Колеги знам, че сигурно има такава тема, но незнам как се казва "онова" дето дава бензин когато е студен двигателя!
Та по темата, смених консумативите, кабелите и т.н.
Отидохме и на чичо доктор (диагностика)
...ама нашата, като загреее и пали многу трудно
Мислих, мислих какво може да е и в крайна сметка май
стигнах до извода, че е е това нещо!
Някои имал ли е подобен проблем с това?
Ето 3-те неща които прави на топъл двигател!
1. Пали трудно
2. Губи мощност в ниските обороти
3. Нестабилен празен ход
Загрял - КР
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
честно казано и при мен понякога, когато съм го карал много на ръчка лятото и го угася и веднага след това искам да запаля - нестава от първия път, ама защо - божа работа.
И аз имах проблем с неравномерен празен ход и нямаше мощност под 3000 оборота, особенно когато е загрял. Първо смених цялата генерация - имаше чувствително подобрение. После смених свещите - още по-добре започна да върви и преди трябваше да го настъпвам постоянно над 3-4000 оборота, за да върви прилично - съответно доста по-голям разход градско, сега дърпа яко при всякакви обороти.
Когато сменях свещите, майстора забеляза, че единият кабел е различен и реших за финал да сменя и тях, като честно казано, не очаквах да има подобрение. Да, ама не След смяната на кабелите точно на празен ход се усеща, че мотора работи изключително равномерно - няма притрисания, няма замисляне при натискане на газта - абе супер доволен съм.
Като цяло, в момента имам супер празен ход, добра мощност и на ниските обороти и много по-бързо качване на оборитите (предполагам, че заради генерацията).
И аз имах проблем с неравномерен празен ход и нямаше мощност под 3000 оборота, особенно когато е загрял. Първо смених цялата генерация - имаше чувствително подобрение. После смених свещите - още по-добре започна да върви и преди трябваше да го настъпвам постоянно над 3-4000 оборота, за да върви прилично - съответно доста по-голям разход градско, сега дърпа яко при всякакви обороти.
Когато сменях свещите, майстора забеляза, че единият кабел е различен и реших за финал да сменя и тях, като честно казано, не очаквах да има подобрение. Да, ама не След смяната на кабелите точно на празен ход се усеща, че мотора работи изключително равномерно - няма притрисания, няма замисляне при натискане на газта - абе супер доволен съм.
Като цяло, в момента имам супер празен ход, добра мощност и на ниските обороти и много по-бързо качване на оборитите (предполагам, че заради генерацията).
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: za KR.....
Колега, аз съм с PL мотора и на мен ми прави понякога ,когато е топъл мотора тези мингерлъци , но паля с малко газ. Та въпроса ми е
колата карана ли е с АГУ? Щото ако е така, темата е много по-разтеглива!
колата карана ли е с АГУ? Щото ако е така, темата е много по-разтеглива!
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Много ми е лесно да ти кажа, че не е
... но за съжаление не съм я купувал от завода
По темата, та тази джаджа пуска бензин на студен двигател,
а ако е топъл му дава ресто
Има голяма доза логика да е от това, така че нека някой който е
имал този проблем да се изкаже
Въпросът ми е:
- Има ли филтър вътре?
- Сменя ли се само бобината (термо датчика) ?
... но за съжаление не съм я купувал от завода
По темата, та тази джаджа пуска бензин на студен двигател,
а ако е топъл му дава ресто
Има голяма доза логика да е от това, така че нека някой който е
имал този проблем да се изкаже
Въпросът ми е:
- Има ли филтър вътре?
- Сменя ли се само бобината (термо датчика) ?
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
nPaCe™ написа:...По темата, та тази джаджа пуска бензин на студен двигател,
а ако е топъл му дава ресто
Има голяма доза логика да е от това, така че нека някой който е
имал този проблем да се изкаже
Въпросът ми е:
- Има ли филтър вътре?
- Сменя ли се само бобината (термо датчика) ?
Колега, мога да споделя моя опит, доколкото той ще ти бъде полезен...
Значи ние тук(в Пазарджик) понеже се сдобихме с два такива регулатора, разкостихме единия. Значи състои се от една биметална пластина, която се влияе от температурата на двигателя(предполагам това ти е ясно). Има гарнитура между двете части, както и със сигурност някаква мембрана(не знам от какъв материал). Не намерих ремонтен комплект за този регулатор. За това си купих първия попаднал. Според моите майстори тук и двата са заминали, но те до последно ме убеждават, че не е кой знае какъв проблема . И аз съм го виждал как не иска да пали като загрее, но видях и как му решават проблема. - С принудително повдигане на клапата, все пак колата още е в сервиза и тези и недостатъци са на заден план. Но мисълта ми е, че след като пали при вдигане на клапата, надали точно той ще е причината.
Дано съм ти помогнал поне с малко за разрешаване на дилемата
УСПЕХ!
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Мерси много
Много ценна информация ми даваш!
Значи термо датчика не е електронен!
Единственото което още ме тормози
е какви са тея кабели, които излизат от там
ПП - Оня ден ново 20 (по най-голямата жега)
абе давам му газ на говедото и на около 4000 оборота
все едно се включва прекъсвач
По-миналия ден заредих ОМВ 100, ама вече се шашкам
Много ценна информация ми даваш!
Значи термо датчика не е електронен!
Единственото което още ме тормози
е какви са тея кабели, които излизат от там
ПП - Оня ден ново 20 (по най-голямата жега)
абе давам му газ на говедото и на около 4000 оборота
все едно се включва прекъсвач
По-миналия ден заредих ОМВ 100, ама вече се шашкам
- Mackata
- Мнения: 186
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Същата работа съм и аз
И мойта каляска е така
На бензин си пали чакмак като е студена....няма мощност нещо бавно вдига оборотите и като загрее няма палене.
Аз съм и с газ....кат не ще на бенз, щрак копа на газ и пали.
И на газ върви та се къса, нищо че градско отива 16-17 / ама е се в обороти /.
Много странно.....хем и аз и сложих 100 октанов бензин викам да и стане хубаво, ама греда.
Не ще и не ще говедото.
Помагайте
На бензин си пали чакмак като е студена....няма мощност нещо бавно вдига оборотите и като загрее няма палене.
Аз съм и с газ....кат не ще на бенз, щрак копа на газ и пали.
И на газ върви та се къса, нищо че градско отива 16-17 / ама е се в обороти /.
Много странно.....хем и аз и сложих 100 октанов бензин викам да и стане хубаво, ама греда.
Не ще и не ще говедото.
Помагайте
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 229 госта