смених цялата генерация - имаше чувствително подобрение. После смених свещите - още по-добре започна да върви и преди трябваше да го настъпвам постоянно над 3-4000 оборота, за да върви прилично - съответно доста по-голям разход градско, сега дърпа яко при всякакви обороти.
Когато сменях свещите, майстора забеляза, че единият кабел е различен и реших за финал да сменя и тях, като честно казано, не очаквах да има подобрение. Да, ама не :) След смяната на кабелите точно на празен ход се усеща, че мотора работи изключително равномерно - няма притрисания, няма замисляне при натискане на газта - абе супер доволен съм.

Като цяло, в момента имам супер празен ход, добра мощност и на ниските обороти и много по-бързо качване на оборитите (предполагам, че заради генерацията).


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 26 мар 2006 16:25


Хора :shock
Говоря ви за ей тва :P :arrow:


Изображение


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 26 мар 2006 21:08


а защо реши че проблема е там


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 26 мар 2006 21:24


nPaCe™ написа:Говоря ви за ей тва


ако е от тази джаджа, няма логика да работи, когато е студена колата, а като загрее - да не работи.


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: za KR.....

Мнениеот Jetta16v » Нед 26 мар 2006 22:59


:? Колега, аз съм с PL мотора и на мен ми прави понякога ,когато е топъл мотора тези мингерлъци , но паля с малко газ. Та въпроса ми е
колата карана ли е с АГУ? Щото ако е така, темата е много по-разтеглива!


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Пон 27 мар 2006 19:20


Много ми е лесно да ти кажа, че не е :D
... но за съжаление не съм я купувал от завода :P


По темата, та тази джаджа пуска бензин на студен двигател,
а ако е топъл му дава ресто :wink:

Има голяма доза логика да е от това, така че нека някой който е
имал този проблем да се изкаже :roll:
Въпросът ми е:
- Има ли филтър вътре?
- Сменя ли се само бобината (термо датчика) ?


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Вто 28 мар 2006 10:11


nPaCe™ написа:...По темата, та тази джаджа пуска бензин на студен двигател,
а ако е топъл му дава ресто :wink:

Има голяма доза логика да е от това, така че нека някой който е
имал този проблем да се изкаже :roll:
Въпросът ми е:
- Има ли филтър вътре?
- Сменя ли се само бобината (термо датчика) ?


Колега, мога да споделя моя опит, доколкото той ще ти бъде полезен...
Значи ние тук(в Пазарджик) понеже се сдобихме с два такива регулатора, разкостихме единия. Значи състои се от една биметална пластина, която се влияе от температурата на двигателя(предполагам това ти е ясно). Има гарнитура между двете части, както и със сигурност някаква мембрана(не знам от какъв материал). Не намерих ремонтен комплект за този регулатор. За това си купих първия попаднал. Според моите майстори тук и двата са заминали, но те до последно ме убеждават, че не е кой знае какъв проблема :? . И аз съм го виждал как не иска да пали като загрее, но видях и как му решават проблема. - С принудително повдигане на клапата, все пак колата още е в сервиза и тези и недостатъци са на заден план. Но мисълта ми е, че след като пали при вдигане на клапата, надали точно той ще е причината.
Дано съм ти помогнал поне с малко за разрешаване на дилемата
УСПЕХ!


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Чет 30 мар 2006 7:25


Мерси много :P
Много ценна информация ми даваш!
Значи термо датчика не е електронен!
Единственото което още ме тормози
е какви са тея кабели, които излизат от там :roll:

ПП - Оня ден ново 20 (по най-голямата жега)
абе давам му газ на говедото и на около 4000 оборота
все едно се включва прекъсвач :shock
По-миналия ден заредих ОМВ 100, ама вече се шашкам :shock


Потребителски аватар
Mackata
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 май 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Същата работа съм и аз

Мнениеот Mackata » Чет 30 мар 2006 7:51


И мойта каляска е така
На бензин си пали чакмак като е студена....няма мощност нещо бавно вдига оборотите и като загрее няма палене.
Аз съм и с газ....кат не ще на бенз, щрак копа на газ и пали.
И на газ върви та се къса, нищо че градско отива 16-17 / ама е се в обороти /.
Много странно.....хем и аз и сложих 100 октанов бензин викам да и стане хубаво, ама греда.
Не ще и не ще говедото.
Помагайте


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Чет 30 мар 2006 8:25


Изображение
:офф Бате, дай да намериме едно такова табло бе д**ба :evil:


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Чет 30 мар 2006 9:45


Много ми се искаше някой като Ваското1 да се отзове, ама май никой не се сеща за какво става въпрос! :roll:

ПП - Това трябва да изпълнява функцията на автоматичен смукач :?
Ше се одави говедото бе хора, помагайте :P


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Чет 30 мар 2006 10:18


Решението ти е само едно, поне аз стигнах до този извод Изображение
Купуваш такова втора ръка и се молиш да бачка. Цената му е около 20 лв. Аз купих три и още не съм улучил работещо, не че те отчайвам... Ама друго решение не видях.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 229 госта